Ahoj měnil jsem na 156 JTD 103kW 16V multijet spojku a od tý doby auto nejde nastartovat. Jen točí a nic. Hned první start po výměně spojky tak na 3 sekundy chytla a pak chcípla od tý doby nic. Byl odpojený hadičky od palivovýho filtru a jinak nic kromě věcí kolem převodovky,aku apod.. Jinak diagnostika neukázala problém v elektronice motoru - napsala motor připraven ke startu. Nevíte někdo prosím co by to mohlo být??? Před výměnou jezdila jako víno. Už jsem z toho na mrtvici.
21.43, 5. 4. 2013, odpovědětCo ze by to bylo zavzdusnene,kdyz jsi mel odpojene palivove hadicky
3.36, 6. 4. 2013, odpovědětvypadá že zavzdušněný to už není... nafta při sepnutí podávacího čerpadla a povolení trubky u vstřiků krásně teče. Zkoušeli jsme roztáhnout i start sprej a stále nejde.
16.35, 6. 4. 2013, odpovědětRelé imobiliséru co je u baterie??? code zhasíná???
19.33, 6. 4. 2013, odpovědětCode zhasne... diagnostika napsala že je vše v pořádku a připraveno ke startu.
10.10, 7. 4. 2013, odpovědětroztahovat a skusat nejeke spreje ???? znovu si prebehni vsetky stekre od snimacov, poistky. da predideniu zavzdusnenia je toto vyborna vec : http://www.top-auto.sk/fotky19847/fotos/_vyr_488pumpa_paliva.jpg
11.30, 7. 4. 2013, odpovědětvše je dobře zapojené aspon to tak vypadá.... kolik by mělo dávat CR čerpadlo při startování ?? Budíkem jsem naměřil cca 100 bar. Rada
17.42, 7. 4. 2013, odpovědětak ti auto slapalo ako hodiny pred rozobratim tak to musi byt len nieco s naftou ved nic ine si tam nerozoberal nie?
8.45, 8. 4. 2013, odpovědětDej si bacha při spojce se často stane že si poškodíš kabely u relátek před baterkou a pak auto nejde, zkontroluj ty.
9.57, 8. 4. 2013, odpovědětblbej dotaz... Co je "start sprej" ?? :-)
9.28, 9. 4. 2013, odpovědětMohl by to dělat snímač otáček na setrváku, je zapojený??
16.29, 14. 5. 2013, odpovědět