Zdravím, tak mně zase špatně ukazuje teplota. Nedostane se výš jak na 60°C. Takže asi budu muset měnit termostat. Chci se zeptat, nenašel by se u někoho na prodej za dobrou cenu? Jsem z Brna
17.09, 15. 5. 2012, odpovědětNA ČEM?
17.26, 15. 5. 2012, odpovědětJak na čem?
18.27, 15. 5. 2012, odpovědětOBSAH MOTORU,ROK VÝROBY,KW A TAKOVÝ ZBYTEČNOSTI :-)))
18.35, 15. 5. 2012, odpověděttiez som ho menil a stary vyvaril v hrnci s vodou a octom, vsetok kamen zliezol dole. skus to urobit nech obohatis mna a ostatnych ze pred tym ako kupis novy vyvar ho a nahod naspet. Nemusis sa bat ked vre voda naplne ten plast ani trochu nezmekne, vsak je koniec koncov stavany minimalne do 130 stupnov.
18.45, 15. 5. 2012, odpovědětProtože mám ALFA ROMEO nemám už na nový termostat :-)
18.50, 15. 5. 2012, odpovědětVodní kámen to je prevít ten ti zabil termostat
18.51, 15. 5. 2012, odpovědětměl bych termostat z 1,8 TS
19.18, 15. 5. 2012, odpovědětto roman: a co este viac veci ze ? ;)
19.58, 15. 5. 2012, odpovědětAha, sorry. 1.9JTD, r.v.2000, 77kW Jinak, já jsem tam asi před 2 lety něco měnil, takovou klapku v trubce, která byla zaseklá. Jsou tam myslím 2 klapky. Když se vyměnila, tak teplota byla OK. Nevíte někdo, co to mohlo být? Už si to nepamatuji a v servisu borec taky ne ...
11.41, 16. 5. 2012, odpovědětLevná oprava je narvat do hadice nějakej menší termostat a máš po problému já mám termostat na 2.4Jtd 100kw z Renolta R5 dva roky a bez problemu otec má ten samí na 1.9jtd 77kw přesně jako ty ale na Marey takže pokud bys to nevyvařil takje tohle řešení za 200kc
21.57, 18. 5. 2012, odpovědětPřesně jak píše Kisi, mám to same a bez problému.
22.03, 18. 5. 2012, odpovědětHm. Tak jsem se díval na ten termostat, ale bohužel ho nemám jak vyndat. Nemám na to patřičné klíče. Tak se chci zeptat, nepomohl by mně někdo s tím z Brna a okolí? Byl bych velice vděčný! :-)
11.12, 25. 5. 2012, odpovědětnemas na to, aby sis koupit za 150 kacek sadu torxu nebo imbusu?
13.28, 25. 5. 2012, odpovědětProdám robertek. Vyroben z tvrdšího ABS plastu, který i po přitlačení drží tvar a nikam neuhýbá, povrch je však jemný a sametově hebký. Zakončený je třemi zaoblenými kovovými výstupky. Ty zprostředkovávají stimulaci. Navíc jsou v balení na výběr čtyři nádstavce s různými povrchy (výstupky). Jasně oranžová barva je nejen módní, ale také hravá. Dá použít ke stimulaci erotických míst (klitoris, bradavky apod.) nebo k masáži jakékoliv části těla. A to i v autě. Cena 300Kč. Dotazy pište na mrsteak@seznam.cz
9.18, 26. 5. 2012, odpovědětNa takový příspěvek se nebudu vyjadřovat. Tak si řikám, že administrátor tohoto fora by měl začít něco dělat. Takhle to chodí už několik let, kdyby byl k něčemu, tak tohle forum bude jenom pro registrované a web se také změní. Jestli to takhle půjde dál, tak s tímto webem končím! Myslím si, že není problém sehnat free forum...
0.46, 27. 5. 2012, odpovědětDobrý den, Potřeboval bych poradit chlapi, Mám takovýto problém. Nefunguje mi ukazatel teploty chladící kapaliny,budíček je v pořádku svití a při proměření se tváří normálně. Mám ale menší problém s tím,že mám 156 1.8 ale je tam motor z 2.0 ts a když se mrknu na termostat mám tam dva konektory ale jen jeden zapojený :/ Na termostatu mám pouze jedno čidlo a to jde do řídící jednotky dle mého názoru,protože přes diagnostiku to teplotu ukazuje, jedním známým mi bylo řečeno ,že staré alfy,, já mám 97-98 měli dvě čidla ,jedno na budíky a jedno na řídící jednotku což bude asi pravda ,našel jsem to čidlo co by tam mělo chybět - http://ecat.elit.cz/snimac-teploty-chladici-kap-FACET-FA-73509/005JlJFRlBBR0U9QXJ0aWNsZUJyb3dzZXImVE5WPTMyMnwtMzIxOTB8LTMyMTg5fDQmVFQ9Y2FyJlZlaGljbGVJRD03MDYwJlZlaGljbGVUeXBlSUQ9MSZUVGFiPUZhbHNlJlBhcnREZXRhaWxJRD1GQSA3LjM1MDk= ale nenašel termostat s dvěma otvory pro dvě čidla ani nikde na obrázku jsem nic podobného neviděl. ale podle toho nezapojeného konektoru tam tohle čidlo chybí..Můžete mi teda někdo poradit jak to tam je ? Děkuji
9.50, 30. 12. 2013, odpovědět