ahoj všichni. mám trochu problémek s mojí 156 1,8 TS. je tam všechno měněný. dokonce jsem dal ted i novou váhu vzduchu a všichni mě uklidnovali, že to ted jede dobře, ale já to pořád necítil tak, jak bych měl.... tak jsem udělal to, že jsem změřil 0 - 100km/h a přišla krutá pravda o tom, že auto nejede zdaleka tak, jak má. výsledek = 11,5s. a psaných má tuším 8,9s. kdyby to bylo do 9,5 řeknu si, že už to není nový nebo holt nejsem "šumi", ale tohle je moc. btw. kdo by stále pochyboval o mém umění jezdit, z minulým autem jsem zajel o 0,2 desetiny líp, než bylo udáváno. měřeno teda sakra zhruba, ale cca to odpovídalo tomu, co to mělo dělat a že bych najednou jezdil o tolik hůř, to se mi nezdá. mám měněno fakt už všechno. váhu, rozvody, svíčky, lambdu, variátor, filtr green čištěn nedávno a už nevim, co s tim dál :-( nemáte někdo zkušenost, než začnu jezdit po měření a diagnostikách? díky všem za rady
21.34, 19. 6. 2007, odpovědětZkus si nechat změřit tlaky ve válcích...:) Já mám 2.0 T.S. 114 kW a kámoš má Peugeota 406 2.0 16V 100 kW a když jedu s jeho Peugeotem, a potom když si sednu do své Alfy, tak mi příjde oproti Peugeotu v nízkých otáčkách mrtvola, ale ve vysokých zase Peugeot ztrácí...myslim si, že jde strašně o zvyk...v práci jezdim s Fábií a když pak vlezu do Alfy, tak mi přijde, že jedu v tanku, ale po půl hodině mi přijde zase slabá - to je zvyk (to bych musel mít Lambo).....:)
22.14, 19. 6. 2007, odpovědětmyslím že pokud MV156 zkoušel zrychlení a u předchozího auta mu to šlo, tak s alfou umí jezdit, a chyba bude někdě v motoru, to už bude nějakej mechanickej problémek, chce to fakt prolízt motor. Já jsem se teda s Alfou na papírový hodnoty zrychlení nikdy nedostal, docela věřím tomu, že kluci italský zrovna tak jako s enzem, jezděj z mírnýho zkopce, brzo ráno, ve vlhkým vzuchu...hodně štěstí!
6.35, 20. 6. 2007, odpovědět... a co spojka ? ... neklouže ?
10.41, 20. 6. 2007, odpovědětSkus ešte vyčistiť škrtiacu klapku , resetnúť riadiacu jednotku a skontolovať všetky hadice od vzduchového filtra až po sacie potrubie . Falošný vzduch je sviňa a na vykone je ho cítíť.
12.05, 20. 6. 2007, odpovědětNO, na akceleraci, to vliv mít může, stejně jako viz předchozí příspěvek - falešný vzduch...je toho spousta, ale pokud máš vyměněné svíčky atd. jak jsi psal, tak se přikláním ještě k tý kontrole škrtící klapky a pak nové nastavení...
13.20, 20. 6. 2007, odpovědětTa spojka by to taky mohla dělat. To zrychlení máš horší než já u 1.6. Já se dostanu pod papírový hodnoty. Ještě ten filtr - nepřehnal si to s olejem? Jak jde prudce do otáček na volnoběh? Futuristiko
16.20, 20. 6. 2007, odpovědětMěnili ti při rozvodech regulátor předstihu?
16.21, 1. 8. 2007, odpovědětAk ma viac nabehane skontroluj , v akom stave su vačkeve hriadele. či niesú trocho opotrebovane. mne to na vykone dalo pocítiť.
23.55, 1. 8. 2007, odpovědětA nech si změřit ty tlaky ve válcích-to je dost podstatná věc.Taky spojka by to mohla dělat,vačky,možná máš posunutej rozvoďák o zub atd.To všechno chce zkontrolovat.Jinak i benzín to může dělat.Natankuj tam V-Power 95 a pak to zkus znovu.
0.01, 2. 8. 2007, odpovědětA zkontroluj taky klimatizaci, těsnost olejové vany, vyměň brzdovou kapalinu, nasaď si kšiltovku a taky -dost podstatná věc- nech si změřit tloušťku laku, pak to zkus znovu, a když to nepomůže, tak vyměň motor. Pak to pojede jak po másle.
1.03, 2. 8. 2007, odpovědětMě se stalo to samý, byla to teda moje bejvalá (nikdy nezapomene,spi sladce) R19,tak jsem měl leccos,pořád se mi to nezdálo.Ten motor už byl prostě "unavenej".Pak mi kamarád sehnal jinej motor,dal trochu svojí odborný péče,vyšlo mi to asi na 8000,- tenkrát a já měl z toho auta náhle respekt,pustit plyn v zatáčce znamenalo problém.
11.55, 3. 8. 2007, odpovědět