Při vysokých otáčkách se mi vypíná motor, ukáže to závadu příliš vysoký tlak paliva a příliš vysoký tlak od turba. Máte s tím někdo zkušenosti??? Jestli je to regulátor tlaku, nebo jen snímač na railu???
20.01, 27. 6. 2007, odpovědětPoužij tlačátko hledat, už se to tady řešilo. Na 99% to čidlo tlaku v railu není, bude to velmi pravděpodobně DRV ventil. Tím začni.
21.47, 27. 6. 2007, odpovědětpravdepodobne to bude snimač tlaku vzduchu v saní.
22.00, 27. 6. 2007, odpovědětdaj si číslo na ePER a uvidíš ktorý to je:46468682
22.04, 27. 6. 2007, odpovědětNo,můžeš vyzkoušet vyzkoušený ,ale asi nedopadneš líp než my s Kejmlem.Po výměně všech čidel jsme se sešli u Štěpána na přehrání map a ono stejně nic.Pokud chceš čidla tak kontaktuj tady Rona,jinak budeš muset napřed vybílit banku.A pro Kejmla:mám zas novou fintu,vyndal jsem relátko předehřívání nafty a testuju.Mám dojem že bylo seplý,protože se ohřívalo.Ale opět,není čas takže jsem to jen cestou dom na pumpě vyndal a ostatní nechal na jindy.Ale zatím drží, jel jsem v pondělí do Kaselu 800km a neudělala nic,no nevím zkus to kdyžtak a dej info. A zvyšuju Kejmlovu sázku na metr piv.....
22.45, 29. 6. 2007, odpovědětTak to byl DRV ventil, včera jsem ho vyměnil a pohoda.:-)
9.20, 11. 7. 2007, odpovědětGratuluju! Já jsem vyndal relátko ohřevu a taky zatím pohoda. Ale když je venku kosa, tak se to nevypínalo ani předtím.
9.28, 11. 7. 2007, odpovědětk vypinani motoru ... motor 2.4 JTD se ohral na cca 80 stupnu a chcipnul... po schladnuti opet nastratoval a jak se ohral zase chcipl.. RJ hlasila jakousi chybu koherence otacek .. dle dobrych rad kamaradu to bylo cidlo otacek cena 900kc nachazi se za na bloku motoru nad starterem pristup z motazni jamy zvladne to i laik( tedy ja ) : )
21.32, 23. 7. 2007, odpovědětTohle přesně měl kolega na 166. Při vysokých otáčkách mu to prostě chcíplo. Nakonec byly špatné trysky. Celkem pěkná pálka za opravu :-(
21.37, 23. 7. 2007, odpovědětPozor na vyndání relátka ohřevu nafty. To, které je označeno jako Heat, je relátko klimatizace. Je špatně popsaný ten dekl. Každopádně dnes mi vyměnili jednu špičku na vstřiku a zatím v pohodě. Váhu, DRV i EGR mám v pořádku. Vstřiky byly v Boschi na liště a jsou OK.
14.25, 25. 7. 2007, odpověděttaky mam stim probleme muzeteme poradit a kolik to stoji diky moc.
15.41, 14. 6. 2011, odpovědět