zdarec, potřeboval bych poradit - sice jsem to tu hledal, ale názorů tu bylo hodně, navíc nic přesně takového jako mám jsem tu nenašel. Mám 1.9 jtd. Občas se mi ráno stalo (tedka v létě), že mi motor po chvilce jízdy začal blbnout, nemělo to výkon...po chvilce volnoběhu a plném plynu se motor chytil a jelo to zase normálně. Ovšem starty byly čím dál horší. Čekat, až se motor zahřeje jsem musel čím dál víc a tedka už to nejede vůbec. Prostě to nastartuju (horko těžko) a motor po pár sekundách zdechne. Když startuju znova, zase chytne, ale okamžitě zdechne. Svítila mě kontrolka žhavení, takže jsem myslel, že jsou žhaviče v prdeli. Když jsem je vyměnil, tak to nepomohlo. Kontrolka už mě sice neblika, ale motor špatně startuje a prostě zhasíná. Napíchnout do servisu to nemůžu, protože tam nedojedu. Nějaké rady??? Díky!
19.24, 24. 8. 2013, odpověděthentaky zevbrak co nic nevie a nema si kupi alfu, co ti jebe ?
21.01, 24. 8. 2013, odpovědětBolo by dobre napísať aké je to 1,9 JTD, koľko má nabehané a či nezačne svietiť aj kontrolka vstreku.
22.46, 24. 8. 2013, odpovědětnikdo neví ????
22.32, 1. 9. 2013, odpovědětfiltre mas nove alebo od vyroby :D ? vzduchovy palivovy..
0.39, 2. 9. 2013, odpovědětVymenene.
11.02, 2. 9. 2013, odpovědětJa som mal podobný problém na 1,9JTD v r. 2009.Žiadna diagnostika neodhalila koreň problému.Bol som v troch autorizovaných servisoch. Pri kontrole dodávky paliva do palivového filtra (rozpojením prívodu)som zistil, že pri chode čerpadla idu potrubím od čerpadla v nádrži okrem nafty aj bubliny vzduchu. Dôvodom bol pripchatý filter naftového čerpadla nachádzajúci sa na vonkajšom obale čerpadla.Ten som zrušil vyvrtaním 5 mm otvoru do obalu v spodnej časti. Okamžite problémy prestali a nie sú dodnes.
11.50, 2. 9. 2013, odpovědět