Ahoj. Chlapi, mám problém. Mám AR 156 SW 2004 2.4 jtd 129kW. Při startování se mi stává, že občas nechce nastartovat. Není to pravidlem, ale stává se to. Stává se to nezávisle na tom, jestli je studená, nebo ohřátá. Už se mi 2x stalo, že po delším trápení se startem(cca 1min) vyskočila chyba. Po načtení s noťasem a fiatecuscan se ohlásila chyba P 1191 Fuel pressure. Tato hláška se mi ukázala pouze dvakrát, není pravidlem, že se ukáže při každém nepovedeném startu. Někdy naskočí motor hned, sotva se převalí a někdy je takové trápení. Myslel jsem, že zůstává viset zhášecí klapka. Ta to nedělá. Občas se při nepodařeném startu jakoby spálí to palivo, co je ještě z předešlé jízdy natlakovaný v railu a hned zhasne. Při jízdě je však vše v pořádku. Necuká, tahá. Máte někdo tipy? Relé spínající čerpadlo v nádrži? Samotné čerpadlo v nádrži? Čidlo tlaku na VT čerpadle? Čidlo v railu? Palivový filtr? Nemám rád takové závady nezávady. Díky za rady.
13.29, 5. 6. 2014, odpovědětAhoj klucí. Prosím vás, kde najdu relé pro spínání čerpadla v nádrži? Jedná se o Alfu156 2.4 JTD. 129 kW. Děkuji za radu.
16.57, 10. 6. 2014, odpovědětahoj. rele na podavacie cerpadlo v nadrzi je pred baterkou v tej sade rele, preventivne ocisti kontakty na kazdom z nich a pozri sa hlavne, ci mas dobre dotiahnutu kostru o karoseriu, co ide z akumulatora aj to moze byt problem.
22.14, 10. 6. 2014, odpovědětDěkuju Paco. Pokusím se na tu závadu přijít vylučovací metodou od nejmenších ztrát. Ještě dotaz. To relé poznám? Je nějak označený? Já ho pro jistotu vyměním úplně. Buh ví, jestli jsou ty kontakty uvnitř ještě v pořádku.
6.43, 11. 6. 2014, odpovědětjestli máš fiatecuscan, mělo by jít zapnout přes PC, na mojí 1, 9 jtd to jde
13.28, 11. 6. 2014, odpovědětlépe řečeno začne cyklovat a tak ho na 100pro poznáš
13.33, 11. 6. 2014, odpovědětRozumím, jak to myslíš. V manuálu je vyobrazený relé v krabičce těsně před baterkou, ale píšou, že pro verzi mojí (JTD 20v multijet) jsou ta relátka údajně v té krabičce na baterce. Já totiž tu krabičku přímo před baterkou nemám. V té, co je před baterkou mají jiné verze JTD šest relátek. Já mám některá z nich v prostoru před kompresorem klimatizace a něco by mělo být právě v té krabičce na baterii. Jenže tam žádný relátka nejsou, jsou tam jenom pojistky. Jedině, že by to relátko na tu pumu bylo ještě pod tou krabičkou. Jenže tam je přístup na chuja. No, pokusím si ho rozhýbat přes ten ecuscan. Jen co tady přestane lejt.
15.14, 11. 6. 2014, odpovědětak mas a ovladas fiat ecuscan, tak presne ako ti radia, mozes cez ten soft spustit podavacie cerpadlo v nadrzi a budes pocut ci bzuci cerpadlo alebo ci spina rele v motorovom priestore. hodne stastia.
22.09, 11. 6. 2014, odpovědětTak závada s největší pravděpodobností odhalena. Špatně převádějící relátko ovládající podávací čerpadlo v nádrži. Včera jsem propojil auto s Fiatecuscan, vymazal jsem chyby, pomocí ovládání členů jsem aktivoval test spínání čerpadla. To na poslech spínalo. Ale bylo slyšet, že když je relé seplé, tak né vždy čerpadlo běží. Abych vyloučil závadu čerpadla, tak jsem se dostal na palivové čerpadlo co je v nádrži, resp. na jeho přívodní konektor. Konektor jsem odpojil a na jeho kontakty jsem připojil žárovku. Přes počítač jsem zase spínal relé. Když bylo relé seplé, tak né vždy se žárovka rozsvítila. Dnes zajedu relé koupit a uvidíme. Mimochodem, AR 156 2.4JTDm 20V 129 kW má relé spínající podávací čerpadlo umístěno pod krabičkou s pojistkami, které jsou připojené na + pólu na baterii.
12.59, 16. 6. 2014, odpovědětcavko mam takyto problem auto bezi a z nicoho nic sa cele auto vypne pocas jazdy moze to byt problem rele ? dik za radu
17.41, 20. 6. 2014, odpovědětAhoj. Jestli ti vypne celé i s kontrolkama, tak určitě ne. Mě to jenom nechtělo občas nastartovat. Špatně převádělo relé. Dal jsem nové za 60 Kč z Kelly a je po problému. Je ale zajímavý, že když jsem jezdil s tím špatným relátkem, tak to ani jednou nepřestalo jet a neškubalo to. Je mi taky divný, že si motor. resp čerpadlo VT sálo samo naftu z nádrže, když už se motor točil i když to relé občas nebylo seplé i při jízdě, což bylo pravděpodobné, když zlobilo.
13.45, 24. 6. 2014, odpovědět