už jsem pochopil, proč na alfu (která se nepokazí) nikdo nedá dopustit. Jede jako kráva a sedí jak přibitá. Jen ty rozvody by nemusely stát 25tis. :-( Jinak všechny zdravím. Nemáte někdo zkušenosti s těma rozvodama? Prý je to z orig. dílů a jiný tam radši nedávat.
17.59, 11. 8. 2006, odpovědětZdravim,ja mel u Jtd komplet rozvody za 9000kc a od te doby mam najeto 60000km a nebyl jediny problem,vzdyt remen stoji kolem 2000-2500kc plus dalsi dily ale urcite se to nevysplha na 25000kc to se mi vazne nezda!
19.49, 11. 8. 2006, odpovědětVer tomu, ze ta cena sedi.Byl jsem se jen pro zajimavost zeptat v Imofe kolik by staly komplet rozvody(i s praci)na 1.9 Jtd a bylo to 20 000Kc.
11.49, 13. 8. 2006, odpovědětZkus se podívat na ceník Autodíly Pop-art
20.07, 11. 8. 2006, odpověděthmmm. tak tam sem nenašel ani řemen :-( A ten se prý v neoriginále dělá, ale nestojí to za to (prý). Zásadní problém je v hydr. napínáku, vodní pumpě a i řemenice by asi bylo lepší vyměnit. Je to docela mazec, ale za tu jízdu to stojí. Asi bych byl nerad, kdybych měl 24 ohlejch ventilů :-))
22.26, 11. 8. 2006, odpovědětTo Alfik: No jo ale 2,5 v6 24v není 1,9JTD tam toho musí bejt sakra víc vždyt to má 4 vačky jinak já mám 1,9 jtd a od auto kelly komplet rozvody i s pumpou,pomocnej řemen, filtry a olej vyšly na cca 8000,
22.28, 11. 8. 2006, odpovědětmrkni se na stránky a kelly tam maj katalog s cenama
22.29, 11. 8. 2006, odpovědětmaj tam pumpu, kladky, řemen za cca 7500 celkem. Řemenice asi budou jen orig. Máte někdo celý rozvody, včetně pumpy z neorig. dílů a je to v poho? Nebo problémy? Neorig. napínací kladka cca 1800, orig. prý cca 6000. Celkem slušnej rozdíl, ale slyšel jsem, že se prej s volným rozvoďákem nedá moc jezdit :-)
23.12, 11. 8. 2006, odpovědětmam to neorigo. a v pohodě ale najel sem zatim jen 3000 km tak uvidim ale nevim proč by to jako mělo mít volnej rozvodák v tý kladce je pružina a ta ti pořád udržuje řemen napnutej to zase alfa to má vychytaný třeba ford tam tu pružinu nemá a jak ti trochu povolí řemen tak je volnej
18.34, 12. 8. 2006, odpovědětprej je tam nějaká hydraulická kladka nebo co. A víš jak to je ... není pružina jako pružina :-) Uvidíme, seženu podrobnější info. Možná jsem trochu blázen, ale rozvody se mi zdají nejdůležitější z celýho auta. S tím volným rozvoďákem jsem to myslel v "" :-)
11.39, 13. 8. 2006, odpovědětP ripade kladek rozvodu nema cenu resit original neoriginal. Pokud koupis kladky od INA tak se nemuzes seknout origos alfacky budou taky INA akorat tam bude jeste znak alfa romeo.
1.22, 14. 8. 2006, odpovědětDík za info. A nevíš, kde to koupit, resp. která firma to u nás prodává?
10.35, 14. 8. 2006, odpovědětJá se ptal na svou alfu u Malečka v HK stálo by to komplet 10000 kč ale cenu dá pouze po zdělení VINU zkus to tam ale nevým přesnou adresu ale v HK ho každej zná zkus přes seznam členů se obrátit na někoho přímo z Hradce Králové
23.24, 14. 8. 2006, odpovědětZkus třeba Elit, kladky maj, ale nevim jak s remenem.
16.24, 16. 8. 2006, odpovědětZrovna vcera jsem nechaval delat rozvody i s vodni pumpou na sve 2,5 V6.. Jsou to origo dily a stalo me to s praci 14500,- Delal to Venca155, byl mi doporucenej na www.alfaromeoclub.cz, ale predpokladam, ze ho vetsina zna.. ;-) Motor si pekne prede a rozdil je prijemne znat.. Olej v tom ale neni, ten jsem si menil sam nedavno.
12.28, 15. 8. 2006, odpovědětDík za info. Vyzkouším všechny možnosti. Nějak nemám čas sehnat si ani značky. 4 prac. dny mi trvalo zajet na evidenčku. :-(
21.48, 15. 8. 2006, odpovědětDa se to sehnat, ale na co menit remenice? myslis kladky ne?
1.21, 22. 8. 2006, odpovědětŘemenice se prej měnit nemusí, ale někdy prý dokáže nadělat paseku i řemenice. Ale výjimečně, takže řemenice asi měnit nebudu. Už 2x jsem řešil cvakající řemenice (2x fiat), ale pokaždé to vyřešilo dotažení šroubů. :-) Já sem se k tomu pořádně jěště ani nedostal. Budu je dělat asi až po 1.9. Doufám, že mě na dálnici nepřekvapí nějakej ventil na sedadle spolujezdce :-)
17.05, 22. 8. 2006, odpovědětDoporučuji APM Automotive na mojí 2.4 JTD tam mají komplet rozvody cca za 3700,- Kč
7.39, 22. 8. 2006, odpovědětčoveče 3700 stojí jen kladka....podle mých informací. Ale kdyby to byla pravda, tak by to byla opravdu KOUZELNÁ cena :-))
17.07, 22. 8. 2006, odpovědětNo, je možný, že mě špatně pochopili, ale nakupuju tam už min. 6 let a to nejenom pro sebe a ceny tam maj v některejch kategoriích fakt kouzelný, budu měnit rozvody teď ve čtvrtek - pravděpodobně - a tak to schválně prověřím ... jinak tlumiče přední za 1800,- Kč např... jo zadní prej za 5500,- Kč a to zase není tak málo - doporučuju...
17.50, 22. 8. 2006, odpovědětTakze kolik celkem kladek ma V6 ?
18.58, 21. 4. 2007, odpovědětmas tam 3 kladky. jedna napinacia a dve pevne. a vodnu pumpu nemusis menit ta nieje pohanana cez rozvody. http://www.pop-art.cz.tu maju diely:objednavacie cislo: cr-3424(4161korun),cr-3556(1701koru kratdva) ,GAT5476XS (1222CK) celkom 8785CK plus praca. ja to robim za 2300sk.
21.54, 21. 4. 2007, odpovědětPuki : No ja prave musim menit to vodni cerpadlo,tak hned necham udelat ty rozvody pri jednom at mam klid,stejne uz pomalu je nacase,maji najeto skoro 70tisic a prace je v poho,to mi udela kamarad,takze diky za info....
10.42, 22. 4. 2007, odpovědětto Puki: Já umím komplet rozvody jako píšeš ty za 6000 kč vč. DPH a daňového dokladu.Řemen Gates a kladky Ruville. Zkus další.
13.54, 22. 4. 2007, odpovědětA umíš to i se zárukou? Breda je špatná značka?
23.28, 4. 5. 2007, odpovědětNora: A za kolik umis jen vodni cerpadlo ? Jirik
18.11, 30. 4. 2007, odpovědětobjednavacie cislo:PA 855,cena 2457/2923CZK.a este odkas pre NORA:ja tam uvadzam ceny v maloobchode. ale ak sa u nich zaregistrujes na velkosklade tak mas este 30% zlavy. Ja ich mam ale doklady su vystavovane na moje meno.
21.04, 30. 4. 2007, odpovědětkrabicka ruville a naplnena loziskami INA Čadca.
21.33, 1. 5. 2007, odpovědětjá jsem při generálce motoru měl nalítáno 90tis, použil neoriginální díly, myslel jsem že ušetřím, ale najel jsem jen 5000 a šli do...nasralo mě to tak, že jsem si zajel do origu servisu, a nechal jsem si to tam nandat všechno origo, už jsem najel 50tis a v poho, když jsem pak viděl ty origo a neorigo díly v reálu tak mi došlo kde byla ta sleva...od tý doby už váhám zda neorigo či origo. a cenovej rozdíl nakonec nebyl tak velikej...zejména neorigo řemen a řemenice vypadali ´plně jináč...
7.54, 2. 5. 2007, odpovědětmyslíš, že tyhle díly si dělá alfa sama?? To teda určitě nee, jen je třeba v te nabídce dodavatelů vědět kdo je kdo.
15.47, 2. 5. 2007, odpovědětSi dělaš prdel, pokud koupis kladky a napinaky od INA dostanes naprosto stejne dyly jako origo, protoze origo jsou taky INA. Doufam ze Origo napínací kladka neni plastova protože se radi pulí.
22.33, 4. 5. 2007, odpovědětChlapi, jak velký je problém vyměnit vodní čerpadlo na 2.5 V6? Docela nechutně se mi začala ozývat a špatně to topí. Když stojím 10 minut na místě s volnoběhem, tak mi to neuchladí ani sahara a teplota mi vyleze skoro ke 130ti stupňů. Co všechno se musí sundávat při výměně? Díky moc. ...btw: měl jsem velkej strach, že je poháněná přes rozvody a když se sekne, tak je i motor v kopru, ale prej je jen řemenem, tak sem klidnější. Ale vyměnit to stejně chci co nejdřív.
1.04, 3. 5. 2007, odpovědětAhoj, hele mam potkanej motor a v imofe mi rekli ze do 30tis.se vejdu uplne v poho rekenete mi mam do toho jit nebo shanet neco jineho.A co vsechno se tam muze posrat slysel jsem ze to muze odnest i vaha vzduch je to pravda???
14.12, 10. 5. 2007, odpovědětOhlé ojnice, váha jedině mechanicky. Za 30 je to draha oprava vzhledem k tomu ze ti vymenej jen ventily.
0.17, 16. 5. 2007, odpovědětAhoj, posloucehj, ja mam doma jeden V6 motor. prasknul mi blok a dovnitr natekla voda. Klikovy mechanismus vc. rozvodu je O.K. Popremyslej zdali by ti nestalo ho ode mne vzit a zkompletovat tyhle dva v jeden. Kdyz tak se ozvi i sms 776 590 250
18.12, 16. 5. 2007, odpovědětAhoj,sháním matici co drží řemenici klikovky,neví někdo kde se dá sehnat nebo nemá někdo na prodej ??? Na 2,5 V6 24V
18.05, 4. 12. 2007, odpovědět