Tak se fofrem blížím k hranici 200 tis. km. Mám pořád původní motor se kterým za celou dobu provozu nebyl jediný problém. Motor běží pořád dobře, olej bere v "limitu", vím jen o potřebě výměny variátoru, rozvody byly dělaný ve 180 tis. Dělali by jste v této situaci GO motoru ? Setkal jsem se s názorem, že ho udělat, ale i s názorem, že pokud s tím nic není, tak do toho nešahat... Jso tu nějaké chytré hlavy, které by dokázaly nějak poradit ? Díky...
17.22, 13. 8. 2006, odpovědětJestli ten motor šlape a nebere olej tak nevidím jedinej důvod se do toho hrabat
19.22, 13. 8. 2006, odpovědětPokud ti to nedělá žádný problémy tak to nech jak je. Nutnost GO by měla záležet na stavu motoru, ne na kilometrech.On by ti sám dal vědět, ztráta výkonu, kouření výfuku u benzínu, různá klepání v motoru a ponejvíc spalování oleje.
20.31, 13. 8. 2006, odpovědětRozhodně žádnou GO nedělej. Souhlasím naprosto s názorem, že pokud tomu nic není, rozhodně na to nešahat a jezdit. Škoda, že jsi tu výměnu rozvodů nespláchnul s tím variátorem. Společně s rozvody se doporučuje i výměna vodní pumpy.
15.33, 14. 8. 2006, odpovědět