Ahoj, mám Alfu 2,4 JTD 103kw nechal jsem udělat chip cca 128 Kw novou spojku vše šlo jak má, ale zhruba po 5000 tis začala spojka prokluzovat vždy jen na 4 ku nebo 5 ku po pridání se vždy otáčky zvednou zhruba o 500 a pak zase spadnou a spojka bere normálně. Zjistil jsem že mi teče pomocný váleček ten jsem vyměnil ale pořád stejný nemáte někdo nějakou radu nebo podobnou zkušenost nemohla natéct brzdovka na spojku? To se mi moc nezdá, ale nevím.
18.36, 14. 12. 2012, odpovědětosobne si myslim ze to uz by potom robilo pred tym. vec chipu neni sarkan ale repas trysiek, spojka zotrvak novy. Je to overclocking a tym padom vsetko je viac namahane a ide skor do kytek. Preco tych 128kW si nebral od vyroby JTS 2.0, no o sest menej ...? vsak 2.4 je pohroma, tazka velka kurva ktoru v zime treba nakopnut ako take hovado a pritom je to dosrane s tymi 100kW. na co to vecsina ludi co maju alfy s nimi robi je aj tak vhodnejsi benzin, samozrejme od 114kW hore.
18.24, 15. 12. 2012, odpovědětno je pravda ze je to tazka jebka ale tak je aj jasne ze 2.0 jts zere ako pica aj cestarov okolo cesty a o jtd sa to povedat neda lebo spotreba je ovela mensia
19.55, 15. 12. 2012, odpovědětx-master mam presne ten isty problem. zotrvacnik a spojka cca rok stare, v lete urobeny chip a teraz mi to zacalo na 4ke smykat :((( snad niekto rozumne poradi
3.37, 16. 12. 2012, odpovědětJEDINÁ RADA ZNÍ VRÁTIT TO NA PUVODNÍ HODNOTY TA SPOJKA TO PROSTĚ NENÍ SCHOPNÁ PŘENÉST
5.52, 16. 12. 2012, odpovědětSpojkova sada je valeo, sachs alebo luk? Castym problemom byva unik uleja a stekanie na spojku.
8.27, 16. 12. 2012, odpovědětja tam mam valeo. bola menena preto, lebo vraj prepustal olej, ci vazelinu zotrvacnik. preto vymenili aj zotrvacnik.
11.26, 16. 12. 2012, odpovědětZotrvacnik nema olej ani vazelinu, to je vseko na sucho. Ale je tam gufero kluky, to moze prepustat. ak ho nemenili, alebo mas problem s olejovym tlakom, tak ti moze stale tlacit olej na spojku a zotrvacnik.
13.15, 16. 12. 2012, odpovědětno brawo, takze zotrvak mi vymenili zbytocne :( a to gufero asi stale prepusta
19.29, 16. 12. 2012, odpovědětak to je 2,4ka, precisti regulator tlaku olejoveho cerpadla, ak je tlak privysoky, moze pretlacat. Najdes to pod olejovym filtrom. je to najnizsie miesto, usadzaju sa tam pevne castice oleja a blokuju ho.
19.36, 16. 12. 2012, odpověděta to ho normalne len vyskrutkujem a vycistim? olej tadial nevytecie?
20.10, 16. 12. 2012, odpovědětTO JEN TAK VYNDÁŠ CELOU PŘEVODOVKU Z AUTA A VYMĚNÍŠ GUFERO TAKŽE TI OLEJ VYTEČE :-))))
20.13, 16. 12. 2012, odpovědětx-master spojka neklouže nějak mi tekl pomocný váleček spojky a ta kapalina se tam nějak dostla mechanik proplách spojku tetrákem a vše je ok
14.40, 13. 1. 2013, odpovědětTa spojka zase klouže tou kapalinou to nebylo do hajzlu
19.58, 27. 2. 2013, odpovědětTo je zotrvacnik, ten ked vybruje, nema lamela spojky plochu, teda ju smykne.
5.17, 28. 2. 2013, odpovědětved ale ja mam napr. iba rok staru spojku a zotrvacnik a smyka to :/
7.36, 28. 2. 2013, odpovědětBud tam je olej, alebo spojka bola pancovana. Original valeo zvlada 450nm, sachs je zevraj pevnejsi.
15.35, 28. 2. 2013, odpovědětTak jsem mluvil přímo s člověkem co dělá mapy na chiptuning a povídal, že seriová spojka to prostě přenést nezvládá, buďto dát jiné obložení nebo ubrat koníky. Toď výsledek mého 3/4 ročního pátrání :-(
20.48, 29. 3. 2013, odpovědětsem ti to povídal hned :-)
21.16, 29. 3. 2013, odpovědětSkalním se před dopravcem měl pravdu
21.36, 29. 3. 2013, odpovědětTak to by ma zaujimalo co tam je za chip ked spojka smyka. ja mam skoro maximum na 2.4ku a nikde nic nesmyklo.
21.58, 29. 3. 2013, odpovědětnepoznate nejaku firmu, co robi keramicke oblozenie spojky? kolko to asi stoji?
23.32, 29. 3. 2013, odpovědětMe to delalo gufero na klice. Cas od casu spojka lehce proklouzla, jak se na ni dostalo trochu oleje.
9.40, 1. 4. 2013, odpovědět