Mam Alfu 156 1.6 ts ked je takto teplo a idem nastartovat nezohriaty motor zle startuje naskoci hned ale jak na dva valce a za dve sekundy sa rozbehne ale ked je motor zohriaty tak to neapravy neviete niekdo co je tomu.Mam vymeneny snimac vzduchu sviecky aj kable.
14.21, 11. 6. 2007, odpovědětmám 1.8TS a dělá to samý taky nevim co to má být..:(
17.24, 11. 6. 2007, odpověděthmm me so to taky cas od casu stava,ale nepravidelne,prosste auto chytne,ale kolisaj otacky ze to vypada ze chcipne.Jenze cca za 2-5vterin je vsechno v poradku.Je pravda ze se to stava jen na studenem motoru,zatim mam Alfu jen kratkou chvily tak nevim cim to muze byt,snad to neni nic vazneho.Alfa 156 2.0 TS r.v.1998
17.56, 11. 6. 2007, odpovědětneviete fakt niekdo co tomu moze byt?
15.02, 13. 6. 2007, odpovědětZdravim, tento problem může odstranit asi jen autorizovaný servis Alfa Romeo. U řízení motoru se systémem Motronic M 1.5.5. dochází při studeném motoru k vyhřívání Lambda sondy , které ruší i signál ze sondy, řídící jednotka to vyhodnotí jako bohatou směs a motor začne ochuzovat. Řídící jednotka by se měla přeprogramovat. Většinou se to stává pří najetí už 80 000km. www.ksautoservis.wz.cz
21.06, 13. 6. 2007, odpovědětMě to dělá taky a kolega co opravuje alfa motory řekl že to nejspíš bude usazený olej na svíčkách,nebo nějaké z nich.Takže vyměníme pístní kroužky a uvidíme...
23.22, 13. 6. 2007, odpovědětuz davno som menil sviecky a dal som tam sampionky co su lacnejsie ci to nerobia tie len ide mi o to ze ked kupim nove origos co su pomerne drahe ci mi to bude robit dalej
11.27, 15. 6. 2007, odpovědětMam Alfu 156 1.8 ts. Mam taky problem ze mi nejdu radit rychlosti.rano ked nastartujem tak musim tak za 10krat naslapat spojkovy pedal aby som tam dal jednicku.Potom po rozbehu to ide asi 100m a potom zase nemozem podradit alebo zaradit rychlost,vsetko cez zuby.neviete co to moze byt?
12.38, 25. 4. 2010, odpovědětVidim , ze sme viacery ktorym to robi. Ja som uz aj pozeral kable a sviecky ale vyzeraju byt dobre. Uz som tu pisal o tom v jednej teme. Proste nastudeno ide skapat ako keby na 3 valce . Bud musim drzat plyn do otacok alebo vypnut a nastartovat znova... nechapem
17.51, 26. 4. 2010, odpovědětvymen olej za 5w40 a bude ovela lepsie
22.24, 27. 4. 2010, odpovědětcaute ludia tiez mam problem so startovanim za studena auto mi skapina ale po niekolkych sekundach nastartujem a ked je motor zohriaty nastartujem na prvy sup.. kde je nejaka chyba to neviem vobec ak by niekto vedel nech mi zanecha odkaz diký
21.06, 21. 11. 2013, odpovědětMam velky problem z AR 156 2.4.JTD, stava se mi to velmi casto, ze nemohu nastartovat vubec auto, nafta ok, baterka taky ok, toci hezky, ale motor vubec nechytne... 103 kw, rocnik 2002.... Auto chytne az po 1nebo 2 dnech.... Nechapu, v cem je problem, muze nekdo pomoct ??? Jinak motor bezi dobre, auto slape taky dobre kdyz jede, obcas cukani za jizdy, ale jinak vs ok... Roland Morava
16.27, 15. 2. 2014, odpovědětsnímac otáček vačky nebo klikovky
22.18, 15. 2. 2014, odpovědětnechapes ? tak nech sa paci : http://www.alfa156.cz/hledej?q=nestartuje
12.06, 16. 2. 2014, odpovědětA co treba zaneseny palivovy filtr ??? Nebo spatne elektricke naftove podavaci cerpadlo, pokud tam neni mechanicke... Nebo porucha ridici jednotky....??? Urcite je vice moznosti, nez jen ten snimac kliky nebo vacky.... co vy na to vsichni ??? Roland Morava
18.08, 16. 2. 2014, odpovědětJinak mi auto stoji uz 3 dny na ceste a nemuzu odjet.... Baterku jsem si uplne vybil opakovanymi starty asi 15 pokusu a ani pres startovaci kabely od kamosova auta to nechytlo, jet to parkrat skytlo, skublo, ale nenatocil jsem to... Musim to zitra nechat odtahnou do nejblizsiho servisu, jsem uz z toho nestastny.... AR 156 2.4 JTD 103 kw, 2002 r.v. najeto 160000 km....
18.23, 16. 2. 2014, odpovědětJestli ti teče nafta do čerpadla tak to bude asi snímač otáček vačky ten je tam jenom kvůli startování to by znamenalo rozvody dolů.
18.44, 16. 2. 2014, odpovědětTak v loni v lete se mi to stalo poprve, mechanik to napichnul na diagnostiku a rekl to same, vadny snimac otacek kliky... Pak mi tvrdil, ze to vymenil za novy snimas BOSCH, aniz by SUNDAL rozvody a rekl, ze to ani pak nestartovalo, tak ze tam dal zpatky ten puvodni stary snimac a mi rekl, ze se musi opravit ridici jednotka motoru, ze je udajne po smrti... Za tyden mi rekl, ze to je opravene, ze byl v RJ studeny spoj a ja zaplatil 4500 kc. Auto vydrzelo jezdit bez poruchy startovani asi 5-6 mesicu, pak se zavada zacla opakovat znovu..... Tak co vy na to ??? Tohle neni normalni...!!! Roland Morava
18.57, 16. 2. 2014, odpovědětSNÍMAČ OTÁČEK KLIKOVÉHO HŘÍDELE A SNÍMAČ OTÁČEK VAČKOVÉHO HŘÍDELE JE VELKÝ ROZDÍL.
18.59, 16. 2. 2014, odpovědětRozumim, ale on nerekl, jaky snimac..... Jestli vacky nebo kliky.... Nebo si to uz nepamatuju.... Jeden znamy mel ten samy problem, nenastartoval, zustal na ceste a nakonec to byl ucpany naftovy filtr a protekajici hadice od cerpadla, ale on ma motor 1.9 JTD..... Vazne nevim, co delat.... Dneska se neda verit uz nikomu ani v servise.... Menil snimac a rozvody nesundal.... Zajmave...
19.43, 16. 2. 2014, odpovědětSnímač otáček klikovky je dole u starteru to se rozvody nemusí sundávat.To by ti chcipalo za jízdy a po vychladnutí jelo.Snimač otáček vačky je pod rozvodovým kolem to se musí sundat.Šak oddělej hadici co jde z filtru do čerpadla a hned uvidíš jestli teče nafta při startování.Kolik km tam je naftový filtr?
19.48, 16. 2. 2014, odpovědětTo bohuzel nevim, jak dlouho je tam palivovy filtr.... Byvaly majitel mi nic skoro nerekl... A ja asi nepoznam, ktera je hadicka od cerpadla k filtru, je jich tam vic.... Takze zkousku z naftou jestli tece asi neudelam... Navic mam vybitou baterku, nezbyva nez odtah na lane do nejakeho blizkeho servisu.... Posledne to mechanik hral na poruchu ridici jednotky.... A ani nevim, co tam s tim vlastne delal.... Ale videl jsem rozvodove kolo a remen, mel sundany ten bocni horni kryt.... Roland Morava
20.36, 16. 2. 2014, odpovědětTaky se mi bohuzel stalo, ze jsem asi 3x vyjel naftu do sucha a zustal stat na ceste a pak dolival z kanystru... Ale vzdy jsem nastartoval a pak odjel.... vetsinou jezdim z malo nafty v nadrzi.... jsem bez prace, tak to tlucu, jak to jde.... Ale kdyz muzu, beru aspon pul nadrze nafty... Jinak auto se chova divne, 14 dnu jezdim ok a pak najednou uz nenatocim.... Ted uz stojim 3 dny... Jsem uz z toho KO...! Roland
20.40, 16. 2. 2014, odpovědětAhoj, tak jsem dnes musel AR 156 odtahnout na lane do nejblizsiho servisu a ted budu cekat, jestli mi to mechanik opravi.... Zacinam to auto proklinat ! Kdyz jede, slape bezvadne, pokud nepocitam, ze nekdy trochu zacuka a nechce jet, ale ty necekane NEstarty mne uz nici..... Modlim se, at mechanik auto opravi a zase dobre startuje !!! Roland
22.16, 17. 2. 2014, odpovědětDrahý rolande alfisto!opravit se dá všecko, ale musí tomu člobrda trochu rozumět.tady máš kontakt na borce s odtahovkou -731581469 dělá alfy celkem dlouho jezdí za ním alfáci z celý republiky-poptej se,poraď se...
8.48, 1. 6. 2014, odpovědětto skoro sedem rokov riesite tento problem?
19.11, 16. 2. 2014, odpovědětTENTO PROBLEM JE STARÝ JEDEN DEN PODÍVEJ SE NA DATUM!!!UJO
19.17, 16. 2. 2014, odpovědětvidim ze ste rovnaki kokoti ako kokota co som mal na TS co vsetko vymenil co som povedal aby som sa zbavil dielov. Takyto kokot tu sa mi pozdava ten debil s prekruzkovavanim, to tiez ta niekto dobre ojebal, ty kokot vsak vymen tesenie veka ventilov, vycisti sviecky v benzine aj tie gumy na rampe, rozober nastkavacie kurvy na cievkach ocisti zaoxidovane kontakty. henten jebo ze preprogramovat rj, drbo na kokotoch sa ides nabalit pritom pravda je taka ze motronic u TS je bezproblemovy, preprogramuj si cicinu nez honi rychlejsie semeno a nie rj tym istym sw.
22.32, 17. 2. 2014, odpovědětpodla toho aki su tu kokoti si myslim ze zachvilu by som mal novu giu, kokot ze cidlo kluky bez toho aby daval dole rozvody, ja by som ho za starterom vymenil a zauctoval ti rozvody ze to bolo pod nim este by som ti to ukazoval pritom by si sa usmieval kokot ze vsak ty mi veris :)
22.36, 17. 2. 2014, odpovědět