Ahoj kluci ,jedna technická:je potřeba při výměně rozvodového řemenu vyndávat motor z auta??Nevíte o někom z okolí Kutné Hory kdo by ho vyměnil??Nevíte postup seřízení ventilů na tomto motoru a vůle ventilů?díky za odpovědi.
13.59, 21. 8. 2006, odpovědětNa výměnu rozvodového řemene není nutné vyndavat motor. Do ventilů bych se nemontoval pokud to není nezbytně nutné a to bych spíš nechal na autorizovaném servisu - jinak teda by měly býti na všech otáčivých částech rozvodů značky proti sobě a podle těch by mělo být patrné nastavení...teda pokud se ti to už nepotkalo a pak to nebude jen o vůli ventilů...
18.44, 21. 8. 2006, odpovědětNe ne nepotkalo ale trochu to mlati.a ja myslel ze najdu polohu a pak jak u skodovky 1 3 4 2(5) :))).díky aspon že ty rozvody jdou dobře.nevíš o někom??
19.37, 21. 8. 2006, odpovědětNo já mám Alfu teprve měsíc a tak jedu na rozvody do Imofy v Praze...hele nepsals náhodou před časem, že ti to nestartuje a že to roztlačuješ ??? To by totiž odpovídalo tvým momentálním trablům...doporučuju ihned vyhledat odbornou pomoc u těchhle motorů to už opravdu není jako u škodule a je potřeba vědět co a jak...
7.45, 22. 8. 2006, odpovědětNastavuje se pouze klika a vačka. Značky tam jsou dobře čitelné. Už jsem to dělal na svojí 2,4JTD
15.55, 23. 8. 2006, odpovědětoriginál alfa servis má v manuálu vyndat motor ven! stojí to tam 18 000Kč Jen tak to tam asi nemaj! Já motor kvůli rozvodům vyndával! Jestli vám 2.4jtd klepe, tak to budou hydrostavy!
22.36, 3. 9. 2006, odpovědětno delal jsem rozvody v patek na 2,5 v6 a reknu zadna sranda kdyz se mi to nekolikrat rozjelo....udelej si znacky a pujde to....akorat ty tam asi nemas dve vacky....jinak hydrostely se samo neserizujou....
9.42, 4. 9. 2006, odpovědětjj urcite kdyz to budes delat sam tak pripravky jsou potreba ja jsem si je pri tom pak vyrabel podle originalu....
14.23, 4. 9. 2006, odpověděttakže ty hydrostely vyměnit??co to obnáší??
16.15, 4. 9. 2006, odpovědětJtd zadny hydrostely nema, jsou tam hrnickova zdvihatka a podlozky, kteryma se vymezuje vule. Kdo neveri at se podiva do ePERu a tam to uvidi. Jinak vule jsou sací ventily 0,30mm a vyfukovy 0,35mm. Oba s toleranci 0,05mm
23.20, 4. 9. 2006, odpovědětTy připravky pucujou treba u Auto stangl. Žádny aretace na vacky se u JTD nedavaj. Mám navod na vymenu rozvodů v angličtině, mohu dodat.
23.22, 4. 9. 2006, odpovědětno trochu prace a asi 600 - 800,- za jeden.....:)
23.20, 4. 9. 2006, odpovědětale jak tu bylo psano prej tam zdvihatka nejsou....
23.21, 4. 9. 2006, odpovědět