Zdravím, při startování se mi stává že mi nezhasíná nápis CODE (9 z 10 pokusů), tak se chci zeptat v čem je chyba a jestli musím s Alfičkou do servisu. Ještě jeden dotaz: mám 156 selespeed a ta nádoba v motoru po pravé straně s ikonkou auta je od automatické převodovky a stačí sledovat hladinu v nádobě, nebo se musí sledovat i nějaká měrka zespodu motoru, díky za odpovědi
16.49, 28. 6. 2007, odpovědětAhoj, buď rád, že nakonec zhasne. Me se to stalo asi 2 x v prubehu dvou let az ted, pri startu nezhasla a uz tyden kolem toho litam a nevim co stim. proste sviti CODE. Taky asi budu muset na diagnostiku.
15.22, 29. 6. 2007, odpovědětProblém múže být v uzemnění ŘJ. Dělal jsem čip klukovi z Brna, kterému to po dvou týdnech už nezhaslo vúbec. V servisu mu to prozkoumali a uzemnili některé piny ŘJ, pak bez problému.
15.33, 29. 6. 2007, odpovědětSarkane, ja osobne jeste s kolegou ( oba alfisti) te uznavame ). Byl bych rad kdyby jsi mi pomohl. Taky si myslim ze mam nekde zaoxidovanou kostru. Chtel jsem to dnes cele projet ale neni mi dobre ). Me vypadnul imobilizer, po jizde v silnem desti. Auto jsem odstavil na tyden a kdyz jsem se vratil z dovci uz nezhasla kont. CODE. Ty mas diagnostiku, jsi od Brna? ja jsem taky z JM, dik za info
16.21, 30. 6. 2007, odpovědětNádobka na olej má měrku a olej se sleduje při teplotě oleje 20 stupňů C. Code mne taky trápilo až do výměny řídící jednotky imobilizéru. Přišlo to na 4500.- za řídící jednotku, práce 1,5 hodiny za 1240.-, diadnostika za 952.- všechno včetně DPH. K provedení výměny ŘJ je nutné dodat servisu code card.
13.01, 1. 7. 2007, odpovědětDik za reakci, tohle ale nebude muj problem,ja mam totiz dve RJ motoru a dve RJ imobilizeru, a vymena nepomohla tzn, ze tam nekde nejaky jiny vymrd. Uvidim zitra,chci na to vlitnout z novymi poznatky ). sam jsem zvedavy cim to bude...
22.16, 1. 7. 2007, odpovědět