Čau, měnil jsem spoku komplet plus spojkový váleček. Ale po roce mám volný spojkový pedál, klade odpor jenom těsně u podlahy. Čili asi špatný spojkový válec. Teď už mi ani nejde řadit jednička a dvojka. Hahaha... ale jezdím. Normálěn na trojku. Díky pružnosti motoru zvládám kratší jízdy za městem. Okey. Teď mám doma nový spojkový válec. M2nil to někdo? Máte někdo nějaké tipy? Zdá se mi, že to je ukotvené jenom do podlahy. Snad to neleze někam do motorového prostoru. Takže? Vyháknout očko pístu z pedálu, zasvorkovat hadičku brzdovky a vyměnit ten válec? Nebo se pletu? Dík za rady. JE TO URGENTNÍ! Chci to dělat co nejdřív.
10.32, 1. 10. 2012, odpovědětJo, a mám LPR. Prý to dělají i do porvovýroby a ostatní firmy to nakupují od nich, prý je zbytečné platit za SACHS nebo tak. Okey?
10.34, 1. 10. 2012, odpovědětDobře, vy mindže, musím si odpovědět sám. Už jsem ten válec skorovymontoval, teď visí na nějaké hadici vedoucí z motorového prostoru (skrz díru v přepážce to leze). Odkuď se k tomu dostanu? Zpoda auta (zvedák), nebo musím demontovat ABS krabici? Tak poradí někdo, kdo už to dělal?
19.28, 1. 10. 2012, odpovědětCau chlapci, hl.spojový válec je vyměněný za cca 0,5 hod. Mluvím o AR 156 2,0 114 kw - ( vymontovat baterii, vymontovat držák baterie - 4 šrouby, pak jdi po hadici vychazejici z převodovky (man.převod) nekde v puli cesty narazis na spoj, ten povol -> jdi do kabiny, vlez pod volant, odmontuj valec z pedalu (zavlačka,podložka) pak odmontuj valec ze šroubu (2x matka asi 13 klíč) odmontuj hadičku od nadobky s brzd.kapalinou, a vyndej valej skrz diru v podlaze i s trubickou ven. stejný postup obráceně.
7.57, 24. 3. 2015, odpovědětTADY SE DOZVÍŠ HOVNO!!!!
19.32, 1. 10. 2012, odpovědětTo je fakt. Stačí jednoduchá analýza. Alfy 156 jsou jako ojeté levné auta. Levné auta si kupují náctiletí. A ti si právě někde honí ty svoje panické kary.
20.33, 1. 10. 2012, odpovědět