Zdravím, ve čtvrtek bych měl jet pro svoje první auto (alfa romeo 156 1.9 JTD) a zajímají mě klady a zápory... alfy miluju od nepaměti a když sem se rozhodoval co koupit tak alfa pro mě byla na 1. místě ale každý mi o tomto autě říká něco jinýho... tak chci radu od lidí co se v alfách vyznaj a neposuzujou ty krásky podle pomluv ;)
20.56, 11. 8. 2014, odpovědětDobre si to prohlidni hlavne at nekupujes srota.ja koupil za 60 156 1,9jtd 103kw za ten rok bez problemu akorat chladic novy bo byl zrezly hned 3500 a zacal se mi odlupovat lak coz je na moji cerne docela videt,to mi nedelalo ani na felde:-D a spotreba,cekal sem ze budu kolem 7l,jezdim za 8l a to tomu moc nedavam.jak se o to budes starat a s dieselem nezavodit tak ti vydrzi.pekne vykone vozidlo
0.46, 12. 8. 2014, odpovědětigen- s tvojí zkušeností bych bral i traboše místo alfy.Ale není alfa jako alfa.Musíš si přiznat , žes koupil šrot.Ten kdo s ní jezdil bylo úúžasný prase.Beru podvozek- po 100 000 je zralý na komplet GO. No a turbo jak kdo.Služebák ve 40 000 turbo K.O. Moje má 310 000.Zatím to jde i bez úplatku na technické. Mam jí 7 let. Vše v normálu ale uznávám , že alfa musí mít kratší servisní intervaly-prostě se vše mění častěji.To byla její daň.Kdo to nedodrží má ve 150 000 traktor jízdními vlastnostmi obyčejného auta.
12.14, 16. 8. 2014, odpovědětMěl jsem alfu v naftě sedm let už nikdy víc!!PRACHY V PRDELI a furt by něco chtěla.V unoru jsem koupil Škodu octávii II a svatej klid.Dělej jak myslíš ale garantuju ti že do půl roku zapláčeš a budeš litovat.
22.28, 12. 8. 2014, odpověděta co se ti tam sralo?ja i po 200 tis ok Nad II Octavou sem taky uvazoval ale prevladla cena vykon design.jinak octava 1,9 tdi motor je schopny udelat i 700tis km jak to mame v praci:D
13.49, 13. 8. 2014, odpovědětturbo-17 000,-hadice turba-3000,-servo pumpa 5000,-kontrola a vyčištění vstřiků a čerpadla a nádrže 9000,-přední náprava +4 tlumiče 23 000,-atd mohl bych za těch 7 let psát a psát a psát no a ten výkon už je dávno překonanej a desing asi taky.Furt zamrzlý přední kliky a o zadních ani nemluvě VRZÁNÍ,BOUCHÁNÍ,NEFUNKČNÍ ELEKTRIKA SCHNILÁ PODLAHA, ATD,ATD..... KOUPENO V ROCE 2007 V ITÁLII SE SERVISNÍ KNÍŽKOU OD PŘÍMEHO MAJITELE NAJETO MELA 88 000KM JÁ NAJEL JENOM 50 000 KM.ZA 5500 EURO. Je to 2,4JTD 100kw
19.48, 13. 8. 2014, odpovědětTy predni kliky twl ani nemluv trapasim s tim tez,jinak to cos vymenoval bych ja po 200tis moh delat taky ale dokad jede..ted sem menil olej a 2h sem povoloval ten vypustny sroub bo je kurna na imbus,nakonec to slo az "klestema na lokomotivu"mel sem tam navarit sroub priste se zas nadru si tak rikam
1.01, 14. 8. 2014, odpovědětKlucky sa musia raz za par rokov vymontovat z dveri a cely mechanizmus vycistit , idealne ultrazvukom. Treba vymenit popraskane O-kruzky vo vnutri, cez ktore ti tam zateka voda a mrzne. Rovnako mechanizmus je mazany mazivom, ktore po par rokoch uplne stvrdne na kamen. Mechanizmus centralu v zamkoch detto.
13.13, 15. 8. 2014, odpovědětAlfu nekupuj, je to stary auto uz, design zastaraly a je to uz tak pro polsky mafiany, ktery jsu na dne. Radeji porid neco jinoho, vzuje te z bot do pul roku.
7.47, 17. 8. 2014, odpovědět