Ahojte alfisti... Mám alfinu 156 1.9JTD rok výroby 2003 před faceliftem v plné výbavě. Poslední 2 měsíce zlobí a někdy odmítá nastartovat. Poprvé se to stalo,když sem s ní byl na STK,točím klíčkem a žádný náznak o snahu nastartovat sem nezaznamenal. Postahoval sem okýnka,zamkl alfu,po pěti minutách sednu znovu a hned na poprvé chytne. Říkal sem si dobrý,stalo se to poprvé už se to třeba nebude opakovat. Jenže po měsíci se to stalo zase,dojdu na parkoviště pro alfinu a nic. Chytla snad až na po desáté...za týden se tato situace opakovala. Jeli sme večer s přítelkyní na večeři auto jelo bez problémů,super večeře...zaplatíme,deme k autu a zase nic. Odmítala nastartovat...měl sem ještě čtvrt nádrže,hladové oko mi ještě nesvítilo,ale přece jen mě kamarád odtáhl a po cestě sme se stavili na benzince,že natankujem. Natankoval sem za pětikilo a alfa nastartovala hned jakmile sem otočil klíčkem. Tak sem si myslel,že to bude problém v čerpadlu nebo tak...po týdnu se opět situace opakovala (čtvrt nádrže - odmítala nastartovat) natankoval sem tedy za 1000kč a nic :( až po 10 minutách se opět vzpamatovala. Sem bezradný,netuším čím to může být,nechci bezhlavě kupovat nové díly aniž bych mohl tušit čím to bude. Může někdo poradit? PS: omlouvám se,že sem to tak rozmazával. Díky,Carlos
13.41, 4. 9. 2012, odpovědětMal som podobný problém a chyby bola v snímači otáčok vačky. Po výmene všetko OK.
13.49, 4. 9. 2012, odpovědětukostrenie pod baterkou
15.53, 4. 9. 2012, odpovědětCo ti řekli na diagnostice??? S pozdravem Martin Tesař 608815213 www.mates-auto.cz
20.57, 4. 9. 2012, odpovědět2.4JTD tosamé - vysoko tlaký čerpadlo...KO
1.24, 5. 9. 2012, odpovědětja mel to same na 156 2.4jtd.byl to snimac otacek vacky a kliky.po vimene je vse tak jak ma byt
14.31, 9. 9. 2012, odpovědětAlfu sem prozatím odstavil,tak až bude čas pojedu s ní na diagnostiku. Ale i tak se zeptám kolik stojí snímač otáček vačky a kliky? Popř. jak dlouhá je to záležitost vyměnit? Díky všem Carlos
14.06, 12. 9. 2012, odpovědětZdravím, snímač vačky je na výměnu jednoduchý, je jednoduše u vačky (pod plastovým krytem motoru), měl by držet na jednom šroubu. Kliky je nad startérem, taky by měl držet na jednom šroubu, nejlépe se k němu dostává zespodu, přístup pouze po hmatu a se zrcátkem. Cena - 1000 až 1500. Práce na max. hodinu. Hod to na diag, jestli tam bude chyba snímače vačky a kliky, tak by to měl být snímač vačky, kliky začne blbnout až po zahřání motoru na provozní teplotu, potom se vypne (vím to, stalo se mi to na dálnici ve asi 160 km/h, sranda bez posilovačů :-) )
2.33, 15. 9. 2012, odpovědětJá bych to napíchnul na diagnostiku
20.42, 13. 9. 2012, odpovědět