zdravim snad niekto bude mat riesenie na tento problem. Kupil som alfu na ktorej udajne preskocili rozvody a nestartuje. tak som dal hlavu dole, zrovnat no ventily neboli ohnute ani jeden, dole hlavne a ojnicne loziska minimalne opotrebovane. tak som to zlozil, bolo tam prasknute to plastove sanie cierne zozadu tak som ho vymenil za dobre bez znamky poskodenia. Rozvody nastavil podla pripravkov a nastartoval. 500 otaciek a skape. diag nic, lambdu neukazuje vahu tiez nie. vymenil som benzinove cerpadlo v nadrzi, pomarancovu rampu vstrekov, tri vahy otestoval, druhu skrtiacu klapku, krok motorcek som resetol na diag multiecuscan/alfaobd a nic stale to iste. vymenil som tiez na skusku rampu zap cievok, nic. Sviecky som vyhodil boli tam stare bosch, kupil som styri nove brisk, male styri su denso iridium. stale to iste. prehodil som RJ za inu tiez stale staaaaaaaaaaale to iste. uz to pripisujem jedine kablom co idu od RJ k ostatnym castiam, teda cievkam, vstrekom, snimacom kluky vacky klepania lambde vahe a dole pod sanim do tej pumpy. preberem ho tak ze musim mu hned pridat oneskorene reaguje na plynovy pedal, potom dostat na cestu a od dvojky mi ide normalne no pri slabom povoleni plynoveho pedala hned cukne a ubere ... striela na volnobehu obcas do sania, dym je strasne stiplavy, teda nespaleny benzin. Je mozne ze tie ventily aj ked nepretekali mozu byt ohnute ? Variator neklepe.
19.03, 31. 5. 2014, odpovědětmozno bude problem v RJ, pretoze ked odpojim vahu diag ju vidi odpojenu, ale ked odpojim lambdu tak neukazuje ze ju ma odpojenu. To znamena ze riadiaca jednotka M 1.5.5 moze byt zla.
19.50, 31. 5. 2014, odpověděta diagnostika nič nenašla? neverím že je bez chýb, ked nič iné, tak lambda určite, ale to neznamená, že spomýnaný problém je v nej, ja to vidím na zle nastavené rozvody, popr. chybný snímač otáčok
20.45, 31. 5. 2014, odpovědětdiagnostika je NO ERRORS. rozvody su spravne nastavene vacky podla mostikov a na prvom pieste indikator nasrobovany. Cidlo vacky bud ide alebo nejde.
21.34, 31. 5. 2014, odpovědětProč místo hovadin nezměříš tlaky ve válcích?
21.55, 31. 5. 2014, odpovědětno preto, lebo ked to rozbehnem tah ma vyborny
9.54, 1. 6. 2014, odpovědětvymenil som RJ je to lepsie v tom ze tato berie lambdu a ked ju odpojim tak ju vyhodi ako odpojenu. to znamena ze riadenie lambdy ma dobre, na zaklade spoluprace s lambdou znizi bohatu zmes co som zistil ze podla cuchu dymu z vyfuku, uz nie je tolko stiplavy. Aj tak ale ten motor trase a ma nepravidelny chod. vymenil som co som hore opisal, vobec nie som zufaly lebo to nie je moje auto, ale pripisujem to uz len saniu ktore sa menilo, su na nom z dvoch stran nejake regulacne motorceky, mozno to by mohol byt problem. tlaky vo valcoch neriesim, na stvorke som akurat menil piestne kruzky lebo som mal jedny doma ktore som nemal kde pouzit. teda tri kruzky=jedna sada.
19.15, 1. 6. 2014, odpovědětaaa, konecne sme sa podla premenlivej dlzky sania dozvedeli, ze je to 1,8 alebo 2.0 :) asi by som este raz prebehol kabelaz, ci nie je niekde priskripnuty vodic na kostru alebo tak. v Autodata mas pinout jednotky a s pomocnikom vies lahko prepisknut vsetky spoje od konektorov snimacov po jednotku. spravene to mas za 10 minut. pripadne premerat sekundarnu 5V vetvu napajania snimacov, ci je OK ( teda neviem, ci 1.5.5 ma podobne 5V ako 2.10.4 ). ked si nastavoval rozvody, povolil si ozubene koleso na sacej vacke a lahko pootocil na drazkach podla toho, ako sa ustavil remen na kolese vyfukovej vacky ? na to sa zabuda. vstreky si mal von a videl si ich ako prasia ?
20.50, 1. 6. 2014, odpovědětuz som to predal takze je to bezpredmetne, ale odpisem ked sa niekto zaujima. rozvody nastavujem s indikatorom na jednotke, nahodim na druhy saci mostik a treti vyfukovy mostik, bledomodre mostiky, pred tym povolim obe ozubene kolesa. Kluku dole poznacim nastavim na ind nulu nasponujem remen napinaciu kladku dotiahnem, potom pootocim klukou na nulu a hore dotiahnem ozub kolesa. dam to cele dole pretocim kluku a mostiky mi sadnu hore presne tym padom su rozvody nastavene. nemam energiu platit hyenam v servise za test vstrekov a diag, takze dve rampy som skusil, tri vahy, dve lambdy, druhu RJ, druhu kabelaz na vrchu motora, druhe benz cerpadlo. kamarat robia lfy na diely takze by mi pozical aj motor na test elektriky :), ale toto stacilo a ked to nejde nech sa pica pojebe, moze byt rad ten co to kupil ze ma dobre ojn loziska a nezaklepe mu to skoro. aj ked motor bol na bloku zvnutra zakarbonovany jak svina. TS maju zlu povest ale urobili im ju ti co ich dodrbali. TS ma mat 10w60 od prveho kilometra co zabezpeci ze sa ten motor nezanesie uvarenym olejom, dolievanie a vcasna vymena samozrejmost. dolezitost kvalitneho spalovania - NGK, sledovat stav ojn lozisk kazdych 100tis km, potom by sa ani jeden TS nezadrel nikdy. Tou syntetikou to mozno prehanam 10w40 by stacil ale hovorim vymena a hladina su dolezite. S tohoto motora som vypustil 2litre aj to bola nivea krem naspodu, motor stal rok, takze vytlieklo do vane vsetko. Chcel by som vediet s praxe 159 co sa jebe na tych JTS ze ich vyrobca stiahol s ponuky po par rokoch, tam uz musi byt naozaj konstr chyba. TS motor sa po x alfach s motorom JTD dostava na uroven JTD. Vazeni O TO SA TREBA VEDIET A MUSIET STARAT !!! kazdy si povie ze ngk 150e je strasne moc, ale vydrzi to v dnesnej dobe celu zivotnost motora. Pomente si na svojich TS motoroch ojn loziska za glyco a nezadre sa vam to, ze sa pretoci spodok je nasledkom nizkeho tlaku olejoveho cerpadla alebo chybajucim olejom. nizky tlak olejoveho cerpadla neexistuje ako konstrukcna chyba co si mnohi myslia, vsetko sa to spusta nekvalitnym olejom a dlhymi intervalmi vymeny. Co zadrety TS=to kokot co za to moze. Nemci zabijali alfu svojou elektronikou nespolahlivou, uzivatelia TS olejom, JTD prezili ale aj tak su za "talianske vraky". AlfaRomeo su jedinecne auta no nie pre kazdeho. Kto ma v hlave nasrane sa vozi v fabii, kto ma peniaze a v hlave stale nasrane v oktavii, kto je kokot ide do vw riti a kto ma vasen chce alfu lebo mu urobi neskutocny usmev na tvari.
23.03, 4. 6. 2014, odpovědětdal by som to dokopy ale skor to islo na bazos, co bol aj zamer od zaciatku, kupna cena 170eur :). Kazdopadne na tej mojej TS 1.8 LPG ma sere cvrcek pod kapotou, piska jak mu pridam a netaha, diag cista, tesnenia od zvodov az za kat vymenene, kat priehladny.vsetko tesne. pocitam ze tam bude prasknuta ta sacia cierna krabica, na tej kseftovej alfe bola diera ked som skladal motor vymenil som ten saci box za dobry. tu neviem co bude nechce sa mi to robit. cely plyn nad motorom, kable prec, skrt klapka zospodu tie desiny dva sroby na akysi "silentblok", podlozit motor povolit silentbloky motora aby som ho trochu dostal dopredu lebo to sanie potom vrchom pri kabine nevytiahnem. nechce sa mi tak jebem na to, asi to urobim naraz niekedy s kruzkami ked budem mat na vozenie na cas nejaku alfu na kseft potom zac cely motor rozoberem piesty von, hlava zrovnat, gufera nove, zabr ventily ... nechce sa mi.
23.14, 4. 6. 2014, odpovědětheh, teraz sa ti nechce ale to ta prejde :)) vidim, ze ta to bavi dookola rozoberat a skladat, tak je to OK.
23.33, 4. 6. 2014, odpovědětako kedy, rocne obdobie, kus, energia... dam dokopy vsetko
15.47, 5. 6. 2014, odpovědět