caute alfisti.pomalicky ale isto mi odchadza variator ako viacerim vam na alfach.pri studenych startoch v mojej benzinovej alfe pocut takeho riadneho dyzlaka.chcel by som sa spytat ako je mozne ze ked je auto naklonene na pravu stranu,na spolujazdcovu,je start aj za studena uplne super.mame pre toto nejake vysvetlenie? PS.OLEJA MAM DOST.
23.17, 5. 7. 2007, odpovědětŽe máš zvuk jak chrochták ještě neznamená že je variátor včudu, ale je to pravděpodobné. Pokud ti za pár vteřin po startu utichne, tak bude variátor ještě funkční. To že když máš auto nakloněno a start je v pořádku je docela možně, protože variátor ti chrochtá jak jede nasucho a po natlakování mazání se uklidní a jelikož je na provo tak se rychleji promaže.
13.48, 6. 7. 2007, odpovědětrepas je možný, ale moc bych ho nedoporučoval. Nějakého rychlého kolapsu bych se nebál. Ten tvůj může klidně najet třeba 10000 km a bude funkční a i kdyby odešel tak o nic nejde auto je bez problému pojízné a nijak mu tenhle hadikap nevadí. Znám jednu 2.0 TS co jzdí už rok jako traktor
15.48, 6. 7. 2007, odpověděttady plně souhlasím jen bych upozornil na to, že až bude variátor klepat permanentně i po natlakování, tak je už pravděpodobně v čudu. Pak nastávají 2 varianty, buď se smíříš se zvukem kamen a nepatrnou ztrátou výkonu v otáčkách, nebo variátor vyměníš. Jestli jde diagnostikovat jeho funkce netuším, pokud to někdo ví rád uvítám radu.
9.29, 7. 7. 2007, odpovědět