Ahoj chci se zeptat zda nekdo neresil vyvazovaci hridele?Po vymene remenu a najeti zhruba 4000km mi vyvazovaky preskocily a po rozebrani jsem zjistil ze remen je z jedne strany profilu zubu na remenu zkoseny (nezvykle opotrebeny) po protoceni hrideli rukou mi prijde ze jeden z nich (horni) jde trochu vic ztuha nez ten druhy a pri pretoceni do spodni polohy se nechce tak ochotne vracet zpet.Mel bych dve otazky ... daji se vymenit loziska hrideli na aute (GTV) a jsou k tomu potreba nejake pripravky a kdyztak neresilo by to vetsim napnutim kladky?Jeste jsem nenapsal ze auto je tak trochu stojna takze za rok najedu min. km jestli to nemuze byt jen zatuhle.Diky za rady.
0.29, 30. 12. 2013, odpovědětjezis maria na co tam tie remene menite ?!!!!!!!!!! vyhod to von na nic to tam neni. vyhod aj katalyzator, staraj sa o ine veci dolezitejsie nez tieto picoviny druhy remen ze sa pojebal. Vyhod to ten motor sa neroztrase az neskor ked bude jeho obvykla finalna :) KNOCKING LIKE DIESEL ENGINE :)
13.58, 15. 1. 2014, odpovědětMůže taky být valká vůle v napínací kladce. Ta pak stahuje řemen ke straně. Setkal jsem se s tím u rozvodů na Mazdě Xedos, kdy se povolila napínací kladka a stáhla řemen do strany tak že ten vyjel na bok řemenice a rozvod přeskočil. Mazda Xedos V6 má rozvody řešený tak, že se nemůžou potkat s pístem. Řemen byl taky z jedný strany zkosenej, sedranej, musel jsem použí novej.
16.34, 15. 1. 2014, odpovědět