Ahoj,mam problem...kamos mi meni spojku,protoze klouzala,ale zjistil,ze spojka byla defakto v poradku a ze strany od setrvacniku je od oleje,pry to tece pres gufero kliky a i pres nejaky srouby a ze netesni setrvacnik,ze je taky potreba pry novy.Bohuzel jsem laik a nerozumim tomu moc,ale nikdy jsem neslysel,ze by na setrvaku bylo taky tesneni,ktere taky zadrzuje protekly olej pres ty srouby.Diky za uzitecne rady
13.51, 19. 5. 2013, odpovědětZapomnel jsem dodat,ze se jedna o 1.9 jtd 81 kW
17.30, 19. 5. 2013, odpovědětmal som presne ten isty problem. Smykala mi spojka, tak som myslel, ze vymenim lamelu a hotovo. Nakoniec mi v servise povedali, ze lamela je vydrata ale aj cela od oleja, ktory sa tlaci cez zotrvacnik a tak mi vymenili celu spojkovu sadu a aj zotrvacnik. Lenze mam taky pocit, ze toto nebolo pricinou. Asi je tam zle nejake gufero, cez ktore sa ten olej dostal ku spojke. Nikdy som nepocul, ze by zotrvacnik mal v sebe nejake tesnenia alebo olej. Teraz po roku od tejto komplet vymeny mi zacala spojka smykat opat. Zacinam mat podozrenie, ze tam bude opat olej, ktory si tam veselo tecie cez nejake gufero.
8.15, 23. 5. 2013, odpovědětSetrvák v sobě má vazelínu, olej může téct defakto jen přez šrouby kterými se šroubuje setrvák na kliku nebo guferem kolem kliky do spojky. Max. ještě nemusí být dobře přilepená vana ke guferu ale olej by pak netekl na spojku ale ven spodem mezi motorem a převodovkou.
15.09, 23. 5. 2013, odpovědětSpojka je mezi převodovkou a motorem. Spojka i motor mají svoji náplň oleje, který po delším provozu může unikat i do prostoru spojky netěsností gufera na výstupní hřídeli motoru a na vstupní hřídeli převodovky. Místo úniku lze zjistit až po oddělení převodovky od motoru. Mohla by se tam taky vyskytnout hydraulická kapalina ovládání spojky.