Hello hosi, chcem sa informovat ohladom dovozu AR 156 1,9 JTD, 77kW, rv 99, 130 TKM, klima, ma to ale talianske papiere. Je s tym nejaky problem, pri prepisovani? Viem, spominalo sa tu co si treba vsimat (vaha vzduchu,atd.), ale da sa nejako zistit spolahlivost aj pred kupou (nie ze dovezies auto a potom zistis ze si kupil zle :((. Viem ze je to pri kazdom pripade inak a otazka je dost hypoteticka, ale dakujem za akykolvek prispevok. Riso
12.56, 15. 6. 2007, odpověděthlavne skontroluj r.v. a daj ho na diagnostiku!! hoden tím ušetríš!
12.59, 15. 6. 2007, odpovědětOK, dik, len asi tazko to dam na diagnostiku pri kupe hned v zahranici..ci myslis ze handler bude taky laskavy :) no uvidime
13.18, 15. 6. 2007, odpovědětU solidního prodejce by to neměl být problém, když ano, tak je to na zamyšlení proč asi nechce...
14.43, 15. 6. 2007, odpovědětNa tom asi nieco bude---a mate s tym skusenost ? ze vam handler spravil pred vami diagnostiku ?
15.48, 15. 6. 2007, odpovědětJTD je ok bezne problemi mozno budes musiet odstranit tomu sa nevyhnes ale potom budes mat dlho pokoj s investiciami. Co som ja pocul tak je trochu zlozitejsie prihlasit auto z Talianska neviem preco konkretne ale moj kamarat sa dost nabehal koli Stilu Tusim treba ist do Blavy vybavit nejake doklady. Ked chces tak sa na to mozem informovat
16.33, 15. 6. 2007, odpovědětskus, budem ti vdacny
16.43, 15. 6. 2007, odpovědětZdravim, no ja som si doviezol z Talianska Lanciu 1.9JTD 77kW (ten isty motor ako Alfa). K autu som dostal technicky preukaz z talianska s poznamkou odhlasene, potvrdenie z talianskeho automoto klubu o odhlaseni a fakturu. Tieto doklady bezpodmienecne potrebujes z Talianska (bez nich auto neber). Myslel som si, ze spol. COC.sk mi bez problemov zozenie COC certifikat, ale mylil som sa. Ked som im volal, vraveli mi, ze FIAT z Talianska nerobia, lebo je to komplikovane. Tak som volal do predajne FIAT,ci mi ho mozu zohnat oni. Vraj sa to neda, ze to nerobia. Jedine ist do BA k hlavnemu importerovi a on po obhliadke auta (600 SK) poziada FIAT Italy o vystavenie COC. Jeho cena je 6000 SK. Mne ale pomohol jeden znamy, ktory mi zohnal COC priamo v taliansku. Cakal som nan asi 4 tyzdne (Taliani su strasni lajdaci a pod.). Nastastie som sa ho dockal. Potom, ked mas COC a dokumenty z Talianska, o ktorych som pisal, uz neni problem auto prihlasit. Vsetko to trva len par dni (na uradoch chceli aj preklad dokumentov, niekde vraj nepotrebujes). Priprav si ale kolky a peniaze, vsade budu od teba nieco chciet. V den ked som dostal znacky som ratal co ma cele prihlasovanie stalo a vyslo mi to na 15 600 SK. Takze to boli moje skusenosti .... Snad som nikoho neodradil .....
17.12, 15. 6. 2007, odpovědětOK, dik, treba technicak a co by bolo super je servisna knizka, co ? COC by sa mohol vybavit na Slovensku..
11.03, 16. 6. 2007, odpovědětdik, ked ti spagetaci nevedia ani slovo po anglicky, ci nemecky, neviem ako sa s nimi dorozumiem. shit
16.20, 17. 7. 2007, odpovědětčaute, coc sa tu už riešilo http://www.alfa156.cz/diskuse/technika/9498 , odporučam zavolať tej pani, je fak milá a ušetrí Vám kopec peňazí, mne to dorazilo cca za 2 týždne a stálo ma to liter + poštovné. To je pekný rozdiel :))
12.30, 19. 7. 2007, odpovědětJao : je rozdiel oproti dovozu z DE a ITA ? Su s tym väčšie problémy ? PLS? ak máš nejakú skúsenosť s dovozom z ITA tak napis. THX (Ako je to zo znackami, papiermi, COC - preklada sa ?, samotny stav auta, ci sa oplati doviesť z ITA alfu a tak)
23.40, 19. 7. 2007, odpovědětto Riso: auto som hľadal asi 3/4 roka... klasicky cez mobile.de, autoscout24.it ...atď Čo sa týka dovozu tak potrebuješ preložiť fakúrku/kúpnu zmluvu a origoš doklad o odhlásení z ITA...ale ako som si všimol tak na Slovensku je to individuálne a záleží z akého si kraja , ja som z Trnavy a viem že napr. v Trenčianskom kraji netreba žiaden preklad aspoň tak mi to bolo povedané . Čo sa týka rozdielov pri dovoze z De a Ita myslím že moc ich nie je, rozdiel je iba vo vzdialenosti a v cene. V Ita sú podstatne lacnejsie a je ich tam oveľa oveľa viac. Určite neber auto bez orig. techničáku + doklade o odhlásení, niektorí predajcovia ti dajú dokonca aj origo COC, čo Ti ušetrí čas. Prihlásenie ma vyšlo na cca 7500,-
10.09, 20. 7. 2007, odpovědět+ značky 2000,-
10.11, 20. 7. 2007, odpovědětZatial všetko v poho buduci týždeň ma čaká výmena rozvodov + olej a hneď ako som ho doviezol som vymenil pravé spodné rameno (febi bilstein 4300,-) uz ho mám 2 mesiace btw je to 2,4 jtd sw 2003 150k
16.34, 20. 7. 2007, odpověděttakže 156 SW, presne to chcem len 1,9....vieš, študent :O) Preto som sa pytal na kvalitu auta z ITA, lebo kamoš doviezol z tade 2 auta, 307 SW a Stilo a bol nešťastný, na Stile odišlo turbo po 2 týždňoch. Aj vieš poradiť z kade si bral auto, handlera, mesto a pod. ?? Nevieš z kade je vo všeobecnosti lepšie brať auto, sever, juh, pobrežie, mesto atd ? A koľko ťa višli naklady ( cesta, prihlasovanie, all papiere) ?? THX
12.44, 21. 7. 2007, odpovědětBTW : auto, ktoré spomínam v hornom postingu je neaktuálne..
12.45, 21. 7. 2007, odpovědětyoussef mazouzi salam
19.18, 23. 10. 2007, odpovědětalfa romeo
22.02, 23. 10. 2007, odpovědětChlapi ze slovenska noo vy to máte všecko něj složitější, nechápu naco ůřady vyžadují doklad o konformitě/shodě/ je to tupost ,podle mě jen tahání peněz z kapse lidí,a ulechčení si práce při přihlášování!! Vždyt veškeré data od vozu třeba v česku na stk mají v ZTP,a ty má každé stk i pověřené ůřady.Jsou i auta které nemají typ homol 94/12 nebo 96/69 a musí na vypis do VůMT. Jinak co se týká COC v itálii můžu jen potvrdit že toto nei prakticky nikdy součásti při koupi auta , jak už psali kolegové v příspěvcích je nutno mít it TP , annullato, to znamená vyřazeno většinou to píšou ručně přes celý tp,dále musí na tp být razitko agentůry která to odhlásila.Pak musí být doklad z ACI to je odhláška //vždy origo jinak italové tomu říkají /radiazione per esportazione/ vždy musí sedět čísla kar jak v tp tak v odhl z ACI,, jinak co semi jednou stalo bylo to že v odhláška nebyla vystavena pro definitivní export,ale jen pro převod vlastnictví v talii a to je samozřejmě také problis??, Jinak obecně platí že mnohem nej řešení je v itálii koupit auto od příměho majitele,nebo ještě z velkých autosalonů kde byly nechány jako protiůčty,jinak v autodemolizione je řada vraků a aut se stočeným tach--POZOR to už je dnes běžná praxe nejen i itálii kde to dělají italové, také žijící komunity ze zbytku evropy srbové,chorvati,rumuni-ti kradou vše a vždy myslím jen rumače to je bastardoss?? Prostě stáčení tacho je fenomén ,,oni ví že s 23o tis km na tacho to nikdo nezaplatí,falšují i servisní knížky,lepí nálepky od výměn olejů, ale co dělají zodpovědně tak to jsou výměny rozv řemenů s přísl.Prostě je to džungle je třeba znát poměry jinak dopadnete jak sedláci u chlumce,to samo neni obecně ale ve velké míře.no je toho ještě mnohem více ale ??
8.08, 24. 10. 2007, odpovědětHonza: sa mi zfá, že dovoz z ITA je o hubu...radšej skočím ku nemcom
10.41, 24. 10. 2007, odpovědětNe neni to co jsem popsal dělají i turci a poláci v D prostě si vem někoho kdo se vyzná v té či oné zemi,a nejlíp to domluvit přes int. s přímým majitelem. v itálii jsou auta super neni tam zima sníh, mají super dálnice, jen najít auto u priváta ,bud sic dražší ale zato ok.
19.44, 24. 10. 2007, odpovědětČauvec kupoval jsem AR 156, 2,4 JTD z Německa a musím říct, že to byla naprosto super koupě. Pokud chceš, dám Ti kontakt na člověka, který mi k tomu autu pomohl.
21.20, 24. 10. 2007, odpovědětTaky uvažuji o koupě AR z Německo, prosím o zaslání kontaktu. Díky Petr (petr.pacholik@centrum.cz)
10.18, 25. 10. 2007, odpovědětNicholas: OK, dik
13.34, 25. 10. 2007, odpovědětNicholas: OK, pošli
13.35, 25. 10. 2007, odpovědět2x posty bez mena, sorry
13.36, 25. 10. 2007, odpovědětZo všadial kupuj len nie z Talianska auto! Pre domacich Talianov idu všetko nepodarky len na export idu auta bez chyby! Taliani auta vôbec nešetria a cesty maju podobne ako u nas, nemyslim tym dialnice, ale bezne cesty v meste! Určite lepšie urobiš ak auto kupiš doma, a v tom najlepšom prípade z Belgicka, Holandska, Nemecka alebo Švajčiarska! Určite je to tak!!!!!
14.59, 25. 10. 2007, odpovědětĎuro: Dik za nazor. Nemyslim si, že v SR a CZ sú autá kvalitnejšie ako v ITA. Tiež som ale toho názoru, možno je to romantický pohlad, že nemci pristupujú k autám spolahlivejšie ako italiáni, samozrejme je najdôležitejšie, kto predtým auto mal a ako s ním zaobchádzal. Keďže ale sukromným inzerátom nedôverujem, musím sa spolahnúť na handlera....
17.51, 25. 10. 2007, odpovědětto Nicholas: Moj mail: erbreakz@yahoo.com
17.53, 25. 10. 2007, odpovědětNeni tomu jak píšeš, znám spoustu italů co své auto milují,at je to fiat nebo bmw, od nich má auto první poslední,,respkt. starají se o auto líp jak o sebe!!, pak jsou uživatelé,, ti snim normálně jezdí ničemu moc nerozumí sevším jdou do servisu,,tady je po této stránce o auto postaráno jak se předepisuje. Jen málo lidí tam kašle na srvis a jezdí dokud to jede,oni ví jestliže praskne rozvodák tak je s autem ámen!! protože oprava motoru neni rentabilní.at si říká kdo chce co chce já jsem byl vždy spokojený,je ale pravdou chceš li mít auto top musíš vždy zaplatit více,protože oni nežijí na marsu,moc dobře ví že jeli auto pečlivě servisováno a chovali se k němu pěkně tak ho každý zaplatí,více jako mrdku.Ale jak říkám musí si to každý zkusit,, jo a nevím kolik jsi toho po itálii najezdil ale srovnávat jejich cesty s našimy nebo vašimy na slovensku to se fakt nedá?? je pravda že jižní itálie to je mazec,ale sever je hodně jinde,a s českými silnicemi jakékoli třidy dělat něj srovnání ??? bud jsi hodně konzumoval alkohol nebos jezdil po poli!!
19.11, 25. 10. 2007, odpovědětHonza, poslal som ti mail
20.09, 25. 10. 2007, odpovědět