Mám problém u motoru 1,9 JTD. Problém č 1.: Za studena chytá na cvrnknutí a když se to ohřeje, tak to chcípne a musím čekat, dokud to nevystydne, pak zase chytne. Je to nepravidelný jev. Někdy najedu 200 km a nic a pak se to vysere 5x za sebou za 20km. Diagnostika ukazuje čidlo otáček klikové hřídele. Tuto závadu doufám odstraním tento víkend výměnou za nové čidlo. Může to mít vliv na závadu číslo 2? Problém č 2.: Motor táhne až od cca 2100ot/min +-100. Příjde mi, že to jede celkem slušně a pak v cca 3000ot/min konečná. Na 1 a 2 převodový stupeň to jede celkem normálně do omezovače, ale na 3 už ne. Motor nemá výkon aby to auto roztáhl na rychlejší převody. Když se to zastaví na tech 3000ot/min, tak uberu a přidám plyn a zase to malinko zrychlí, ale po cca 2 vteřinách zase stejnej konec a zastaví se to na cca 3200ot. Kde mám hledat chybu? Mě napadá spousta možností, ale nemám moc peněz, abych všechno měnil a laboroval. EGR, regulátor tlaku turba, ometený lopatky v turbu, vtřiky, čerpadlo, nebo s tím souvisí problém č 1. ... Má někdo zkušenost a poradí?
13.58, 23. 11. 2012, odpovědětno to ze po zohriati motora nestartuje tak to bude to cidlo kluky a to ze netahne tak to moze byt aj cidlo na meranie tlaku v sani skus ho precistit je to map sensor je na sani v zadu drzi ho jedna srubka...
14.54, 23. 11. 2012, odpovědětDíky za radu, čidlo jsem dal dneska nový a projevilo se to tak, že už to nechcípá. Ale výkon se mi pořád nedaří vychytat. Měl jsem sundanou regulaci turba a zdá se OK, molitan čistej, podtlak tam taky je a motůrek vrčí. Zjistil jsem, že když jedu na cca 1100-1200 ot/min, tak to má tendenci zrychlovat, tak jak se sluší a patří, ale pak najednou jako kdyby to vyplo do nouzovýho režimu. Pak už to zabírá jen po 2000 a konci ve 3000. Jinak čidlo tlaku sání najdu nahoře na motoru na sání? jak je EGR? Nebo na potrubí?
12.05, 24. 11. 2012, odpovědětto cidlo tlaku najdes tu na sani priamo na vrchu zo zadnej strany http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.fiatforum.com/gallery/data/500/DSC0045621.jpg&imgrefurl=http://www.clubfiat.net/guides/566-how-remove-clean-replace-jtd-115-map-sensor.html&h=480&w=640&sz=53&tbnid=GCagpu8dA1pVxM:&tbnh=90&tbnw=120&prev=/search%3Fq%3Dmap%2Bsensor%2Bjtd%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=map+sensor+jtd&usg=__quOllAUcil9tvz9hr9eeKsyjUWs=&docid=Ox_6-aU9ot3HBM&hl=sk&sa=X&ei=3MKwUJb9NonN4QTkpIH4CQ&ved=0CEcQ9QEwAg&dur=694
13.52, 24. 11. 2012, odpovědětja si myslim ze by to bolo skorej cidlo tlaku paliva na palivovom cerpadle na motore, je na cerpadle nasrobovane, ked ho ho vytiahnes, na konci ma sitko proti pripadnym necistotam a to robi problem,skus ho dat prec a uvidis, ja som mal taku zavadu
16.00, 24. 11. 2012, odpovědětChlapy, díky za info, zkusil jsem vše co jste psaly a nic platný, pak jsem udělal vypojovací metodou zkoušky a nic se pořádně neprojevovalo, ale nakonec to byla váha vzduchu. Teď to jede jak z praku :-) Hnedka se jedu project.
16.51, 24. 11. 2012, odpovědět