ZDRAVIM ALFISTI.UY DLHSI CAS RIESIM PROBLEM SO STARTOVANIM. JEDNA SA O AR 156 1.9JTD 16V 110KW. RANNE STARTY PREBIEHAJU TAK ZE PO NAZHAVENI MOTOR NASKOCI ALE PAR SEKUN DYMI NA BIELO MA NEPRAVIDELNY CHOD JE CITIC NEKVALITNE SPALENU NAFTU A TYCH PAR SEKUN AJ TRHA MOTOROM.. V LETE JE TO OK.. PODOTYKAM ZE ZHAVICE AJ REKE ZHAVENIA SU OK.VSTREKOVACE SOM DAL PRE ISTOTU SPRAVOT DO BOSCH SERVISU PRETOZE RJ MI VYKAZOVALA KOREKCIE NA 2 VSTREKOCH.. TAKZE 2 VSTREKY MI AJ OPRAVOVALY. OSTATNE DVA PRESLI TESTAMY V POHODE...FAKT UZ NEVIEM CO MAM SKUSIT.DAKUJEM ZA VASE RADY A NAZORY
8.12, 5. 12. 2013, odpovědětmoze byt ze mas niekde vzduch v nafte alebo skus este vymenit naftovy filter a uvidis popozeraj vsetky hadicky ci dobre tesnia.
8.47, 5. 12. 2013, odpovědětPALIVAK JE UPLNE NOVY OD VCERA.. ANI ZIADNU NETESNOST SOM NENASIEL.. KED JE TEPLO VSETKO JE OK.. LEN TERAZ KED SA OCHLADILO TAK MA TO SERE.. A MA TO NAJAZDENE IBA 110TIS KM SOM 2 MAJITEL ZIADNY DOVOZ Z VONKA..ZADNA CHRAPA PRETO SOM TAKY NESTASTNY. V PALIVOVEJ SUSTAVE NENI ANI JEDNA SMIETKA. KONTROLOVANE MIKROSKOPOM..KED NECHAM ZAPNUTY BUFIK, NASTARTUJE BEZ ZADYMENIA...RANO BEZ BUFIKA NASTARTUJE ALE KASLE A PAR SEC, DYMY NA BIELO...POTOM IDE NORMALNE.
9.02, 5. 12. 2013, odpovědětauo sa neprehrieva?
14.49, 5. 12. 2013, odpovědětNEPREHRIEVA..
16.20, 5. 12. 2013, odpovědětneco podobneho mi delal pricpany egr ventil, tak se na nej mrkni.
12.38, 14. 12. 2013, odpovědětmám stejný problém ,na volnoběh mi to kouří a poskakuje jak kdyby to šlo na 3 válce,nevím co stím,
14.27, 15. 12. 2013, odpovědět