vlastne mi je to ukradnute len som dal ten nadpis aby sa vobec niekto pozrel na realitu ktoru chcem opisat. kedze som za tri roky mal 18 alf a pred tym s om o nich hovno vedel tak si dovolim nieco pisat ze viem. Za prve viem ze alfy hoci aj z dovozu ktore uz mal tu raz slovak je o tom istom ako nepojazdny vrak, to len znamena ze jeden to mal dlhsie druhy kratsie ale pricina je na rovinu povedane jebnutost. pretoze slovak je kokot aby na tom nieco robil ked to chodi vsak aj tak nema peniaze tak co chodi to a dusuje sa ze ked sa to pojebe tak to da do pice kurvu taliansku. Akurat svoj jebnuty primitivny mozog. takze tadialto cesta nevedie. uspech je samozrejme ina mentalita bohuzial hocico ine ako slovensko, hovori sa o rakuskych ze maju dobre motory kvoli tomu ze drbnuti na tom jazdia normalne vsak je to aj vidiet tam klud na sk sama arogancia na cestach, na co som hrdy aspon sa mozem zapojit do sutaze kto s kym.nemecke su horsie, neni su vyhnite skoro vobec, ale motory su vytrtkane na autobahn. Posledne co som mal su talianske. tie kecy ze talian na vsetko jebe su zase s hlavy inteligentov. Ja mam ako finalnu a zaroven to bola prva s taianska co som si nechal doviest, medzi tym 17, vratila sa mi chlapec to uz nechcel ale staral sa ramena silentbloky motora picovinky selenia TD, filtre, ked rano nastartoval nechal to chvilu bezat, ked nakladal niekedy tomu nechal to chvilu bezat nech sa stihne ochladit lozisko turba a tak ... Tak pointa je ze sa o to staral. nemal som ani jednu alfu ako je tato= po vymene oleja a palivoveho filtra som s tym autom styri mesiace nic nerobil. katalyzator bol nezajebany, nedymi, diagnostika cista mimo egr ten je zacpaty... Takze nemoze byt vela majitelov napr na TS ktory to neprezije ak je v retazci par slovenskych kokotov.JTD zase lahko dokurvia ze turba su vyhonene atd ... ti machri co zabudli mozog v pici svojej matere a hlave maju nasrate. Takze ako prvy vam predstavujem priklad a zaklad s mojho pohladu a skusenosti preco to funguje. ach ano 1.9JTD 77kW. Cakam na primitivne reakcie, od tych MMD, mozgomaternicovych debilov.
17.42, 12. 1. 2014, odpovědětano,máš pravdu...PRIMITÍVNY JEBNUTÝ MOZOK....:oD
17.49, 12. 1. 2014, odpovědětodkial si? na nejakom inom fore som cital ze z okolia TT je to tak? mal by som na teba nejake otazky...dik
17.53, 12. 1. 2014, odpovědětste banda kokotov co kedze nema nijake nijake technicke znalosti a zrucnosti nezmoze sa nijake narazky nez osobne. matus ale na chlapcov som neni aby si nesnival, a ohladom ostatnych veci posli tvoju adresu poslem ti v vzduchotesnom baliku nieco.
16.07, 13. 1. 2014, odpovědětSÁM SEŠ KOKOT!!!
18.23, 13. 1. 2014, odpovědětTo by chcelo navstivit psychiatra a neriesit si svoje problemy tu.Urcite si jeden z tych debilkov co predava starym ludom veci ktore by si normalny clovek nekupil.Skoda ze takyto ludia si ani nedokazu uvedomit aky su primitivi...
18.36, 13. 1. 2014, odpovědětsudis v ramci svojich obmedzenych moznosti svojho primitivneho mozgu, Co ked mam vystudovanu VS a IQ 120 ? veris ?
18.51, 14. 1. 2014, odpovědětkokot taketo IQ nema!!!
21.28, 14. 1. 2014, odpověděta manipulator ? hrac ?
13.54, 15. 1. 2014, odpovědětOsmnáct alf za tři roky!?!?. Ty jsi nějakej divnaj peter JTD. Já jezdím s jednou Alfou za prací do německa už čtyry roky. Je to 147, 1.6TS a už má najeto přes dvěstě tisíc a motor je pořád svěží, nechce to vzdát. Nemám starosti se sazema zajebaným motorem, nějakýma EGR ventilama a jinýma píčovinama, co jsou v kamnech.
16.21, 15. 1. 2014, odpovědětmal som tri twinsparky a nechcel by som tento motor ani keby sa nezadieral, lebo je fajnovy na sviecky, ochadzaju zapalovacie cievky, variator je drahy menil som repasnu sadu tu strunu a tesnenie chvilu to dalo pokoj, krokovy motorcek+skrtiaca klapka tiez dalsia pica - kolisanie otaciek, potom samozrejme kontrolovat olej jak niekto si picha inzulin. JTD co mam 1.9/77kW sice s tohoto auta robi nieco otrasne lebo jednoducho diesel nerobi 156 tym pravym co ma byt, ale zase mam pokoj, turbo mi vydrzi dlhsie nez sviecky NGK u TS, ked menim palivovy filter tak predidem zadrbanym tryskam... Som rad ze ti to ide asi tak... nevydrzal som na nijakej dlhsie nez 10tis uz ma to nebavilo, teraz ako poslednu mam prvu co som vtedy mal, je na tom asi 7000 nabehanych zatial sa drzim nemam plany to dat prec, lebo hlavny geizir radosti odidsiel, 18. nie kvoli kseftom na tom sa neda zarobit. Just for Fun
21.32, 15. 1. 2014, odpovědětaby ti to naozaj chodilo daj dole vanu a skontroluj vole ojnicnych lozisk, jednoducho nevydrzia to do tych 300tis jak sa od benzinu ocakava. V dvojlitri ktory jazdil na 2 litre oleja, som zistil rano kupoval vecer, som vymenil tieto loziska za glyco novy olej a co som mu to predal hovoril ze nema nijake problemy. Ako prvu vec u TS spodok potom ostatne. Nikto toto neriesi tak je to cisto vec zaobchadzania predchadzajucich majitelov s tymto motorom a tvoje stastie.
21.38, 15. 1. 2014, odpovědět