Ahojte, mám taký problém s alfou, menil som sviečky, pretože zle štartovalo a chod auta bol hrozný, vynechávali valce a dusilo motor, pred tým som ešte prečistil celu vzduchotechniku a vstrekovanie paliva a chod už bol normálny až na to štartovanie a jazdu za studena, pred víkendom som vymenil sviečky a štartovanie je normálne ako má byť..ale: na volnobehu mi vynecháva minimálne jeden valec a auto sa trasie, a to iste robí až do cca 3000otáčok..potom už je všetko v poriadku. ked jazdím v malých otáčkach tak pri zoslapnuty plynu trasie auto a nejdu všetky valce až hore už všetky palia ako majú...čo to môže byť? ja osobne si myslím že je to nejaka zapalovacia cievka teda minimálne jedna..a na tom volnobehu smrdi nespaleny benzin až do tých 3000cca ..potom ako sa chytia vsetky valce už nepáchne z výfuku.. máte niekto nejake typ? potreboval by som spravi diagnostiku ale neviem kde v okolo žiaru nad hronom...a doma budem až o mesiac som v nemecku...
17.24, 26. 11. 2012, odpovědětKup si pořádný auto....
17.50, 26. 11. 2012, odpovědětpodla mna zapalovacie cievky
18.03, 26. 11. 2012, odpovědětja poriadne auto mám :) no ak tej zapalovacej cievke: ja si to tiež myslím, len nemám kde spravit diagnostiku tak potrebujem nazor viacero ludi..pravdepodobne bude odpalena jedna max 2
18.27, 26. 11. 2012, odpovědětpostupne po jednom odpajaj VN kable a tak podla zvuku najskor zistis, ktory valec / cievka nepali. pripadne ich medzi sebou poprehadzuj, mozno je iba niektory prerazeny ( napr. po tme to krasne vidno, zablesky ). no a rozluc sa s katalyzatorom, ak ho este nemas zhodeny. urcite tam niekde v blizkosti bude vrakac a s radostou ti pomozu nahradnym dielom :) nemci
18.50, 26. 11. 2012, odpovědětkat je uz davno k.o ten budem riesit na jar :) no ked odpojim nejaky kabel a nebudem vidiet a pocut ziadny rozdiel tak zrovna ten valec nepali..malo by to byt tak? ked odpojim dobru cievku tak by som mal pocitit a vidiet rozdiel v chode..pozeral som aj nejake videa a o tom..tak budem patrat..len problem bude horne 3 valce tam cele sanie musi ist dole tak dufam ze cievka bude odpalena na niektorom spodnom valci kde je sa nemusi odpajat vzduchotechnika..
18.58, 26. 11. 2012, odpovědětahoj, si zabil "vzduchotechnika" podľa mna vyskúšaj toto: nechaj motor na volnobeh, vtedy ked nepália všetky valce no a potom zhasni motor a vyber sviečky. podľa nich zistíš ktoré zle zapalujú /budú čierne, mokré/
19.20, 26. 11. 2012, odpovědětno nemám moznost sviecky vytiahnut..nemam na to nastroje..a k tej vzduchotechnike, ked chces pristup k hornej rade sviecok alebo cievok tak musi ist dole cele sanie..no volačo poskusam ale podla moznosti..budem sa zabavat s cievkami..ak nenajdem chybnu na spodnej rade valcov tak to dam mechanikovy..nech to kontroluje svieckovou metodou...
19.28, 26. 11. 2012, odpovědětjesus maria joseph chod na vrakac alebo niekomu kto rozpredava ten motor vymen na skusku celu rampu a uvidis. Sviecky mas ake ? Ja mam orig ngk pripustam este denso, ostatne nie.
19.56, 26. 11. 2012, odpovědětsu tam densa, tam sa menia jednotlive cievky..ziadna rampa..rampa je akurat na strekovanie a strekovanie je v poriadku...
20.15, 26. 11. 2012, odpovědětZdravím, nevím jestli to tu někdo psal, nechce se mi to celý číst, ale zkus odpojit svíčky za chodu motoru, tak poznáš kterej válec nepálí, pak odpojit váhu vzduchu a project to. Taky se mi jednou stalo, že mi to nejelo cca do 3000ot/min a pak jsem zjistil, že to bylo benzínem. Tankoval jsem u jedný místní benzínky a je to až od 3000 a stejně to nebylo ono, jednou mi došel benzín hnedka u baráku a měl jsem doma v kanistru 20l benzínu z itálie, sice tam stojí 45Kč/l, ale tankuješ kvalitu. Když jsem viděl jak to letělo hnedka od spoda, tak od tý doby tankuju jedině AGIP nebo SHELL RACING. Dej tam nějakej nadupanej benzín a uvidíš ten hukot. Ty šmejdi si v čechách dělaj co chtěj, benzín smrdí česnekem, nafta je žlutá a zmrzne i nemrznoucí nafta...
9.11, 27. 11. 2012, odpovědětIvan bez na Alfisti CZ riesi sa tam v sekci V6 stejny problempo vymene na densa .
19.09, 27. 11. 2012, odpovědětahoj to som tam ja :) riesim to aj tam
19.21, 27. 11. 2012, odpověděts tym benzinom tie rozpravky milujem to je uroven. s multimetrom vysksuas sviecky alebo su na to testery este som sa tomuto nevenoval kedze so svieckami nemam problem. rampa zapalovacich sviecok je vec ts, ide nez jtd a ts som nemal.
20.57, 28. 11. 2012, odpovědětTO TSLOVER: Tak si k tomu benzinu cuchni a budes ho opravdu milovat! Když jsem koupil novou motorku KTM, tak jsem hnedka delal trysky a ten zbytek benzinu z karburatoru vonel uplne jinak. Dneska stoji benzin za pekny.... smrdi a nejede to na nej. Ale jestli to nevidis tak ti docela zavidim, aspon nevidis jak nas tady berou u drzky. Jinak to plati i u jidla a atd...
19.58, 29. 11. 2012, odpovědět