Zdravím, trápí mě tah mojí alfičky. Před měsícem mi úplně vyplo turbo, diagnostika mi nic neukázala. V servisu cosi vyčistili a turbo zase šlapalo...do nedávna. Nyní to do 2,5 tis vůbec (skutečně velmi málo) netáhne a pak to vystřelí (těžko říct, ale podle mě míň než za dob fungování) a za mnou to extrémně zahulí. Servis mi řekl, že okruh má o cca 300kPa menší tlak a že je v háji něco v turbu. No nevím, co myslíte ? Jsem laik, tak bych si rád jejich teorii ověřil, protože čekám že to bude randál. Lecos jsem zde na fóru našel, ale nebyl to můj případ. Dík!
13.58, 14. 9. 2012, odpovědětdaj tam turbo z vrakaca, hento nech si napichne ten technik a meria si tlak ci sa nezlepsi, asi preto ti hovoril tie vysledky nech si zmerias tlak aj ty ci vystrek bude dlhsi. ale jasne vymen to turbo a daj si s nim pokoj :)
20.11, 14. 9. 2012, odpovědětEGR???
10.42, 15. 9. 2012, odpovědětDělá to turbina měl sem stejný problém s tim stejným motorem.
10.45, 15. 9. 2012, odpovědětTurbo jako takové to asi nebude,spis regaulce nebo eRG VENTIL. Rozumnej mechanik to musí najít nebo opravit jako prt.
16.51, 15. 9. 2012, odpověděterg je vycistene. Regulaci myslis v turbu ? Mechanik ze servisu rekl ze to nenasel a ze to bude turbem. Na druhou stranu proc menit nejakou prkotinu kdyz z ty moc nekapne a repas turba je za 10k u nich :)
16.10, 17. 9. 2012, odpověděttaky bych rekl,ze je spatna regulace turba,proto to spadlo do nouzaku a tlak turba neni v normalu jak ma byt.napichnout na diagnostiku a mrkni na ten tlak turba jak se lisi od realu,me se stavalo,ze my to padalo do nouzaku kdyz jsem to vytocil nad 3000,diagnostika a zjistilo se ze je vysoky tlak turba,koupil jsem novou regulaci a vse dobry,regulace to je ten ventil pridelany u chladice