Zdravim, bol by som rad keby ste mi poradili o co ide. cistilsom turbo s tym ze uz dost vaklali vrtulky na oboch koncoch, zlozil som to vsetko nahodil, drncavy zvuk biely dym, ak na to dupnem ide do aj na 4000ot, no ten dym neviem ci je voda alebo turbo... s tym ze sa mi zda ze vrtulky sa tocia menej lahucko ako pred tym… Prdli asi aj tesnenia lebo pusta do intercoolera dost oleja… ryska tycky co sa pcha do motora ukazuje o polovicu menej oleja a ked pocuvam na veku ventilov zvnutra ide taky divny zvuk drncavy plechovy ako stvorvalec, neviem ci ten zvuk vytvara turbo ze osky sa suchaju o steny … nemal niekto podobny problem ? Mootr som snad nezadrel ked je tam este polovica oleja… turbo garett GT2559. velka vdaka
20.13, 12. 8. 2012, odpovědětTo turbo je v háji, mám tu jedno v dobrém stavu na 2,4 103/110kw. alfantastisch@seznam.cz
14.48, 14. 8. 2012, odpovědětMoc to nedráždi. Ten bílý dým, o kterém píšeš, je olej, který prolíná přes ložisko toho turba a jak ho vysypeš úplně, máš v momentě všechen olej ve výfuku a v katalyzátoru, který má 800°C to není dobré. Jestli máš v plánu jezdit dál, kup si dobrý hasičák! Nemusí to chytit, ale už jsem to také zažil ;-) Pošli turbo na repas nebo sežeň jiné. Turbo doma nespravíš. Nehledě na to, že když to necháš vysypat úplně, je dobré vyměnit i intercooler, protože je plný špon a celé to vyčistit. Prostě to stojí za prd. Lepší je podchytit to včas a vyměnit ho než se vysype.
21.42, 15. 8. 2012, odpovědětŽivotnost turbodmychadla je závislá na přesné a pečlivé výrobě všech částí, včetně stoprocentního dynamického vyvážení kola kompresoru a hřídele s kolem turbíny. Z důvodu vysokých obvodových rychlostí (až 200 000 ot/min), vzniká největší opotřebení na radiálních ložiskách a následně dochází k poškození těsnících ucpávkových kroužků.
21.47, 15. 8. 2012, odpovědětZdravím odborníky, prosím o radu čeho se mám chytit a co vyměnit či zkontrolovat. Moje 156 SW 2.4 JTD 100kW r.v. 2000 nevykazuje na budíku chyby vstriku, startuje normál, jede ale nějak malo dle napichnutí na diagnostiku vykazuje sepnutí turba až od 3000 otáček ,tak sem ptám je už vadné turbo? neprosakuje hadice mam v poradku.
17.49, 13. 9. 2012, odpovědět