Zdravim, mam problem, kdyz je motor studeny, auto skoro nejede, dusi se a skoro chcipa az dokud se trosku nezahreje, asi tak 2km. Taky mi i za tepla skube na 1ku, kdyz se rozjizdim a dam vic nez pul plynu auto zacne skubat a nemuzu to ani trosku vytocit tak musim dat hned 2ku. Jo a mam 1.8ts, mate s tim nekdo zkusenosti?
18.48, 18. 6. 2007, odpovědětfakt nikdo nevite? kdyz se rozjizdim za studena tak se auto skoro zastavi a vubec nechce jet, musim ho nechat zahrat abych se vubec rozjel. Na 1ku skube i pri zahratem motoru. Nemuze to byt neco se skrtici klapkou, zda se mi jako by tam chodila spatna smes paliva
15.27, 26. 6. 2007, odpovědětMám 1.8 TS a dělá mi to samé.Řeším to tak že po nastarování nechám auto 2-3 minuty na volnoběh a pak jedu.Je tam nějakej problem s řídící jednotkou a signálem k Lambdě..Nejlevnější řešení je nechat to ty 3 minuty,ale pokud někdo ví jak na to a hlavně za kolik tak pls o info..Díky Aleš
15.40, 26. 6. 2007, odpovědětTipoval bych to na vadnou lambda sondu (vadný předehřev sondy). Sonda pracuje až při určité teplotě a ta je za studena dosažena jejím předehřevem...jinak ti jde mimo rozsah a řídící jednotka Ti tam dává chudobnou směs a proto to škubání a ten pytel ve výkonu - tipoval bych to vadnou Lambda sondu
22.34, 26. 6. 2007, odpovědětale divny je ze mne to zere stejne, zadna vyssi spotreba, ale co to skubani i pri zahrati? pozoruju ze kdyz vytocim motor na 4-5tis otacek pri akceleraci tak to taky zaskube, muze to byt taky lambda?
1.20, 27. 6. 2007, odpovědětZajeď na diagnostiku. Lambda to být může, ale taky to může být spousta jiných věcí. Taky se tu píše v diskusích něco o chybě řídícího software, ale to by způsobovalo pouze problém studeného rozjezdu. Futuristiko.
6.04, 27. 6. 2007, odpovědětA nemuzou to byt svicky?
12.05, 27. 6. 2008, odpovědětZdravicko , mam podobny problem [motor 1,8 t.s., 106 kw],za studena sa auto dusi ,drkoce.Ak pridam na volnobehu otacky klesaju ! ale auto nezdochne ,drzi si to na nejakych cca 6oo ot./min. Ked uz sa jemne zohreje ,tak pri lahkom stlacani plynu ide do otacok ,ale pri prudkom zase otacky klesaju. Za tepla to uz je relativne v pohode. Inak mi kolisu otacky na volnobehu aj pri zahriatom motore. Sviecky mam vsetky nove , maju mozno 2 mesiace. Menila sa aj lambda ,ale bola to nejaka neznackova chujovina. Moze to byt ona ? Neviete nahodou v akom rozsahu by mala pracovat lambda ? Na 100% viem ,ze je zly variator - desiel zvuk , od 4.ooo ot. netaha. Ale toto pochybujem ,ze robi variator. Dik za akekolvek info. Menil som sviecky
15.49, 28. 9. 2009, odpovědětjuj ,aby som nezabudol ... zerie ako prasa - tj. pod 1ol/1oo km ju dostanem veeeeeelmi tazko (skoro nikdy) a to netocim viac ako 4ooo ot./min (vadny variator).
15.59, 28. 9. 2009, odpovědětTak to uz vyzera aj na odchadzajucu vahu vzduchu.
6.39, 29. 9. 2009, odpovědětneznackova chujovina = polsky Starline ? to su podla mna sondy, ktore vo vnutri nemaju nic, iba plech a trcia z nich nejake droty.
21.42, 29. 9. 2009, odpovědětVariátor nemá takový vliv, který ty tady popisuješ! Tohle dělá špatná nebo špinavá váha vzduchu! Taky mám ten samý motor! Vypni konektor od váhy a, rozsvítí se ti kontrolka vstřiku, ale pokud ti to pojede pěkně (od 4000ot to tahá pořád) tak je buď (v mém případě špinavé čidlo) nebo je kaput!! Variátor spíš funguje od spodních otáček!
18.43, 31. 5. 2011, odpověděttaky jsem měl ten problém se škubaním za studena.Měnil jsem váhu vzduchu v srpnu.problem se vyřešil.auto O.K. , na diagnostice mi ukázala porucha lambdy,nechápal jsem.Až teď to začalo znovu,hlavně ráno,když je už zima (5 stupňu) budu muset vyměnit i tu lambdu - je v háji.Jirka
10.43, 29. 9. 2009, odpovědětmam stejny problem vymenil jsem lambdu ale skubani pokracuje...
10.15, 31. 5. 2011, odpovědětPokud vím, zastudena to můžou to být svíčky, voda u některé svíčky, příp. krokovací motorek (dá se vyčistit)
19.26, 31. 5. 2011, odpovědět