mám 1,6 r.v. 99 a mám taký problém, že pri ubraní plynu v malej rýchlosti autom skube, vymenil som sviečky , lambda sondu, krokový motor/nie nový/ a stále to robí, škrtiaca klapka je čistá, inak pri rozbehu všetko ok, len pri ubraní plynu to robí, diagnostika vypisuje chybu 0170, neviem kde hladať chybu prosím nejaké rady
20.40, 5. 6. 2012, odpovědětsa mi zda, ze 0170-ka ma docinenia s tou odparovacou nadobkou na benzin, co je pod pravym prednym blatnikom. to je ten skurveny ekologicky vymysel, ze raz za cas ti pary z nadrze, ktore su zachytene v krabici s uhlikovym filtrom cez elmag. ventil odsaje do motora. osobne som to nikdy nemal rozhadzane, ale je mozne, ze je tam podtlakovy snimac a ked sa mu tam nezdaju nejake parametre alebo je to rokmi upchate od nanosov, ze to dookola hadze chybu. treba skusit ist aj tymto smerom. kazdopadne chyba 0170 suvisi s riadenim emisii.
23.58, 5. 6. 2012, odpovědětsom ešte zabudol diagnostika fes pri parametroch motora vypisuje teplotu snímača teploty motora -48°C, ale motor pekne od naštartovania postupne ubera volnobeh od 1200 ot, na 900 ot./m , neviem či to dobre ukazuje, lebo aj km v skutočnosti mám asi o 100000 viac ako ukazuje diagn.
11.22, 6. 6. 2012, odpovědětRobo sam si si odpovedal kde maš zavadu pokial ti snimač teploty motora ukazuje -48 stupnov tak sa ti auto bude zakonite dusit v nizkych otačkach z dovodu že riadiaca jednotka podla to čidla vyhodnoti že maš studeny motor tak ti tam valy vela benzinu čo sposobuje to dusenie, vo vysokych otačkach ho vyhadže ale pri nizkych ti zachlastava motor proste malo vzduchu vela paliva to musiš mat aj velku spotrebu čidlo stoji par eur vymen ho za kvalitne talianske nie niake polske alebo nemecke tie su na hovno mam odskušane a budeš mat po probleme
11.02, 8. 6. 2012, odpovědětSnímač teploty chladiacej kapaliny aj mne na diagnostike ukazuje kokociny a to že v systéme je : -31,5 ,pri normalnej okolitej teplote (16 C) , aber thats not o.k!!! , určite je potrebná vymena za nové !!! a tie kilometre ukazuje aj mne na diagnoze odlišne na PC a na displayi,jednotka ukazuje menej než palubovka...neviem sice prečo (možná dalšie čidlo na rade) ,ale to neriešim ,lebo čakaju ma ine veci čo je treba spravit na tej mojej "TWIN MRDTKE"
20.19, 20. 3. 2014, odpověděta ma napadá, nemôže to spôsobovať aj variátor, má najazdené 203000km a po naštartovaní diesel zvuk
20.55, 7. 6. 2012, odpovědětvariator ti chybu nevyhodi
21.03, 7. 6. 2012, odpovědětneviem ako to nazvať, ale to dusenie ani nie je a aj spotreba myslím tak po okreskách do 9 l aj na volnobeh ide ok aj ked mu pridám tak nedusí, možno je taký výpadok výkonu v určitých vyžších otáčka, ale to by som povedal že robí asi variátor, alebo váha to pampej asi skúsim vymeniť to čidlo, len som si nie istý či to čo je na termostate, alebo nejaké iné
13.02, 8. 6. 2012, odpovědětvedla termostatu je z mosadze asi 22 alebo 24 kluč už som si neni isty a ešte popozeraj či ti neprisava falošny vzduch cez hadicu posilovač brzd atd mohla by to byt aj vaha ale tu by som nechal ako poslednu ale to čidlo určite vymen ma na starosti zmes takže sitič pomer vzduchu a paliva podla teplota motora jednotka vyhodnocuje kolko vzduchu a paliva ma namiešat ak ti hlasi taketo teploty ako na diagnostike tak po vymene by si mal mat po probleme ked ti auto inač dobre jazdi na 1.6 je 9litrov dost ja mam 1.4 a spotreba okolo 6.8 litra to je ohodne menej a to jazdim vetšinou kratke trate takže furt studeny motor a to ho sem tam dobre pretočim potom samozrejme že spotreba stupne ale isto nie 9 lit skus uvidiš!
16.56, 8. 6. 2012, odpovědětZkontroluj si, jestli při zapnutí klíčku ti svítí červená kontrolka přehřátí chladící kapaliny na teploměru. Přes ni se uzavírá okruh snímače teploty. Pokud je spálená, čidlo je odpojené a řídící jednotka nemá od něj signál. Pak se chová jako při studeném motoru.
13.49, 9. 6. 2012, odpověděttá kontrolka ako zapnem klúč tak svieti a zhasne postupne s ostatnými, je to zaujímavé, teraz som vyhrabal s pred dvoch rokou ked som bol v alfa servise papier z diagnostiky motora a tam som tiež našiel také údaje, motor vtedy nebol naštartovaní a parametry Examiner smart otáčky motoru 0 otáčky/min, doba vstriku 0 ms, predstih zapalování 0 úhl.stup.,teplota vody -48°C, množství vzduchu 0 kg/h, teplota vzduchu -48°C, poloha akcelerátoru 0 %, spuštený motoru povoleno, integrátor lambda sondy 1 otevr. obvod, integrátor lam. sondy 2.rady otevr.obvod, vtedy som tomu nevenoval pozornosť, lebo som bol s iným problémom a poprosil som mechanika aby sme to napojili , chybové hlásenia boli P0170,P0130,P1173,P1172, vymazali sa chyby, od tej doby sa vymenila lambda sonda a všetky sviečky orig, ngk no a teraz vypisuje chybu O170
14.27, 9. 6. 2012, odpovědětZdravim nevedel bi mi niekto poslat alebo dat tu link na schemu motora 156 2.0ts jedna sa mi ze kde sa co nachadza-cidla a naco su.mam problem s cidlom termostatu a nechce sa mi to tam dlho hladat viem ze to je na asi 22 alebo 24 kluc-aspon tu som tak cital,a aj tak ta schema bi bola premna dost uzitocna.Dakujem za vsetki reakcie.Zdar ALFAM a ich MAJITELOM
20.52, 9. 6. 2012, odpovědětmam 2.4 r.v. 2000 a mam taky problem, ze ked som vypol motor tak uz nenastartovala ani z baterky ani cez kable vymenil som filtre na diagnostike nic nebolo, co mam este skusit? prosim o nejake rady
20.40, 8. 9. 2012, odpovědětChlapi mam problem s alfou 1,6 ts mam tam novu lambdu sondu a stale mi to vypisuje ze je problem s integrator lambda sondy,pri prutkom zosliapnuti plynoveho pedalu s volnobehu sa javi ako by siel motor na 3 valce a potom us normal. vie niekto poradit v com to moze bit ,sviecky su nove. dik
15.03, 24. 1. 2014, odpovědětak odchadza casto na ts lambda byva problem v rj ktora ju odjebava alebo s nou nespravne spolupracuje. Co sa tyka TS na co si to kupoval ?
17.00, 28. 1. 2014, odpovědět