Ahoj, Takže problém je tento, Alfa Romeo 2.0 TS, SW, netáhne při nízkých otáčkách. Když auto nastaruju za studena, drží 1200 otáček a táhne a akceleruje vcelku dobře, po dosažení teploty 75-85 stupňů na budíku s teplotou vody, což je za 5 minut svižného provozu, auto ztrácí dech pod 3000 otáček ne a né, zabrat. Nad 3000 otáček je to naopak Turbo Ultra Diesel. Projevuje se to například tak, že na dvojku na kruháči nejprve málem zastavím a jakmile otáčky přehopnu přes 3000, nestihnu vyjet jak je auto živé, nebo v rozjezdu v koloně, nejprve na mě auta za mnou troubí a pak ty přede mnou jedou do pangejta, což je v běžném provozu absolutně neslučitelné s bezpečnou jízdou. Zvyšuje to jednak nároky na brzdy i pneu a benzín. Když auto zastavím a znova nastartuju, už otáčky tak dobře na volnoběh nedrží a jsou kolem 800 ot/min. Větrák na motor sepne až kolem 90 stupňu, což nevím, jestli je normální? Voda se neztrácí, lambda opojena bez efektu, váha vzduchu cistěná (2-propanol), klapka taky, vzduchový filt nový, krokový motorek za ní nevím nevím, svíčky nový. Další příznak, je ten, že když dám nohu z plynu auto si cukne. Kdyby měl někdo na mojí záhadu odpověď, budu rád. Auto má styl i srdce, ale někdy mi připadá trochu jako zlá milenka. Ale jak s ženami, je to o štěstí. Mi to přijde, že to ty Italové udělali jako motorizovanou repliku žensky, dobře se v ní jede, ale kdo se jí nenaučí aspoň trochu rozumět, je s nim zle. Dík za nápady. Honza
21.32, 24. 9. 2012, odpovědětmel jsi to napichnute na diagnostice?mrknout jestli to ukazuje nejakou zavadu a na merene hodnoty motoru.to bych udelal jako prvni
21.39, 24. 9. 2012, odpovědětahoj, ja ako prvé by som odpojil konektor z váhy a šiel vyskúšať bez nej a podla toho zistíš či je problém tam, daj vedieť ako to dopadlo
11.32, 25. 9. 2012, odpovědětAhoj, mám obdobnej problém. Má 1.8TS provádí v zásadě obdobné kousky co ta tvá, jen se mi to stává nahodile, z 10 rozjezdů to 2x udělá a 8x jede normálně. Kdyby si na něco přišel, dej mi prosím vědět, pokud tu zradu objevím rychleji, ozvu se. Filip
8.49, 26. 9. 2012, odpovědětCo jsem udělal za změny? 0) na autě byly vyměněny všechny svíčky za nové. 1) 2x vyčistil škrtící klapku WD40, její ústí i otevřenou, 2) koupil si ocelové spojky na hadice a dotáhl spojnice sání, 3) dotáhl box na filt, který se vyklal, 2) vyměnil papírový vzduchový filtr za víc propustný, 3) zasilikonoval netěsnosti v sací soustavě 4) vyměnil Lambda sondu 5) vyměnil váhu vzduchu. Snad ti něco z toho pomůže:-)
20.37, 27. 9. 2012, odpovědětAhoj, dal jsem novou Lambdu a výkonový efekt nepatrný, spíše záporný, zato však už z auta na volnoběh nejde oblak kouře, takže supr tah a dneska mi taky přišla nová váha vzduchu jen ta elektronická část na bezpečnostní torxe od Bosche a posun k lepšímu:-) Rozhodně bych stále nehodnotil rozdělení výkonu a akceleraci, vzhledem k tomu, že člověk potřebuje výkon hned a ne potom, nikaj vysoko, ale celkově se výkon posunul k nižším otáčkám, což je pozitivní. Namontoval jsem tam ještě KN filtr E-9244 a oproti papírovému filtru z Polska, je to znát. Odhadnul bych to na 10 koní a to od 0 do 120 km především, co se děje pak nevím, protože jsem slíbil mámě, že budu jezdit pomalu:-) Pak si myslím, že se uplatňuje spíš odpor kol, aerodynamika vozu a toho vzduchu už má motor dostatek.
19.56, 27. 9. 2012, odpovědětnech si zkontrolovat rozvody, jestli to nemáš o zoubek skočený.Pak se dějí podobné divy
23.28, 27. 9. 2012, odpovědětAhoj, měl jsem GTV 2.0 TS to že za studena máš volnoběh 1200 a potom 800 je normální. při sundání nohy z plynu si cuknul každý Twin Spark který jsem řídil (celkem 4) takže to je asi taky normální. jinak já měl opačný problém, auto netáhlo za studena. Dokonce plynový pedál byl malinko tužší. Jenom abys měl náký srovnání. ať co nejdřív zase jezdí.
16.02, 28. 9. 2012, odpovědět