Zdravím, mám asi půl roku Alfu Romeo 156 2,4 JTD (100 kw). Před 3 dny jsem se mi za jízdy rozsvítila kontrolka systému vstřikování a snížil se tak cca o polovinu výkon motoru, když jsem zastavil u krajnice a chcípl motor, pak znova nastartoval, vše bylo v pořádku a auto jelo jako předtím, myslel jsem, že už se to nebude opakovat, ale dnes se mi to stalo zase, po chcípnutií a opětovném nastartování zase v pořádku. Nevíte kde může být chyba ?
11.42, 6. 5. 2012, odpovědětsmer diagnostika, nazdar
11.44, 6. 5. 2012, odpovědětTak díky no, to jsi mi toho poradil
11.46, 6. 5. 2012, odpovědětje to jediná rada padá ti to do nouzáku
12.06, 6. 5. 2012, odpovědětNo dočetl jsem se, že by mohla pomoci i plná nádrž kvalitní nafty a nějaké aditivum a pořádně to protáhnout.
12.51, 6. 5. 2012, odpovědětTak jsem se dále dočetl, že to může způsobovat EGR ventil nebo zasnešené lopatky u turba. EGR ventil mám zaslepený, může to být ta příčina ?
15.34, 6. 5. 2012, odpovědětpochybuju, že to dělá egr a to že je zaslepený je jen dobře... Dále, pochybuju, že pomůže nádrž nafty s aditivy....řešil bych diag. mno důvody můžou být různé, váha vzduchu, tlak turba, tlak nafty v railu, ale typuju váhu
21.37, 31. 5. 2012, odpovědětZacni plnou nadrzi, pak novy turbo, motor, cerpadlo, vstriky a nebo muzes zajet na tu diagnostiku
7.11, 1. 6. 2012, odpovědět:DD
8.40, 1. 6. 2012, odpovědětJinak dle mého názoru to bude regulace tlaku nafty.
15.40, 1. 6. 2012, odpovědět