Ahoj, mám dotaz, mám 2.0 JTS a doted mi svítila kontrolka motoru, vše v poho, na diagnostice mi to vyhodilo chybu katalysátoru, na STK úplně v poho....nyní mi začala za jízdy blikat jako o život.....nemáte s tím zkušenosti v čem by mohl být problém? díky za info.
16.21, 26. 8. 2013, odpovědětjo mam to sami ...diagnostiku mam doma takze kdyz se mi to objevi tak to smazu a je to ...ale me se to objevi jen jednou za cas neblika mi to ...jestly ti to vyhodilo katik tak uz ho mas mozna moc vypalenej tudiz je v haji :D ...me to haze taky lambda ze ma spatny hodnoty na katiku ...kdyz ti vylitne kontrolka auto potom vic zere a ma mensi vykon
17.15, 26. 8. 2013, odpovědětKamaradovi to ted udelalo taky byl s tim na diagnostice a tam zjistili nedostatecne mnozstvi vzduchu tak si myslim bud vaha vzduchu nebo vymenit vzduchovy filtr
21.22, 26. 8. 2013, odpovědětTak jsem byl v servise, diagnostika vyhodila chyby: Nefunkční třetí válec, druhý válec se údajně taky nechytal, tak mi šli zkontrolovat tlak v motoru (říkal jsem si, že to není možný sakra, olej v poho, pravidelně měněno, všechno v poho, starám se o to líp jak o sebe) už smířený, že auto bude mít GO a že si pohledám nové auto a to nechám přítelkyni....pánové hned, alfu bych si nebral ani zadarmo (pořád jsem tomu nemohl věřit) jenže co nezjistili....tlaky úplně v poho, motor uvnitř nádherně čistý (aspoň se podívali jak má vypadat skvělý motor) nakonec to bylo svíčkama, byly tam nějaké BOSH a ty tam být údajně nemají....což si vyřídím zase v servisu, kde mi dělali rozvody a měnili tam i svíčky, asi jim je tam nastrkám do zadní části otvoru......nové svíčky a je to v cajku ;-)
10.47, 27. 8. 2013, odpovědětno neviem, niekto preferuje original NGK a iny zasa Boschky. ja som v tom nikdy rozdiel nezbadal ( pouzivam obe znacky ).
12.18, 27. 8. 2013, odpovědět