Ahoj, vcera pri jizde asi 50km/h se stracel vykon a nakonec motor chcipl a ted kdyz nastartuju, tak asi 10 vterin jede na volnobeh podle zvuku uplne v pohode (akorad teda po seslapnuti plynoveho pedalu se mu nechce do otacek max. neco malo pres 2000), potom se chvili dusi a chcipne. nevite nekdo co se mohlo stat? Jedna se o AR 156 1.9 JTDM 103kw rv.04 ...... za kazdou radu Vam budu vdecny i kdyz vim, ze to muze delat hromada veci. Jeste bych teda doplnil, ze z vyfuku jde bily dym a pred tim, tak necudila.
1.07, 15. 4. 2013, odpovědětbiely dym z vyfuku? tesnenie pod hlavou alebo turbo?co voda alebo olej? netrati sa?
8.37, 15. 4. 2013, odpovědětTeda az ne ten bilej dym z vyfuku me tohle delala vaha vzduchu, ale klidne to muze byt napr. ucpanej palivovej filtr, pokud mas starej. Bilej kour vetsinou znaci problem okolo hlavy valcu - voda do spalovaci komory...
11.59, 15. 4. 2013, odpovědětDekuji za reakce. Skusim odpojit tu vahu pokud se mi podari vycvaknout ten povedenej konektor a kdyz to vahou nebude vymenim ten filtr:) Jinak olej se podle me neztraci a co se vody tyce, tak ta asi zlehka ano:-/ No doufam, ze neni praskla hlava.
16.00, 15. 4. 2013, odpovědětzaslep Egr, dělalo me to taky
19.52, 15. 4. 2013, odpovědětDiky moooc:) Delal to ten zahumusenej EGR ventil..... poradne jsem ho vycistil a jede jak znovu zrozena:) jinak jsem se pri te prilezitosti koukl na skrtici klapku a cumel jsem jak pero, taky na ni byla hromada sajrajtu (spaliny smiseny s olejem - takovy proste bahno), ze by olej z turba?
23.34, 16. 4. 2013, odpověděttiez som mal podobny problem, bol to zly egr. Mam ten isty motor.
21.03, 15. 4. 2013, odpovědět