Zdarec chlapi menil jsem vahu vzduchu u sve 1.9 JTD rv. 99 a pred tubusem vahy byla takova slida. Jeji okraje se mi zdaly jakoby je nekdo strihal nuzkama – proste nevypadaly origo tyak jsem ji vyndal. Navic zuzovala pruchod vzduchu asi o 3 mm na kazde strane, rekl jsem si cim vice vzduchu tim lip. Auto ted sice jede lepe ale spotreba se mi nejak nezda- vidim ocima klesat raficku od paliva. Nevite nekdo jak moc je toto zuzeni dulezite ? Jak to ovlivni vahu vzduchu? Diky za odpoved.
7.55, 20. 6. 2007, odpovědětresetoval jsi jednotku, o vlivu slídy v sání nevím, jen váha funguje na principu měření teploty nasávaného vzduchu, průřezu roury, se pak vypočítá ten objem, a podle toho se vypočítá bohatost směsi ve spolupráci s dalšími hodnotami...čistě teoreticky, víc vzduchu víc paliva.
10.51, 20. 6. 2007, odpovědětjá tam žádný zúžení nemám, ale když zmenšíš průměr roury, tak sice stoupne rychlost proudění ale klesne objem bernouliho rovnice. leda že by jsou tou folií měl vytvořený turbuletní proudění. //proto maj školní formule, kalibrovanej restriktor na sání//
13.28, 20. 6. 2007, odpovědětměl jsem 1.8, 2.0, nyní mám 3.0 V6 a 1,6 boxer, nikde jsem tam žádný omezení v sání neměl, akorát ten hříbek ve filtru, u 2.0 jsem ho vyndal, zvuk lepší, ale chod motoru na prd a spotřeba taky. nyní u V6 spolu s jedním kamarádem řešíme, fígl jak dostat do motoru víc vzduchu jeho ochlazením. on to zatím testuje, fígl je v tom, že z klimošky se vyvede 2 okruh, chladící had je namotanej okolo roury sání před váhou vzduchu, akorát to má zatím mouchu s odvodem kondenzátu...ale to se vychytá, jedinej důvod, je zlepšit kapku výkon, pochopilně vzrostla spotřeba...
9.05, 21. 6. 2007, odpovědět