Zdravim alfisti...ma strasne velky problem s mojou alfou 156 SW 1.9 jtd 77 kw 2000 r..stale nestartuje..jedneho dňa sa mi stala taka vec ze som prisiel domov a o chvilu som siel prec auto nechcelo nastartovat vypisovalo code..vize inobilizer nechcel odblokovat cerpadlo...toto mi robilo asi 2 tyzdne..docital som sa tu na fore ze treba relatka ocistit a kostru co je na lavom blatniku..spravil som to a auto islo asi dva dni..nakoniec sa mi stalo to ze do podavacieho cerpadla co je v nadrzi slo len 10 voltov a ma ist 12..tak sme doviedli 12 voltov od zapalovaca na skusku a auto normalne nastartovalo a islo...asi po pol hodine vozenia som auto odstavil a asi po 10 minutach som ho chcel nastartovat a doteraz nejde uz to je asi 2 tyzdne u mechanika...stale nestartuje a sem tam vyhodi aj chybu code...zohnali sme druhu radiacu jednotku,spinacku a imobilizer z toho isteho auta a aj tak auto nestartuje a stale vyhadzuje chybu code..potom sme dali naspat moj imobilizer aj radiacku a spinacku..code zmizlo zoplo aj.cerpadlo ale nenastartoval som aj tak...asi od dva dni sme skusalo nastartovat a auto normalne chytilo na brnk a hodinu v kuse islo...po hodine sme ho zhasli a skusali nastartovat znovu len zase to neslo...do cerpadla isiel zase prud 10 voltov cize ho neroztocilo a zase svieti aj chyba code...este chceme skúsiť vymenit elektricku cast od spinacej skrinky co ide..ak uz to nepojde ani vtedy tak uz neviem...ak mate niekto nejake skusenosti stymto tak prosim poradte uz som zufaly z toho...za celeho 2 a pol roku co alfu mam som este ziadny problem nemal a zrazu toto...moc prosim o radu..dakujem
21.14, 4. 9. 2014, odpovědětAhoj. Měl jsem podobný problém až na to CODE. To mi jednotka nehlásila. Svůj problém jsem tady popisoval. Mě se stávalo, že mi občas nestartovalo auto. Připojil jsem si ho na diagnostiku, odpojil jsem konektor na podávacím čerpadle, na něj jsem připojil žárovku a přes diagnostiku jsem si to čerpadlo spínal. Slyšel jsem, jak spíná relé, ale samotná žárovka se ze dvaceti sepnutí rozsvítila tak patnáctkrát. U 2.4 JTDm je relátko čerpadla za baterkou pod trubkou od intercooleru, 1.9 ho má myslím před baterkou. Relátko jsem vyndal, koupil jsem v Kelly za 59 kaček nové a závada byla zdánlivě pryč. Chvilku to dalo pokoj. Po čase to začalo znova. Vždycky, když jsem nemohl nastartovat, tak šup pod kapotu. Nechal jsem zapnutý klíček a s daným relátkem jsem zacvičil, vždycky jsem poslouchal, dokud nenajede čerpadlo. Pak jsem si všimnul, že po zacvičení s relátkem se mi na přístrojovce rozblikala kontrolka ASR. Tudiž jsem došel k názoru, že jsem vyměnil jiné relátko, funkční, které se jmenuje ,,Relé řízení motoru,,. Ono totiž vedle toho vyměněného relátka je ještě jedno, které pod tou trubkou nebylo vidět. Tak jsem koupil ještě jedno relátko a chyba odstraněna. Relátka se nečistí, většinou jim spíš ublížíš. Max vyčisti konektory v patici daného relátka. Relátka mívají většinou unavené kontakty a ty zlobí. K tomu podávacímu čerpadlu: Napájení má přímo z pojistky na plus pol a pak přes relé přímo na štekr podávacího čerpadla. Nic mezi tím není. Minus pol pro motor je veden z kostry vozu přes bezpečnostní kontakt pod sedačkou řidiče a pak přímo na štekr podávacího čerpadla. A relé toho čerpadla je ovládáno přímo z jednotky. Tudíž, jestli máš na čerpadle jen 10V, tak ti buď špatně převádí spínačka, relé, pojistka, nebo je špatně ukostřen přívod k čerpadlu, nebo zlobí ten bezpečnostní spínač pod sedačkou.
19.02, 7. 9. 2014, odpovědětDiky za radu ale uz sme na to prisli...boli zle pozajapane relatka...neviem ako to mohlo do teraz ist...mechanik ivh zapojil podla schemy relatok a vsetko zacalo ist..zmizla chyba code, cerpadlo zacalo tahat naftu hned len stale som.nemohol nastartovat...tak sme skusali este nieco a prisli sme nato ze drv ventil(regulator tlaku paliva) nepustal naftu vymenili sme ho a auto uz ide...dufam ze uz pojde aj nadalej
20.28, 7. 9. 2014, odpovědět