Má někdo osobní zkušenosti se sport. výfuky značky Ragazzon či Supersprint? Uvažuju jen o těchto dvou značkách...u motoru 2.5 V6 cca 7 koníků navíc. Dále...dočetl jsem se, že je dost velký problém u sport. vzduch. filtrů...kity prý ještě dokonce snižují výkon...motor často nasává teplý vzduch...snad jako jedna z mála věcí se možná vyplatí filtry BMC..tuším BMC F1...BMC CDA..nevím jaký je rozdíl :))...při nasávánání chladného vzduchu +5 bhp ...Další věc je chiptuning ...+ 17 koní .... víc asi pro mne nemá smysl řešit....turba,kompresory,ostré vačky jsou pro mě finančně nedostupné...
14.27, 21. 8. 2006, odpovědětNecham ti KN sportovni vzduchovej filtr kit v cene asi 3800,- kdy mi za nej das origo box sani....co ty na to? Staci k tomu flexi troubou privest studenej vzduch od masky a pak to vykon nemensi....
1.18, 22. 8. 2006, odpovědětproč se ti nehodí?
7.23, 22. 8. 2006, odpovědětNo ja mam rad na aute vse origo a budu tam davat i normal original vejfuk tak to pak kvuli zvuku postrada u me smysl...jinak teda s ladakem to ma paradni zvuk...:)
9.38, 24. 8. 2006, odpověděta co tam máš za výfuk?...celý komplet?
12.54, 24. 8. 2006, odpovědětmel by tam byt stred supersprint a zadek laser....
14.01, 24. 8. 2006, odpovědětNa ten vejfuk bacha, muze ti pekne ubrat na vykonu. Mel by bejt delanej primo na danej motor, univerzal nemuze fungovat. Vetsinou nadela pekny propady a spicky v kroutaku coz zpusobuje pocit vetsiho vykonu. Mam odzkouseno z motorek ze sice prida az 5k ale jen spicku, jinak ubere. Tkze +5k v 6500ot a jinak celou dobu - 3k. mam to overeno na brzde a je to obecne známá vec. Takze od nej cekej akorat vetsi kraval nic vic. Vyfuk, svičky, filtr atd.. ti mozna neco pridaj ale bude to tak malo ze to ani nepoznas a jestli jo tak se ti to bude jen zdat. Z 0 na 100 nebo 400m budes mit stejnej cas jako bez uprav. Ja osobne mam radsi kdyz to opravdu vic jede nez kdyz mam jen ten pocit.
18.06, 25. 8. 2006, odpověděttak co bys radil?
18.14, 25. 8. 2006, odpovědětno vymen s semnou ten origo box...a ja ti dam ten KN..:) no vejfuk uz tam byl a prej to ma bejt primo na tenhle motor a na tuhle alfu....jinak moc kraval to nedela je to dost utlumeny....
21.29, 25. 8. 2006, odpovědětPokud vam jde o vykon musite hold platit. Alespon za nejakej chiptuning. I tam riziko nuloveho nebo chabeho narustu vykonu. Nejlepsi je vysledek overit alespon sprintem nebo zrychlonem z 0 na 100. Nikomu tenhle nazor nevnucuju, ale kazdy kdo upravuje motory pro zavodni ucely, vam rekne to samé.
22.55, 25. 8. 2006, odpovědětclovece, zrovna sprint nebo o-100 je dost neobjektivny, to chce dat na brzdu a tam se to vse ukaze, jinak s tim placenim to je snad kazdymu jasny, kazda sranda stoji ale da se to delat rozumne...samozrejme ze nejvetsi narust vykonu bude po mechanickejch upravach motoru a naslednemu chiptuningu uzpusobenemu uprave, plus otevrenemu sani a zase k tomu uzpusobenemu rychlo prutokovemu vejfuku....o pridanem turbu a tak ani nemluvim.....:)
11.44, 26. 8. 2006, odpovědětSamozrejme ze brzda je lepsi, ale kloudna stoji 2000,-. nejlepsi je to zmerit jednou pred a jednou po takze za 4000,-. Kdyz vrazis do radoby uprav 10000,- tak brzda bude draha sranda. Sprint nebo zrychleni neni sice tak presnej ale pokud to zkusis vickrat a ma to opravdu vetsi vikon, tak to poznas. Dobry je to zmerit proti poradnymu kopci. Když nekdo pujde do poradnych uprav (vačka, hlava, písty, ojnice ), tak ho uz nejakych 4000,- nevytrhne a navic se stejne meri samotnej motor po kazde uprave coz je presnejsi.
22.46, 26. 8. 2006, odpovědětJinak ten KN kit je k mani....:)
15.41, 27. 8. 2006, odpověděthmm tak asi nic tak si ho tam asi necham....:)
9.45, 4. 9. 2006, odpovědětAhoj, mel jsem na sve alfe 2.5 V6, kterou jsem nedavno prodal sadu od ragazzonu, vse od svodu az dozadu v nerezu, stredni pruchozi dil bez tlumice, zadni sportovni vyfuk zakonceny dvojtou koncovkou ve tvaru dtm. Na volnobeh to melo takovy kovovy ostrejsi zvuk, pri vytaceni do vyssich otacek se zvuk menil v takove syčeni..
18.55, 15. 2. 2011, odpovědět