Ahoj mám 2.4 Jtd normálně sem odjel z domu bez problému ale dojel sem na trénink a po tréninku sednu a motor jen točí a nic takže sem vyměnil čidlo otáček a pořád nic nafta do vstřiků jde pojistky sou v pořádku, a když sem to skoušel přes startovací sprej tak to chvilu nastartovalo ale jen ve vyšších otáčkách cca 3tis.jak sem to pustil níž tak to chcíplo a od té doby už ani přes start sprej ale toho tam moc nechcu srát pač to určitě nedělá dobrotu:-)Diagnostika právě zjistila jen to čidlo otáček!Nemáte stím někdo skušenost???
17.49, 20. 8. 2012, odpovědětcam crank shaft sensor... na vacke vymen, potom radsej aj na kluke, vymaz diag a ked nepojde tak je to drv ventil. je na vysokotlakovom cerpadle nafty, idu do nho hadice od palivoveho filtra taka cierna picovina, a z boku ma takeho vyjebanca zvaneho bosch, aj ked ten za to nemoze lebo je ucpate spinavou naftou. vysrobuj ho je na dvoch torx sroboch tusim petka priemer, vytiahni to rovnomerne nie len s jednej strany lebo to odjebes, na konci je sitko to vyfukaj kompresorom, niektori tu hovoria o zubnej kefke ale hovno to pomoze. Potom ak to chyti je to v tom ked sa to bude jebat zase nanovo tak cele to sitko od tial odjeb z kombinackami do pice, ale dopraj tym tryskam aspon novy palivovy filter. najlepsie je to za par mesiacov predat, teda po mojom povedane zbavit sa, lebo sa budu jebat trysky. ak ti drv nepomoze tak palivove cerpadlo v nadrzi... vylucovacie metody, z vrakaca "kupit" s tym ze ked to nebude v tom ci mu to nemozes vratit a vymenit za nieco co odhadnes ze by mohlo byt dojebane. nakonci uz tomu autu nebudes verit tak sa ho este aj s usmevom zbavis. Chcem tym povedat ze dalsia alfa bude stara dobra 1,9/77kW, ale momentalne som in love with ar166 2,4JTD
18.39, 20. 8. 2012, odpovědětAhoj, mam alfu 166 2,4JTD, rok 2004. normalne som isiel, zaparkoval som pred obchodom a ked som chcel odist, nechce nastartovat. najprv dam zhavenie, vsetko svieti, ale ked uz dam do polohy startovat, ani necukne a vsetko vratane kontroliek zhasne. potom uz nejde ani to a teraz nesvieti nic ked pootocim klucom. display na ICS mi vypisoval, aby som vlozil kod. netusim, co s tym moze byt. budem rad ak mi niekto aspon naznaci co by to bolo.. dakujem
20.03, 4. 10. 2012, odpovědětmusel tam byt meneniii agregat a riadiacia jednecka nie preto
20.56, 9. 2. 2016, odpovědětjo diky za popis peter a ještě prozba když zapnu klíček tak slyším podávací čerpadlo že upadá jakoby výkon jakoby klesne a pak vypne!Otec má mareu 1.9jtd 77kw a to čerpadlo u něj slyšim že jde rovnoměrně!Mohla by to být příčina???
20.21, 20. 8. 2012, odpovědětodpoj na palivovom filtri tu hadicu co je navrchu 19 kluc pootoc klicem :) a uvidis ci bude vytekat alebo chrcat… Hovno som pred dvomi rokmi o autach vedel, tak som si kupil alfu ta mi dala rychlokurz, ani tak nie s tohoto fora ale clovek musi chciet. Debilom do servisov nedam alfu lebo mi ju dokurvia celu. viem vymenit vsetko mimo demontaze a nastavenia ventilov hlavy motora… Ramena, turbo, rozvody, terror s elektrikou, alternator, servo, brzdovy system a tieto picoviny zakladne co tu vecsina asi vie tiez… Na tvojom mieste ak hovoris o pal cerpadle v nadrzi by som to urobil tak ze by som si od baterky spredu natiahol troj metrovy kabel priletoval ho na pal cerpadlo, zem mu zobral s kostry nespoleihat sa na picovsku kostru alfy jebe sa to stale... s tej marei pal cerpadlo by malo pasovat skus ho vymenit… ale zober si kostru GND z baterky … treba rozmyslat skusat … Kazda alfa teda mal som dve JTD pred touto 166jtd mala stav ze tyzden mi to stoji vo dvore a ani za boha prist co tomu je, potom ked sa problem vyriesi vecsinou teda v mojom pripade uz to chodi len tomu obcas drbka...
9.55, 21. 8. 2012, odpovědětJo to máš pravdu jak sem si koupil alfu tak jak povídáš už znám turbo,motor,brzdy,egr ventil a spoustu dalších pičovin!
14.20, 21. 8. 2012, odpovědětjtd mam rad, sprevadza ma vsetkymi alfami co som kedy mal, clovek to spozna teda ked neni trtko ze jeeezis tesnenie pod vekom tecie rychle do servisu, tym najlepsie bicykel, ukrajinu lebo s tymi entreba chodit do servisu. Problem ar je ze to vyzaduje rozumnych ludi nie kokotov. TS ale nehadzem na ludi. Picovina ze talian nemeni olej mal som prvu z talianska aj lutujem ze som ju predal, len mi hrmela 2.4, ten co vozi auta hovori ze kazdy chce jtd 1.9, lebo ze tych dva stvoriek sa ludia boja. aj alfy, mna to prave pritahuje, ale TS urcite nie :) dakujem. RIP TS engines :)
21.21, 21. 8. 2012, odpovědětmagia :) binGO, dens sa mi to zacalo jebat rovnako ako tebe, z nicoho nic zastavil chrap a nesiel natocit, vyjebana kontrolka vstrekov, tak som odpojil vahu a auto islo dalej, ale nakoniec to bude v klukovom snimaci, drbka mu v tej bednicke picu to robi este aj tak sa to pojebe.
17.31, 23. 8. 2012, odpovědětzdarec. Nemente nijake cidla,snimace kluky,vimente na cerpadle ten elektricky ventil na 2torzaky,myslim velkost5,a motor pojde.Mne to pomohlo!menil som vsetko mozne,snimac vacky,kluky a nic!nastartovala len s eterom:alfa166jtd!skuste to.Mario-Surany.
20.39, 2. 10. 2012, odpovědětvsak som to hore pisal, vola sa to drv ventil, skratka znamena DokurveneRobiVentil
21.28, 6. 10. 2012, odpovědětSerus ked tu 156 2,4 jtd zohreje nad sedemdesiat stupnou zhasne motor a startujem stert sprayom.pokym nevichladne ma totalku nestartuje.
16.01, 14. 3. 2013, odpovědětsnímač otaček na klice dej novej a bude to ok
17.01, 14. 3. 2013, odpovědětAhojte aku funkciu ma hallov snimac a kde sa nachadza? Moze to sposobit to ze mi vypina motor pri zahriati? Dakujeem
7.24, 29. 3. 2013, odpovědětAhoj hoši, mám 156, 2.4 JTD. Jel jsem normálně po městě a z ničeho nic padly otáčky a za chvíli to chcíplo. Když to znovu natočím tak to při troše štěstí chytne ale jen na pár vteřin a zase chcípne. Nafta teče, pal.filtr ok, pojistky ok, diagnostika nic nepíše. Nesetkal se s tím někdo?
20.55, 1. 4. 2013, odpovědětvčera mi z ničoho nič na mojej alfe 2.4 jtd počas jazdy vyplo motor rozsvietila sa kontrolka trisky od vtedy neštartuje predtým asi mesiac mi robilo že od 2500 ot/min mi vyplo výkon. V den ked sa mi auto dokurvilo tak som tam nalial kúpenú naftu na ulici prešiel som 15-20 km a auto chcíplo ostalo tam štvrť nádrži , nalial som 20 L mohlo to byť aj naftou ? alebo to bude výkonová triska ? čo robiť a neminúť milióny ? :) díky za aké kolvek rady
9.46, 8. 4. 2013, odpovědětmas v riti vstriki mozna byly nacle ale ta nafta je urcite dodelala...to mas tak kdyz chces setrit na kvalitnim palivu
17.03, 6. 9. 2013, odpovědětnaftovy system nie je tazky staci mat pri sebe golasadu, podavacie crpadlo do nadrze, novy filter, druhe rail cerpadlo a pet trysiek. MUSI to ist.
19.56, 9. 9. 2013, odpovědětkto bi mi poradil z nicoho nic mi za jazdy zdochne auto a svjeti kontrolka vstreku a us ho nenastartujem kontrolka svjeti po pol hodine ho nastartujem a zase trocha ide
20.07, 25. 10. 2013, odpovědětNiekde pro starteri he ma bloku motors snimac kluky, vymen go
9.20, 27. 10. 2013, odpovědětNeštartovalo mi auto za tepla tak mi mechanik menil čidlo. po týždny čo auto fungovalo mi začala svietiť kontrolka motora a nešlo znova naštartovať za tepla. keď som na voĺnobehu nepridávam na plyn mi takmer vždy kontrolka zhasne
14.21, 16. 7. 2015, odpovědětZdravím mám takýto problém, alfa z ničoho nič nechce naštartovať, zvláštne je ale to, že nejde ani centrál. Ale keď dlhšie stojí centrál raz za funguje vtedy alfa aj naštartuje na 3 sekundy potom skape a už nejde naštartovať ani centrál nefunguje. Môže to nejak spolu súvisieť? Vie mi s tým niekto poradiť?
18.00, 15. 6. 2016, odpovědětDobry den z ničoho nič mi počas jazdy vypol motor a neda sa nastartovat toči na prazno skušal som aj odmontovat rurky na triskach a dosť slabo ale si mislim ze keby čerpatlo tak by to asi len zdochynalo ale bo nieco ale to mi vyplo ako keby som počas jazdy odpojim napr baterku .co by to slo aj bez tej baterii
22.30, 16. 9. 2019, odpovědětIšiel som z auto a prestalo ísť tak som ho nechal vichladnut a štartoval som a ne išlo keď som ho roztlačila tak išlo je to dizel 2 liter
19.04, 13. 7. 2020, odpovědět