Zdravim, mam problem. Neohřívá se mi motor, jedu třeba hodinu a motor se ohřeje maximalne tak na 60st, ale topení topí. Je potřeba vyměnit termostat nebo to zatim nemam řešit.diky
22.40, 20. 1. 2013, odpovědětjak začala zima tak jsem měl stjnej problém, tak jsem narval před chladič molitan a ted se mi po ujetí 15 kilometů pekne teplota vyšplhá na tech 80 až stupňu a drží se!
22.58, 20. 1. 2013, odpovědětměl sem uplně stejnej problem teplota v zimě nevylezla nad 60 stupnu a v lete tak na 75 a hned spadla dolu.. vyměna termoststu a je po problemu
4.28, 21. 1. 2013, odpovědětjo a auto taky topilo
4.28, 21. 1. 2013, odpovědětMám opačný problém, nespíná mi sahara, v servise mi vyměnili termistor, kterej byl seškvařenej a stejně nespíná dál. Může to být drátkama k termistoru? či jiný problém? Díky
17.18, 21. 1. 2013, odpovědětMam podobnej problem. Na 90 se dostanu az po osmi kilometrech a topit mi to zacne tak po ctyrech kilakach. Coz je na dvoulitr jts strasne dlouho. To je aji na naftu dlouho. Kamosi co maji benziny (jiny znacky aut) tak se na tydle hodnoty dostanou ani ne za pulku a to maj treba 1,6ky. Termostat to neni uz mam doma dva a oba mi spinaji az v devadesati. Tak nevim smiril jsem se s tim ze motoru proste dlouho trva se ohrat :(
8.51, 24. 1. 2013, odpovědětcca po 2 minutách běhu motoru si šáhni na hadice, co vedou k chladiči - pokud budou vlažné, tak si kup pořádný termostat. Těch 8 kiláků je moc. Já mám taky dvoulitr a ohřeje se určitě dřív.
9.07, 24. 1. 2013, odpovědětPrave ze nepropousti do chladice. Az pri devadesati. Myslel jsem ze je v haji tak jsem si koupil druhej a je to furt stejny. Zkousel jsem do nich lit aji doma vodu teplou a otevre proste az v 90. Termostatem to prave neni, nevim cim to muze byt :( ale sere me to .
9.24, 24. 1. 2013, odpovědět