mám dotaz, chtěl bych do své alfy romeo 156 .18 TS dát sportovní filtr. Byla by lepší jen vložka od Greenu, nebo komplet sání. Díky za rady.
15.06, 2. 5. 2006, odpovědětdej jen vlozku s kompletem je problem
22.26, 2. 5. 2006, odpovědětJaký je problém s "kompletem"?
17.31, 23. 5. 2012, odpovědětKup si filtr BMC, sice je dražší (na Alfu se dá sehnat do 2.500,-), ale za to vydrží a třeba ti to i zvýší výkon ;-)
13.37, 9. 5. 2006, odpovědětprave mam objednanz tento sportovni, dam vedet http://www.autodoplnky.cz/index1.php?typ=DMA&showid=4546&idzbozi=281294
13.51, 21. 5. 2006, odpovědětahoj muzu se zeptat jak to s tim filtrem jezdi?je znat nejaka zmena oproti papirovemu??a nemate nekdo zkusenost s celym kompletem otevreneho filtru??treba s tim od greenu?
11.42, 27. 6. 2006, odpovědětNa ten sportovní filtr bacha. Pokud si ho chcete koupit tak nepočitejte s nějakou zmenou výkonu a u přimeho kitu uz vubec ne. Pokud pouzijete prímý kit tak motor saje horky vzduch a ztrácí výkon. Mám s tím osobní zkusenost, návíc může docházet k detonacnímu spalování.
14.40, 30. 6. 2006, odpovědětPoužívám GREEN. Ale jen vložku do sání. Chtěl jsem taky dělat přímé sání, ale hodně lidí mi to u AR 156 rozmluvilo... Poznatek jen takový, že výkon to nepřidá, ale trochu to "zpříjemní" zvukový doprovod :-)
11.40, 6. 8. 2006, odpovědětchlapy,prodám použitej,bavlněnej,sportovní vzduchovej filtr zn.KN(vložku)na 156 1,9 JTD,má najeto cca 5000 km,je vypraná a naimpregnovaná,stačí namontovat do orig.airboxu.Super zvuk i výkon je znát.Cena 800kč plus příp.poštovný.Kolínsko.Tel.723832397
20.51, 11. 4. 2010, odpovědětsportovní filtr nepřidá ani poníka výkonu :-) fakt ne. pokud jde o pořádnej zvuk, tak je nejlepší nahradit kus sacího potrubí hliníkovým ze vzduchotechnilky takovej ten husí krk ono to pak pěkně rezonuje :-) jo tak konec srandiček... sportovní čili více průchodný filtr, dovede k motoru přivést více luftu, změní se teda kroutící moment jo moment jen o pidi prd :-) jenže se víc změní jeho průběh! motor se stane točivějším, zmizí částečně alfí mrtvolnost mezi 1500-2000, a jinak je alfička o chlup točivější...nyní popíši své 4 roky ověřené řešení, já to tak mám a su spokojené. mám origoš 2.0ts, mám origoš kastlík na vzduchovej filtr, do něj jsem dal úplně lacinej 250Kč "sport filtr" po nehodě jsem tam rezonátor sání, ale jen díru, inu improvizace kus rouráku, namířenej vedle mlhovky, čili náporové sání, někde na netu jsem se dopátral později, že rychlost 30km/h již plně pokryje ztráty luftu v potrubí a do motoru proudí 1atm, pro atmosférickej motor docela dobrý podmínky provozu :-) pro nadšence myslím si že při rychlosti 1470km/h to dělá 1bar přetlak, to jsem bohužel neověřil nemám tolik čísel na tacháku :-). akorát to chce čistou škrtící štrtící klapku, on pak za jízdy jinak kolísá volnoběh jak to dostává falešnej luft. dle diagnostiky, váha luftu pak jede na jakých si svých mezních hodnotách, a motor se řídí svými pevnými hodnotami, což není zas tak velkej problém. ona ta váha je dost přece'novaný zařízení je blbý akorát když je KO, jinak jsou její hodnoty dost legrační, mnohem lepší je lambda. mám to takhle celou tu dlouhou dobu, s výměnou oleje, vyperu ten levnej filtr, omrknu škrtící klapku, zda není moc špinavá, a když už tam jsem tak tam stříknu wd40. zvukovej efekt mám teda jen při plným kotli, v 3000-... jinak motor v budce neruší. :-))) no ale jinak, samo je to alfa romeo tak jedině originál vložku Green. to se ví...
20.01, 12. 4. 2010, odpovědět