Mám vadnej variator,tak bych chtel poprosit o info. o cene za variator a kolik si berou za praci.dekuji
10.58, 2. 7. 2007, odpovědětVariator ma stal 6500 SKK vymena bola robena zaroven s vymenou rozvodov. Vraj existuje aj nejaky kit za 200 korun, ale treba cely variator rozobrat. V servise s tym maly trochu problem povolit to z vacky ale podarilo sa. Auticko uz ide ako hodinky.
12.34, 2. 7. 2007, odpovědětCau, ja som menil prave rozvody a dal som len kit za 165 sk (original alfa), takze uvidim co to vydrzi. Zatial OK :) A praca vyjde oficialne na 3000 Sk u nas v alfe.
12.38, 2. 7. 2007, odpovědětA kde jsi to objednal a jaké to má katalogové číslo? Děkuji.
15.48, 2. 7. 2007, odpovědětahoj gonzales to v Vás v alfe je kde? Ja idem na Slovensko okolo jedenásteho teraz.
12.35, 3. 7. 2007, odpovědětcau, chcem sa ťa spýtať kde si si dal robiť výmenu rozvodov ja sa to chystám urobiť tiež len neviem kde v Ba je to najlacnejsie. chcem to dat urobiť na záruku. dik.
22.40, 30. 10. 2007, odpovědětAko som spominal, u nas v KE u oficialneho distributora Alfa Romeo :) Neviem, kde v Blave je to najlacnejsie :(
7.38, 31. 10. 2007, odpovědětzdravim ta.prosim ta kde si zohnal ten kit na opravu variatora?je to uz par rokov tak ci si pamatas.dik.maj sa
11.16, 31. 1. 2012, odpovědětNo super, najprv sa to tvari, ze to nejde poslat a potom toto, kua :(
8.06, 3. 7. 2007, odpovědětako poznam ci vymenit cely, alebo len kit ja mam alfu 2.0TS
13.05, 3. 7. 2007, odpovědětNo to je na tebe, origo variator vydrzi tak cca 120000 km (cca!) a kit moze vydrzat len 20000 km alebo aj sto, lebo sa meni len pruzinka a myslim, ze este nejaky plast v tom. Nevyznam sa, to mi len bolo takto vysvetlovane. Lenze variator stoji 6500 a kit stoji 165 (teraz neviem ci s DPH alebo bez), ale ked chces menit kit musia ist rozvody dole. Tak ja som to riskol. Hadam vydrzi aspon do dalsej vymeny rozvodov :)
15.56, 3. 7. 2007, odpovědětdakujem za radu ked budem v Spišskej Novej Vsi, tak sa mozeme stretnut,co Ty na to gonzales?
13.39, 4. 7. 2007, odpovědětHmm, neviem, ja som v KE a kedze mame maly prirastok, tak sa z KE ani nejak moc nehybem :(
20.41, 4. 7. 2007, odpovědětAhojte pocuvajte potrebujem vymenit variator.. robi sa to z rozvodmi. chcem novy variator asi original... co stoji cele aj s robotou aj s rozvodmi prosim? a kam a na koho sa mam obrtit ppri tej kupe variatora??? dakujem... pls odpovedzte mi na mail. budem vam velmi vdacny s pozdravom...
21.48, 24. 9. 2008, odpověděttych variatorov je inac viacej typov - prve boli jednorazovky a potom sa robili uz upravene, kde sa daju vymenit tie odchadzajuce veci. ale ci su uplne zamenne, to neviem. bol tu kdesi odkaz na polsku stranku, kde su popisane
17.19, 25. 9. 2008, odpovědětgonzales-jak ta sada po skoro 2 měsících?Kolik jsi na ní ujel km a pořád je to v pohodě bez jedinýho náznaku diesel zvuku?
17.31, 25. 9. 2008, odpovědětto ten diesel zvuk myslíte pri studenom štarte, alebo aj pri akcelerácii.mám 1.6 a ten zvuk tam je .motor má 150000km takže asi to bude ten variátor čaute
20.09, 25. 9. 2008, odpovědětOtázočka pri vadnom variatore kolíšu otáčky? lebo mam menenu vahu vzduchu lambda sondu a kolise to stale..
11.58, 13. 4. 2010, odpovědětahoj,mam alfu 156 1,8 twispark a kolisaju mi otaciky,mam novu lamdu,sviecky, vahu vzduchu aj rozvody. akurat tak mi treba este vymenit variator ale neviem ci to bude mat vplyv na tie otacky. taktiez ked ho idem rano nastartovat tak mi to ide zdochnut,vobec to nedrzi otacky a casto to aj zdochne,musim to chvylku vytacat a potom je to ok ako tak. vedeli by ste mi poradit?? Podla diagnostiky je vseeetko ok
17.05, 1. 9. 2010, odpovědětsi vyčisti škrtící klapku viz odkaz na tehle strankach v sekci technika
17.12, 1. 9. 2010, odpovědětahoj,mam alfu 156 1,8 twispark a kolisaju mi otaciky,mam novu lamdu,sviecky, vahu vzduchu aj rozvody. akurat tak mi treba este vymenit variator ale neviem ci to bude mat vplyv na tie otacky. taktiez ked ho idem rano nastartovat tak mi to ide zdochnut,vobec to nedrzi otacky a casto to aj zdochne,musim to chvylku vytacat a potom je to ok ako tak. vedeli by ste mi poradit?? Podla diagnostiky je vseeetko ok
17.25, 1. 9. 2010, odpovědětVariátor nemá žádnej vliv na kolísání otáček.Zaměřil bych se na těsnost sacího potrubí,potom tý trubky co vede do sání a přisává si z klikový skříně-tam může bejt špatnej ventil.No a ta váha vzduchu i když jsi jí měnil..No a vyčistit škrticí klapku-a provést reset řídicí jednotky-nikoliv jen odpojením od beterky,ale diagnostikou.Odpojením od baterky nic nevyresetuješ.I to může ýt ono pokud jsi to nevyresetoval
23.19, 5. 9. 2010, odpovědětTie problemy s rannym startom som mal aj ja a poimohlo vimenit zapalovacie cievky.Skontroluj si to a este si skontroluj vstreky asi ti nejdu vsetky,mal som to iste-vitiahni kable zo strekoch a skontroluj si tie vsuvki ci niesu roztiahnute a vicisti ich wd40kou,mne to pomohlo,a dalsia vec ze to moze robit cidlo na hlave pri vstrekoch-co ide kablovacka od svezku so vstrekmi,je take okruhle neviem ci to nieje cidlo sytica ale mne to pomohlo a ide pekne,odkedy som si skontroloval vsetko co som napisal uz som nemal problem s rannym startom ziadne padanie otacok az na cca300-500 ale ide pekne chladna na 1300 a tepla na cca900
12.55, 19. 2. 2012, odpovědětahoj ja mam uplne novy variatror a prodavam ho za 4500kc kdyby mel nekdo zajem tak se ozvete sleva je mozna 739565875
8.24, 1. 2. 2012, odpovědětTo už si ho radši koupím tady : http://www.dilyfiatov.cz/p1005-variator-regulator-casovani-vacky/
9.42, 14. 2. 2012, odpovědět