Uvazuju o 147 s LPG a zajimaloby me jestli nekdo nevite jak se snasi Twin Spark s LPG?
17.33, 6. 7. 2007, odpovědětobecně se lpg a TS snáší dobře ale hodně záleží i natom kdo ho tam montoval!!! A to je ten nej problém
19.07, 6. 7. 2007, odpovědětŽádnej problém bych v tom neviděl, v itálii jich jezdí spousta s LPG
19.43, 6. 7. 2007, odpovědětNa kolik prijde prestavba na LPG mam 156 TS 2,00 rok 2000
22.38, 6. 7. 2007, odpovědětVe Wapos Vochov u Plzně mi říkali, že udělaj jakoukoli vícebodovou stříkačku zhruba za 30 táců.
22.48, 6. 7. 2007, odpovědětlenze splynovace ktore montuju v taliansku su uplne inej kvality ako tie nase.myslim tym o moc lepsie ako nase.
23.12, 6. 7. 2007, odpovědětNo ja mam 1.8 TS LPi z Holandska. Priame vstrekovanie plynu, 156 000 km, auto slape ako hodinky :) Sviecky netreba menit castejsie, klasika po 100 tis. km. Sem tam ho prebehnem aj na benzin, aby nezabudlo :)
7.24, 7. 7. 2007, odpovědětniekto vravi ze je dobrejazdit tak ze 100km na plyn a potom 50km na benzin.....co je na tom pravdy?
12.25, 7. 7. 2007, odpovědětkecy :-) staci? ;-)
10.00, 8. 7. 2007, odpovědětU některých motorů na LPG je problém se zaklepáváním ventilů do sedel. Není to problém jen Schade 105 a výš, ale i motorů s hliníkovou hlavou. Kámoš s tím bojoval na Lancii Prismě i Dedře, po několika tisících kilometrech byly ventily bez vůle a bylo nutné vůli přeštelovat. Jedné hlavě stačilo nějakých 30.000 km na to, aby byla nutná její výměna. Nakonec se tento problém vyřešil používáním přípravku Flashlube na přimazávání ventilů. Zajímavé je, že některé motory tímto vůbec netrpí, zatímco jiné jdou do kytek za pár desítek tisíc km. Nejhorší je situace u motorů s hydroštely, kdy se nepozná malá vůle ventilů a zjistí se to, až jsou sedla v ..... Kvůli těmto problémům se doporučovalo jezdit střídavě na LPG a na benzín. Ovšem na nových LPG systémech se sekvenčním vstřikováním bych to nedoporučoval z toho důvodu, že by se ECU musela stále "přeadaptovávat" na jiné palivo.
14.28, 8. 7. 2007, odpovědětNo ja mam alfika 156 2.0 a na plyn jezdi dobre. Po cca 15tis. mi vsak zacala zrat olej, takze jsem ji dal k doktorovi a diagnoza znela totalne ztvrdle ventilove gufera. Pak byl taky praskly pistni krouzek, ale to plyn asi neudelal :) Nekde jsem cetl, ze tvrdnuti guferek plyn zpusobuje, tak nevim. Tedka jsou tam nove, zatim jezdim na benzin, ale po zajeti krouzku pujde zase na plyn, tak uvidime, jak dlouho to vydrzi...
9.39, 11. 10. 2007, odpovědět