Zdravím všechny. Do nedávna jsem měl 33 1.7ie a teď mám 146 JTD. No a zdá se mi to strašně líný. Chápu že se jedná o různé vozy ale přece... Na vyšší rychlosti 3 a víš to už nějak nezrychluje no a tak se mi zdá že se předjíždění stalo poněkud nebezpečným. Trochu jsem prošel diskuzi a zkusil odpojit váhu vzduchu no a nic nevšiml jsem si žádné změny. Ať s váhou či bez jelo to stále stejně. Podle prodávajícího mi tam dali úplně novou váhu z Autokelly tu za těch cca 1500kč výrobce ??? Co s tím? Jo co chipování slyšel jsem názory pro i proti a pokud bych se pro to rozhodl tak bych chtěl někoho kdo tomu rozumí. Koho? Díky všem za radu. Martin
7.26, 17. 7. 2007, odpovědětTak chlapi poraďte... Jo a od 2000-3000 ot je to nějaký slabší s výkonem.
8.27, 18. 7. 2007, odpovědětAhoj, muzes tam mit i spatny turbo, to by prave v tento okamzik melo zabirat, ale vaha dela taky hodne. Delal jsem to na Oktavce 81KW, diagnostika ani nerekla chybu. Vymenila se vaha a motor jel jak raketa.
13.48, 18. 7. 2007, odpovědětDíky. Ještě dotaz musí se nějak resetovat elektronika? Když odpojím váhu tak by se měla přepnout do nouzového režimu a když ji zapojím tak se sama vrátí nebo je potřeba ji resetnout? Jak zjistím že je špatné turbo?
15.04, 18. 7. 2007, odpovědětTakže zdravím všechny. Přináším nové poznatky o AR146 1.9JTD. Tak problém je s turbem. :( Prý jede asi tak na 60% z výfuku slabý světlý kouř. Váha vzduchu z autokelly jede tak jak má (ukazuje to co má) až na to že má zpoždění v náběhu zřejmě je to způsobeno tím turbem. Takže snad nebude až tak špatná. To se uvidí až dám do kupy turbo. Může nedostatečná funkce turba ohrozit motor?
19.38, 19. 7. 2007, odpovědět