caute, mam AR 156 1.9JTD 103kW r. 2004. Pri jemnom plyne na kazdy rychlostny stupen straca vykon okolo 2000-2200ot. Po prekonani tejto hranice auto dalej plynule tiahne...Pri plnom plyne to cukanie nepozorujem...Je to take ako keby dam nohu z plynu az ako keby to brzdilo...Nevie niekto kde by som mal hladat problem? dik
8.44, 7. 8. 2012, odpovědětVáha
9.41, 7. 8. 2012, odpovědětvahu mam novu, keby je zla nemyslim si ze by to robilo to cukanie,len by to menej tiahlo...
10.08, 7. 8. 2012, odpovědětZkus zaslepit EGR
11.39, 7. 8. 2012, odpovědětA máš orig. váhu? Mě špatná zpusobovala vykonovou díru v cca 2800 ot/min.
9.09, 8. 8. 2012, odpovědětOriginal Bosch aka tam aj bola...
15.50, 8. 8. 2012, odpověděthoj ..mam to same mam AR 156 1.9 JTD a to same vaha nova,egr zaslepeny a pri 2000-2200ot/min jakoby cuka diagnostika nic
19.53, 14. 8. 2012, odpovědětČau chlapaci. Zkusim vám poradit s vaším problémem. Na váhu vzduchu zapomeňte. Dělá to ventil recirkulace výfukových spalin a to na 99,9%. Způsob opravy je jednoduchý. Vymontujete ho (EGR) a vyčistíte. Doporučuji čistič na brzdy, technický benzin apod. Když ho vyndáte, uvidíte, jak moc je zasekaný, a v případě, že dost, bych doporučil demontovat sání až k hlavě vyčistit to kam až to půjde. Počítejte s tím, že to, co uvidíte usazené na EGRu je v sání i v hlavě a v sacích kanálech jsou dirky tak na tužku! Po vyčištění zase namontujte a jezděte! Dále bych chtěl vysvětlit tomu Tazzi-zaslepovači egru, že když chce něco takového udělat, musí vědět jak na to. I když ho zaslepíš, tak musí být funkční! Je ovládaný podtlakem a elektronikou a v případě, že se ventil nepohybuje, ho můžeš zaslepovat jak chceš a stejně to nepojede! Dále bych doporučil v záslepce nechat malý průchozí otvor. EGRy se zanáší, protože s těmi auty jezdíte jak s traktory a na spotřebu a po městě a tak dále. Tomu se zcela nedá vyhnout, což chápu, ale ten motor musí chodit! Kdyby jste jezdili denně po dálnici na doraz, tak se nezanese. Čím pomaleji, čím nižší otáčky, čím podtočenejší motor, čím pomalejší akcelerace, TÍM víc ten motor pěchuje karbon a jiné nepěknosti přes egr do sání! Je to tak s každým naftovým motorem takového charakteru. Ať vám alfičky jezdí :-D Čau PS. Miro, napiš sem pak, jestli jsem Ti poradil dobře :-D Předem díky.
22.17, 14. 8. 2012, odpovědětmal som pol dna casu tak som sa pustil do vymontovania egr ze ho trocha precistim...ked som davnejsie menil hadicu intercooler - motor?(tu hornu) tak som si vsimol ze tam bol nejaky bordel ale vtedy som to neriesil.Tak som si povedal ze teraz sa na to pozrem...dostal som sa po tu klapku throttle body (neviem ako sa tomu inak hovori) a bolo to pekne zasrate, len som nevedel ako to odpojit od tej tycky alebo co to je co hybe tu klapku, tak som to len tak provizorne precistil co sa dalo.Dal som dole aj ten egr, tiez precistil co to dalo...Zaslepit to neviem a ako spominal Mc Green treba to nejak aj cez riadiacu jednotku odstavit. Vysledok je taky ze sa mi zda ze mi to menej dymi, bohuzial mi to sem-tam stale cukne,ale uz to nieje take caste ako pred tym...Ale kazdopadne tam nejaky bordel ostal pri tej klapke,lebo som sa po to nemohol dobre dostat ked som to nevedel odpojit...
0.32, 15. 8. 2012, odpovědětto bol moj prispevok...zabudol som sa podpisat
0.33, 15. 8. 2012, odpovědětMyslím, že pokud bys to vyčistil pořádně, fungovalo by to jak má. Jde o to, že chod toho ventilu, je hlídaný elektronikou a pokud nechodí jak má, potenciometr to nepozná a proto to škube a to obzvlášť při prudší akceleraci a to, že ti to přestalo kouřit je znamení úspěchu :-D Neměl by být až takový problém vyndat si ten egr někam ven na stůl, kde mu budeš moci dát co proto ;-) Zkus to ještě až budeš mít chvíli, protože si myslím, že jsi na správné adrese ;-)
20.41, 15. 8. 2012, odpovědětno nevim z mych vlastnich zkusenosti (doufam ze ne mylnich)je zaslepeni egr ventilu jen ku prospechu jelikoz egr- recirkulace výfukových plynů slouzi jen pro emisni normy k nicemu jinemu neni,a pokud vim tak u Jtd urcite neni ovladan elektronicky ale jen podtlakem ze sani a zadne cidla ani vahy nesnimaji jeho funkcnost ale rozepisovani a dohadovani se je podle me zbytecne tady mam par odkazu kde se otom povidalo uz dlouze a myslim ze pravdive http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9979 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=94275
15.59, 17. 8. 2012, odpovědětkdyz ho zaslepis natvrdo, tak ti bude palubni pocitac vyhazovat chybu. Vlastni zkusenost. Je treba nechat ho castecne pruchozi, aspon vyvrtat 10mm diru do zaslepky.
13.00, 20. 8. 2012, odpovědětupdate: takze dospelo to do takeho stadia ze ked bolo auto studene tak to normalne nastartovalo a akonahle som sa dotkol plynu zacalo ho dusit az skapalo...po vymene EGR za novy problem vyrieseny...to som teda necakal ze egr dokaze az zadusit motor uplne...samozrejme cukanie prestalo, takze teraz je vsetko ok.
8.25, 11. 1. 2013, odpovědětedit: skusal som ho aj vycistit este pred tym nez mi to zacalo skapinat a ciastocne to pomohlo...ale len na mesiac, potom zase to iste, takze preto vymena za novy
8.26, 11. 1. 2013, odpovědět