čus chci se zeptat nevíte někdo na kolik mě přijdou rozvodyna Alfu Romeo 1.8 TS ?? diky
21.21, 5. 7. 2007, odpovědětpřijdou tě tak na 8oookč. Olej +filtry ještě 2000 navíc.. Ale nesmí to být v Alfa servisu. To se prohneš jinak
21.44, 5. 7. 2007, odpovědětolej a filtr už mam ,a stěma rozvodama jedu na mělník tam je prej dobrej fiat
21.46, 5. 7. 2007, odpovědětpočítej ještě voní pumpu a variátor
13.49, 6. 7. 2007, odpovědětre:nat1... proč variátor? když je ok,tak proč by se měnil?
16.49, 6. 7. 2007, odpovědětProč? Protože má udávanou určitou životnost a pak když máš rozvody a po pár tisících kilometrech se ti ozve tak se budeš chytat za hlavu. Je to při rozvodech přijednom a máš jistotu ale pokud chceš ušetřit tak ho tam klidně nech a pak si udělej rozborku a zborku rozvodů ještě jednou :c)
19.05, 6. 7. 2007, odpovědětNo je tu o tom hned vedla diskusia. Mna vysli na cca 7500 Sk. Menil som remen a 2 kladky a potom klinovy remen s kladkou a este som dal kit variatora. Vodnu pumpu menit netreba, pokial nie je viditelne poskodena. Vraj na Alfe vydrzi aj "milion". Variator menit az ked sa ozyva. Ked sa ozve po vymene rozvodov, este ma cas, aj tak neskodi, ked je vadny :)
7.36, 7. 7. 2007, odpovědětNo to bych netvrdil, neznám nikoho, kdo se ti zaručí, že ta pumpa je v pořádku a pak až se ti kousne, tak máš vyděláno. Alfácká pumpa neni o nic lepší nebo horší jak ostatní to je stejná utopie, jak když tu někteří provokatéři tvrdí, že je alfa poruchová šitka a jeho VW nebo BMW, EVO atd. je lepší. Vodní pumpa má životnost rozvodů. Tak to bylo a bude a ti co toho nedbají a dají na rady fušerů na to můžou doplatit. To stejné je i s variátorem, když už jsou rozvody rozhozny, tak neni žádný problém vyměnit i variátor s pumpou. Když začne klepat po rozvodech, tak je už pozdě. A že neškodí to je jen suběktivní, pokud ti nevadí, že máš místo benzínu kamna a sneseš i ztrátu výkonu, tak máš pravdu. Jediné s čím s tebou můžu souhlasit je to, že vadný variátor "motoru" neškodí a že když klepe, tak může ještě nějakou dobu fungovat, teda pokud už neklepe permanentně pak už je asi vážně KO. Nakonec bych dodal, že pokud je mechanik co kčemu, tak by tohle měl automaticky nabídnout a spolíhat se na rady autorizovaného servisu je ve většině případů pro auto vražda, protože tam vesměs neví ani jak alfa vypadá natož funguje.
9.17, 7. 7. 2007, odpovědětJasně že je nejlepší vyměnit všechno. Když už je to rozebraný, můžou se taky vyměnit vačkový hřídele, nebo raději sundat hlavu a dát novou, vyměnit veškeré hadice chlazení motoru, protože někdy v budoucnu by mohly prasnout. Taky by se měla zkontrolovat vůle v uložení klikovýho hřídele, ojnic a stupeň opotřebení pístů, včetně ventilových sedel. Nesmíme taky zapomenout se podívat do válců, jestli mají ještě požadovaný rozměr a když už máme motor tolik rozebraný, bylo by nerozumné nevyměnit spojku a při té příležitosti taky proklepnout převodovku ...
18.59, 8. 11. 2007, odpovědětřemen, 2 kladky, plochý řemen, vodní pumpu můžu sehnat za 4300, vše kvalitní výrobci
9.15, 8. 7. 2007, odpovědětKolik sada na 2,4 mJTD. Je tam jinej řemen 198 zubu a jiná pumpa.
12.30, 7. 11. 2007, odpovědětAhoj! Chtěl bych se zeptat za kolik by byly rozvody na 156 selespeed.Ptal jsem se svého mechanika a vyčíslil mi materiál-dva řemeny,jedna vodící,dvě napínací kladky a vodní pumpu na 7300. lambda sonda by byla za kolik? Díky za odpověd.
16.50, 11. 11. 2007, odpovědětJá jsem variátor neměnil. Snad se nebudu po pár tisících chytat za lebku.. Děkuji za vysvětlení..
22.23, 8. 7. 2007, odpovědětNo ja som len tlmocil slova automechanika v autorizovanom servise, ktory na mna cumel, ze som doniesol aj vodnu pumpu. Vraj na alfach sa casto nemeni, len tolko.. takze uvidime, nech sa niekto vyjadri, kto ma viac km, ci menil alebo nemenil pumpu...
7.59, 9. 7. 2007, odpověděttak ten tvůj mechanik z autorizovaného servisu patří utopit když vypustí z huby takovou volovinu. spíš se mu to nechtělo rozdělávat. Pumpa je po 100 000 často úplně v čudu
22.37, 6. 11. 2007, odpovědětU mě byla pumpa po 80tis ve vyborne kondici. Presto jsem ji vymenil a mam dobry pocit, ze do dalsi vymeny rozvodu bude OK. Dalo by se na tom usetrit, ale to by se pak clovek na auto nemohl spolehnout. Strejcovi se pumpa vysypala v Italii v tunelu - jeste se jakztakz vykodrcal ven a pak nasledoval odtah do CR. A to se pak pekne prodrazi takove "setreni".
15.43, 7. 11. 2007, odpovědětako zistim, ci boli menene rozvody??? AR, co idem kupovat ma najazdene 132 tis. km......
12.45, 8. 11. 2007, odpovědětTak, pokud nebyly menene, tak je nejvyssi cas, protoze se to meni max. kazdych 120 tis. radeji 90 tis.
19.13, 8. 11. 2007, odpovědětIndentifikovat stáří rozvodového řemene je velmi složité až nemožné. Rozvodový řemen i těsně před prasknutím vypadá jako nový. Jediný způsob jak zjistit stav je ho vyndat a ohnout zuby směrem ven - pak jsou u starého řemene vidět drobné prasklinky. Problém je že tímto se zničí... Takže pokud na 100% nevíš kdy byl měněn pak je rada jasná - okamžitě vyměnit.
10.50, 15. 11. 2007, odpovědětMozem tak trochu k veci,spytat sa kolko ma vlastne TS motor interval vymeny rozvodov? Niekto pise 120000,niekto 900000,atd,nasiel som tu v diskusiach asi 4 rozne cisla,a chcel by som vediet co plati pre krajiny ako CR a SR...tak ako?
0.43, 20. 11. 2007, odpovědětNazdar,všeobecne platí..."meniť rozvody (všetky remene+kladky+vodnú pumpu+variátor) pri cca. 100.000km". Je pravdou že niektoré vydržia viac a niektoré menej km. Mne napríklad odišiel ozubený remeň minulý mesiac a to mal cca.8.000km (bol vadný od výroby)!!! Preto moja rada..."nečakaj pokiaľ sa Ti niečo urve a narobí škody za XY tisíc" = prevencia sa oplatí". ;o)
7.02, 20. 11. 2007, odpovědětDik za radu,ale ja necakam na to ze sa nieco urve,niesom z tych. Len som chcel mat jasno lebo som mam 2.0TS a mal som menene vsetko pri cca 70000km,tak som chcel vediet kedy ma caka dalsia vymena. Lebo to nijakym sposobom nechcem prepast. Ale dik,pomohlo.
10.39, 20. 11. 2007, odpovědět