MAM ALFU156 1.8TS.ZDA SA MI ZE MI TO NEJAK SLABO TAHA V NISKYCH OTACKACH. JE TO NORMALNE?MAXIMALKA JE V POHODE.DAKUJEM
17.28, 17. 6. 2007, odpověděttahá ti až od 3000 viď to je normální, Alfa je točivá italka, je to daný konstrukcí motoru, velmi jednoduše vysvětlono takhle, náklaďák táhne od spoda, formule točí 3prdele otáček. TS. je skoro čtvercový motor, takže nemá krouťák v nízkejch otáčkách, za to je nádherně točivej. to je sportovní srdce. jestli chceš zátah od spoda, pořiď si buď V6, nebo 1,9 diesel.
10.49, 18. 6. 2007, odpovědětmozno ci nemal na mysli, ze mu to nejde tak rychlo do otacok, kde to ma mat tah?
12.26, 18. 6. 2007, odpovědětlebo napr aj moja 2,4ka je do 1800 velmi civilizovana, ale tam to zacne od 1800 do 4200 to ide
12.26, 18. 6. 2007, odpovědětMoja sa bez otacok na semaforoch prevaluje pozvolna alebo do kopca ked musim do dvojky lebo opravuju cestu tak kym sa rozgulam tak to pekne nasere... Ale ked ju roztocim tak to svistia gumy. A pri jazde sa mi osvecila rada z fora tocit, tocit, tocit. Nie tazka noha ale pomaly do 3500 az 4500... Spotreba na stovku o liter az dva klesla. Dik chlapi
12.51, 18. 6. 2007, odpověděttak to som mal presne na mysli s tymi kopcami.je mi jasne ye treba podradzovat skor.ale aj tak sa mi to nezda.jazdil som na 146 A BOLA TO 1.6 BENZIN ALE TEN TAH BOL VYDITELNEJSIE LEPSI.JE MOZNE ZE BY BOL SKOCENY ROZVODOVY REMEN O NEJAKY TEN ZUB?
15.43, 18. 6. 2007, odpovědětmám i 145 s 1.6 a ta je živjejší, ale ona je taky mnohem lehčí, tý když chytnou saze to se dějou vjeci, jestli si nejseš jistej nech si to zkontrolovat, já měl skočenou jednu řadu u V6 o jeden zub, a motor se hadál. jinak ale fakt táhne až od těch 3000 jak kdyby to byl jinej motor.
6.42, 19. 6. 2007, odpovědětMoja je tiez leniva, ale idem zajtra menit rozvody, variator a ine a uvidim.. Ak to bude citelne lepsie dam vediet. Inak aj katalyzator znizuje vykon alebo zla vaha vzduchu.
10.33, 19. 6. 2007, odpovědětpremyslal som nad tym katalizatorom ze by som ho vyrezal prec iba to tam zavadza.dal som to aj nacipovat.je to lepsie o nieco ale stale chyba tomu taka nejaka ta ostrost
15.24, 20. 6. 2007, odpovědětKed vyresetujes riadiacu jednotku cez diagnostiku alebo postupom cez kluc (na 90 sekund zapni bez toho aby si nastartoval , na 90 sekund vypni a potom nastartuj) tak sa bude brat aj na nizsich otackach ,,, ale len urcity cas kym sa znova ECU nenauci na lazo plazo uspornu jazdu do 3000.
14.16, 21. 6. 2007, odpovědětchip ti u benzinu asi moc nepomuze..jsou to vyhozeny prachy
15.06, 21. 6. 2007, odpovědětnepisal som ze som za to platil.
16.10, 21. 6. 2007, odpovědětPánové, před půl rokem jsem koupil 1,6 TS Sportwagon najeto 30 000 Km, ve firmě jezdím se starým Favoušem. Teprve teď jsem se naučil trochu se svojí alfičkou jezdit. Fanouš se klidně rozjede na dvojku a nemusím to nějak moc točit. Alfička je jiné kafčo, to musim šlápnout na plyn, počkat až se roztočí ke 2000 mrsknu tam jedničku a frčím. Ze začátku mi to při rozjezdu také několikrát chcíplo, to byl trapas. Naštěstí mně nikdo známej nevyděl.:-)) Když chci předjet v kopci podřadím na dvojku točím 4000 za mnou Golf 1.8 92kw drží se mně atakuji 5500 otáček a začnu mu ujíždět točím 6500, řadím na trojku a zase se mě drží, ale jak se dostanu na zase na nad 5500 tak mu ujíždím. Z toho vyplívá že Golf se krásně rozjíždí v nízkých otáčkách a Alfa zase jede lépe ve vysokejch. Bohužel se Alfácký motory zákonitě rychleji opotřebovávají, ale není zvláštnosí že vydrží 300 000 a více. To znamená točit, točit, točit, ale s rozumem. Všem přeji krásnou a bezporuchovou jízdu. A ještě pro Luba zo Žiliny. Když se podíváš na graf krouťáku tak do dvou tisíc ty motoru prostě nejedou a je to zdechlý jako blázen. Jak psal 156sp2 tak to zajímavě jede až od 3000. Myslím, že si za půl roku taky třeba zvykneš. Čau Radim.
11.06, 23. 6. 2007, odpovědětPořiď jsi 2.4 JTD a potom už Ti problémy se slabým taháním od spoda budou fuk.... :)
11.55, 23. 6. 2007, odpovědětNech si udělat rozvody a při tom vyměnit regulátor předstihu. Honza
16.26, 1. 8. 2007, odpovědětHele chlapy mam taky alfu 156 1.8TS vyndal jsem katika a udelal saní naložil jsem tam audinu stříky a hura ja jedu už od 1500 otaček ale zase ta spotřeba pokud chcete jezdit doporučuju ale pokud chcete ušetřít je to k ničemu ale hned jsem udělal novou maximalku necelých 260 km/h
15.17, 7. 8. 2007, odpovědětbravo tesi, je to jak píšeš, pokud živější auto tak je větší spotřeba. jinak fakt platí, start od semaforů, 2000ot, normální rozjetí pěkně v klídku, řadit nad 3000, v klídku to jde kolem 2000, a když je za váma nalepený auto s koncernu VW, tak to jde vytočit na 2 a trojku klíďo někam k 6000, jít až do omezovače nemá smysl, to je dobrý na maximálku, když pak dá člověk za 4 tak už vidí VW daleko za sebou, jen tam nesměj bez policisté, to je pak vo papíry...:-((( Hlavně měnit olej, netočit studej motor, nerozjížtět se pod plnou parou s vytočeným rejdem, to se mi jednou povedlo....kapku katastrova :-(((
7.58, 8. 8. 2007, odpovědět