Zdravím, nemáte někdo zkušenosti se šteftem na vstřiku? mam motor 2.4jtd 100KW a přerval se mi šroub(imbus) na vstřiku. Je to šteft který, který držý vstřik? Dá vytáhnout? Nebo je nalysovaný a budu muset odvrtávat? Zbylo mě tak kousek závitu, tak že bych dal matku přivařil a zkusil vytočit šteft a dal nový. Prosím o radu, zda již nekdo řešil.
14.58, 30. 7. 2013, odpovědětkamarat tak to mas dost na prt musis sa pokusit to vybrat nic ine ti nezostava ten steft je tam na zavit
16.10, 30. 7. 2013, odpovědětSuper, jde mě o to abych se nepokoušel navařovat matku a vyšroubovat ven, když by ten šteft tam byl nalisovaný natvrdo. Zároveň mě, ale příjde, že na spodku toho števtu společne s motorem je nějaká gumička, že to není obyčejnej šteft.
16.36, 30. 7. 2013, odpovědětja som vyberal vstreky a tak som dotiahol matku ze ked som ju povoloval tak sla aj so steftom :) takze ta ubezpecujem ze tam nic namakane nieje. obycajny zavit
19.07, 30. 7. 2013, odpovědětTak jsem navařoval matku a ani zaboha nešel šteft vyšroubovat. Tak jsem na původní šteft co čouhal navařil tvrdou závitovou tyč ta se povedla a pěkně drží, tak jsem vše zadělal, ale po nastartování mě stříká nafta pod vstřikem mezerou mezi vstřikem a miskou motoru. Dával jsem nevé měděné těsnění, ale i tak z toho ta nafta tryská. nemohlo se stát, že jsem tu mysku na motoru kam se vkládá vstřik nějako poškodil a udělala se tam prasklina?(čím více vstřik dotáhnu tím více z toho nafta stříká) Jedidně jak se to mohlo poškodit, když jsem urval šteft, zkusil jsem dát obyčejnou matku a při jízdě mě vstřik tlakem vylítl a zastavil se až o trubičku s naftou a vstřik tam byl zapříčenej.
8.51, 31. 7. 2013, odpovědětved a ked vytiahnes vstrek zapalis lampou dovnutra tak vidis pekne na spodok ako to tam vyzera..pekne to vycisti aby tam nebola ziadna spina ja som to cistil handrou dlhy srubovak a riedidlo.. uisti sa ze je to ciste tip top... ten steft musi ist von
15.53, 31. 7. 2013, odpovědětTak parada, měl jsi pravdu byl to šteft, po navaření pořádný matky pořádně jsem prohřal a šel ven. Dal jsem nový měděný těsnění pod vstřiky už nemám naftu okolo vstřiků vyčistil tlakový čidlo na vzduchu a nyní táhne pěkne nemá už takovou pauzu mezi 3000-4000ot. Díky
12.13, 1. 8. 2013, odpovědět