zdarec, pri volnoběhu můžu točit, jak chci, nic se neděje. Jakmile při jízdě výryzněj akceleruju, tak se z motoru ozývá nějaké syčení. Hadice a všechno pohledem jsem už kontroloval, nic prasknuté není vidět. Nevíte, co to může být? díky!
17.26, 15. 6. 2013, odpovědětOpět bez popisku? Na čem ti to syčí? Na tlakovým hrnci? Prosím napiš co se jedná o model, motor atd...
18.51, 15. 6. 2013, odpovědětdaj dole drazkovy remen a chod to vyskusat, ked to nebude robit tak najskor kladky, ked aj tak tak turbo. Voz sa kym sa nerozjebe obcas pozri do spetneho ci nedymi na cierno jak zhorete gumy, vtedy zhasni motor a vymen turbo.
22.55, 15. 6. 2013, odpovědětmožná také intercooler
12.31, 16. 6. 2013, odpovědětintercooler i hadice jsem zkontroloval a všechno OK. Taky je mě divné, že to syčí jenom přijízdě. Na volnoběh to točím do 4 tisíc a všechno je uplně v klidu, jakmile jedu, tak cca od dvou tisíc slyším syčení. Ale jenom, když akceleruju, když se rozjíždím volně, tak to nic nedělá. Nečoudí. To bude záhada :-(
20.24, 16. 6. 2013, odpovědětdiferencial, loziska kolies. Pokial som nevedel diagnostikovat chybu tak som to nechal tak az kym sa to dojebalo som vedel co riesit. u ts sa klepkanie riesi servisom bazos.sk predam.
21.08, 16. 6. 2013, odpověděttak je to intercooler.mně to dělá přesně to samé a našel jsem v něm díru.
5.50, 17. 6. 2013, odpovědětMusíš to prohlídnou pořadně,mužeš mít i fouklý těsnění pod sacím potrubím na hlavě,ja jsem to měl u dukata. Taky jsem prohledal hadice ,kuler a všechno v pohodě.To stačí jen malá prasklina a v tahu je to vkabine slišet a na volno nic.Poznal jsem naloženej aji výkon v kopci o kvalt dolů. Musiš to prohlídnout pořadně,misto vedle místa.
22.06, 17. 6. 2013, odpovědětja pitcha! Já jsem totiž čistil EGR ventil...možná jsem to plechové těsnění dal průlisem obráceně! Musím to zkontrolovat, to mě nenapadlo :-/
21.07, 22. 6. 2013, odpovědětahoj, prosím tě jakpak jsi vyřešil ten problém s tím syčením z motoru u alfy. zdá se že mám ten uplně ten samej problém. za jízdy okolo 2000 otáček začne auto syčet, uberu přestane, přidám a zas syčí, nejede to tak jak by mělo nečoudí nic. díky moc za radu a pomoc martin jestli by ti nevadilo pošli číslo a já zavolám, nebo alespon napis. dík
14.11, 9. 10. 2013, odpovědětzdar chalani, mne to robi tiez na 1.9 16v, z nicoho nic od 1900ot to siči jak kompresor pri ubranom plyne nic, a ani na neutral, vykon sa mi zda o +- rovnaky,pozerali sme hadice, ok pekne ich tlakuje,ic a aj turbo ktore je 20tis. km po repase no setko ok, viaceri sa zhodli ze turbo nap.cu vyvazili a ze to rovi to, no neviem, mozno skusit to tesnenie pod sacim potrubim!
20.42, 9. 10. 2013, odpovědětčaute chlapy, u mé AR 156 2.0JTS mi taky při sešlápnutí plynu na podlahu při jízdě začne něco silně syčet z motoru, ale jen do 4000 ot. a výkon žádný. Po 4000 ot. mě zase zarve do sedačky, ale jen do 4500 ot. a potom už to nemá žádný výkon a motor se mi začne chvět. Na volnoběh jde vytočit v pohodě až do omezovače. Byl bych rád za nějakou radu. Popř. jestli už někdo tento problém měl. Díky
16.45, 28. 8. 2015, odpovědět