ahojky lidicky .prosim poradi my nekdo kdo oprvdu vi o cem mluvim ? mam alfu romeo 156 sportvagon 2,4 jtd 129kw . a muj problem je ze my po startu a nasledne asi cca 3 sekundy se rozsviti motor na pristrojove desce palubni pc mi sice hodi hlasku ale je v aj takze promne velka neznama . odeslo my turbo us je vymneneno za repasovane ( nove ) a problem se deje stale dal .diagnostika mlci jen co napise palubni pc .a 2 problem topeni v tehle mrazech nejsem schopny po otevreni termostatu dostat motor na 80c . termostat je novy takze tim to neni radiator je krasne pruchozi a auto ma 2 zonovou digi klimu a tudis v rezimu auto nechce ventilator topit .napadlo mne ze muze byt zarostli ,jenze neni tak bych se jeste chtel podivat jestli nahodou na radiatoru neni nejaky bordel ktery brani propustnosti vzduchu skrz nej . jenze nevim jak se k nemu dostat .us jsem to koumal ale nadel jsem jen same krity a radiator nikde .prosim pomozte dekuji vsem za rady
8.24, 26. 1. 2013, odpovědětTa teplota je v pořádku,alfa to tak má.Teploměr ti ukazuje okamžitou teplotu motoru né celé soustavy.U jiných aut ukazetele ukazují konstantní teplotu.U alfy teplota kolísá podle zatížení motoru.V zimě teplotu na 80 stup.nedostaneš.Já mám před chladičem dečku a dostanu teplotu při dlouhé jízdě při těchto teplotách na max 75stup.
8.51, 26. 1. 2013, odpovědětpicoviny chyba je vo vodnej pumpe. Dalsia vec ze v zime sa nedostane nad 80st, to urcite, mas dojebany termostat alebo nieco pojebane v chladiacom okruhu. Moja defka ukazuje 88 stupnov prave dnes takze jedine ze by si byval v hornych picinciach, ostrov severny pol, potom by ta defka sa nedostala na 90. Kto mi neveri nech si vyhoni
12.44, 26. 1. 2013, odpovědětked su problemy s teplotou je na to riesenie, prebehni to na dialnici bez oleja, motor sa zohreje, ked nieco zarachoti tak sa prave inicializuje chladiaci okruh, ze sa to skurvi je prave chybou motora a chladiaceho okruhu. MEN MOTOR!
12.46, 26. 1. 2013, odpovědětMožna když máš benzínovou pičku TS tak se ti tak hřeje!!Řešilo se to tu už tolikrát!!
15.02, 26. 1. 2013, odpovědětjardo : dekuji za odpoved .nicmene muj problem to neresi vodni pumpa je nova menena v servisu pred 10 000 km priblizne dela to stale stejne a ty( tslover:jako jestli mas 30 000 na novy motor skus ject bez oleje ty ja se o tu svou alficku staram ) takze kde je problem , no uvidim spis by me zajimalo jak se dostanu k tomu vnitrimu radiatoru protoze to je taknejak posledni vec co mne napada :( a ta chba motoru nevite nekdo cim to muze byt kdys diagnostika mlci !!!!!!! dekuji za rdy
15.26, 26. 1. 2013, odpovědětJá mám rozvody i pumpu dělané. alfu jsem si dovezl z D,měla najeto 66000km.A teplota se chová porad stejně mám ted najeto 112000km.mám ji 5let.
15.44, 26. 1. 2013, odpovědětjaro dekuji za radu zirtra v tom mrazu du rozebrat topeni protoze kdys zapnu propojim kabely k ventilatoru s baterkou tak to fouka o malinko vic i predradny odpor sem vyloucil ten co zrychluje ventylator je vzadu za ventilatorem takze ted us jen to muze byt zanesenim topenim .a navic sem zjistil ze tam nebyl kabynovy filtr asi vim proc to tedy nefouka .no jen ten pristup sileny rozebrat pul palubovky abych se k tomu dostal :(
17.32, 26. 1. 2013, odpovědětTu teplotu si zmeř v parametrech digitálně na diag, u faceliftových 156 většionu teploměr ukazuje o cca 12 stupnů méně než je reál. jo jinak nová 156 nemá kabinový filtr pod stěrači ale od nohou spolujezdce v topení.
18.32, 26. 1. 2013, odpovědětahoj prosim jak se k nemu dostanu tedy abych skontroloval jak natom je ???? - mozna zavada proc ty teplotni vykivy za ventilatorem a videchum vzduchu
18.43, 26. 1. 2013, odpovědětahojda vsichni . musim podekovat predevsim Mates-auto: ze jsem zjistil kde je ten filtr :) a jarovi za tu teplotu . tak a je po zavade . kdys sem nasel kryt povolil 3 sroubky na 5,5 klicek a dostal se k filtru ,malem me trefil slak ,skoda ze jsem nemel po ruce fotak uplne cerny ani vysavac nepomohl tak sel do kose . a co se tyce teploty a diagnostiky rucicka skresluje o 9 stupnu . a termostat se najednou krasne zavira otvira dela co ma spodni hranice na termostatu je 68 C a vrchni 88 C a konecne alficka topi a hesky drzi na 83 C podle diagnositky parada takze diky za rady ale jeste dotaz co to ECU poradi my nekdo s timhle diagnostika mlci ??? cim to muze bit ze zhruba po 3 vterinach po startu se mi rozsviti na pristrojove desce motor a auto prestane tahnout a de max do 3500 ot .poradi my s tim nekdo kde to hledat turbo tlaci as as je nove repasovane
20.54, 26. 1. 2013, odpovědětKabinové filtry nikdo moc nemění a pak se divý co se tam najde. Jinak pokud koupíš nový filtr většinou je tam návod kde a jak se mění. U té chyby motoru zkus to víc popsat nebo volej. S pozdravem Martin Tesař 608815213 www.mates-auto.cz
11.33, 27. 1. 2013, odpovědět