nazdar pani...mam problem pri studenych startoch. jedna sa o motor 1,9 jtd 77kw. ked je teplota vzduchu pod 10 stupnov. dlho to toci a po natoceni sa objavi biely dym z vyfuku. zhavice su nove takisto baterka a naftovy filter. cim by to mohlo byt??? diky za kazdu radu. a este zapach z vyfuku je neprijemne stiplavy
14.42, 18. 10. 2014, odpověděttrysky alebo vaha vzduchu
21.04, 19. 10. 2014, odpovědětdiky za radu.... myslis ze by mohla pomoct dekarbonizacia motora??? ma najazdenych origo 270 000...a po nastartovani ide uplne v poriadku...tah spotreba volnobezne otacky vsetko je ok...alebo kde by mi na to vedeli spravit kvalitnu diagnostiku za rozumne peniaze???
19.09, 20. 10. 2014, odpovědětja mam taky isty problem, klesne teplota pod 6 stuppnov a auto mi nenastartuje, a teraz vam napisem co som vymenil: baterka+zhavice =nove, starter+ alternator=komplet repas,drv ventil druhy+nove tesnenia, snimac tlaku druhy, cidlo teploty vody + snimac teploty vody pre studeny start=nove, trysky 2 x v ultrazvuku, podotykam 2x, snimac otacok vacky=novy..diagnostika mi nevyhadzuje uz nic....kompletne na novo urobene rozvody pred 2 tyzdnami podla servisnych manualov. za tepla bez najmensieho problemu...snimac teploty nafty=novy, cela príruba pre palivovy filter, jednotka zhvenia.... teraz mi povedzte volakto preco mi auto nestartuje pod teplotami 6 stupnov.... :)
17.15, 29. 10. 2014, odpovědětskus odpojit vahu vzduchu a tak startnut
20.41, 29. 10. 2014, odpovědětuz som to skusal, ale pre istotu este raz ...som dnes rano odpojil vahu a na odpojenu vahu vzduchu nereaguje... :)
6.54, 31. 10. 2014, odpovědětnieje to zavzdusnene? vlastne teraz ked je vonku teplo relativne tak to ide?
12.16, 31. 10. 2014, odpovědětprepadovy test vstrekov urobit a hned uvidis kery vstrek tecie
13.08, 31. 10. 2014, odpovědětchalani, test vstrekov som robil 3 x, pre ultrazvukom, a 2x po 2 ultrazvukoch...ked je teplejsie naskoci normalne, teraz som to startoval, auto mi normalne naskocilo, rano o pol siedmej ani h_vno...trysky mam dobre, pretoze z prepadov mi skoro nic nejde na volnobehu, a chod motora sa mi pred/po ultrazvuku nezemnil, aspon som to nepocitil. jedine co som este nemenil je hallov snimac na kluke..ale to sa mi nejako nezda
14.31, 31. 10. 2014, odpovědětnemoze to chytat niekde vzduch? ked zadymi na bielo tak to je vzduch v nafte skus popozerat tesnost vsetkych hadic od filtra po cerpadlo
10.40, 1. 11. 2014, odpovědětto auto na bielo nedymi vobec, cez FES som testoval podavacie cerpadlo v nadrzi,okrem ineho je vymenené a vycisteny+cely kos...cez fes pri zopnuti okruhu natlaci 3 Bar-y ktore aj drzi, pri startovani vybehne hodnota na 295-300 Bar... to sa nezavzdusnuje...resp myslim, ze by to robilo aj za tepla....
19.58, 1. 11. 2014, odpověděta nemoze byt problem v zhaveni? viem ze signalizuje ked je zly zhavic, no co ked zhavia malo? ja mam podobny problem s cromou 2006 a horsie startuje, no ked nashavim 2 krat tak to chyti ako ked je vonku leto, mam v plane zhavice menit tak ividim ci to bude nimi
21.58, 2. 11. 2014, odpovědětZdarec, riadiaca jednotka zhavenia nieje zla, pretoze je vymenena...zhavice tiez. Pokial by bol slaby zhaviaci prud tak by to bolo aj tak len dosledkom niecoho ineho..,zhavit by malo aj tak pri nizsich teplotach...tak fakt netusim...
9.43, 4. 11. 2014, odpovědětnaskocit musi aj bez zhavenia.. ked vsetko funguje ako ma... co cidlo kluky?
14.48, 4. 11. 2014, odpověděta este ma napadlo ze cidlo co mas na teplotu chladiacej kvapaliny odpoj prd startom a skus startovat moze byt ze dava ecu zle hodnoty napr ze teplota je 30 a pritom teplota je 6 tak dava menej nafty skus zato nic nedas
14.50, 4. 11. 2014, odpovědětcidlo kluky je vymene za nove, vcera, reaguje to normalne, co sa tyka tvojho druheho prispevku, tam je kamen urazu....ked je snimac teploty chladiacej kvapaliny (2 kontaktovy) odpojeny auto sa hodi automaticky do nudzoveho rezimu (zopne oba ventilatory na chladici)a skoci na prvu otacku, ide perfektne....cidlo je nove, bosch, kablove vedenie presvietene az do RJ...... Napajacie napatie pri studenom motore je tak ako je predpisane, tusim 5V, ktore potom klesa so stupajucou teplotou...len neviem prist na to.....
19.42, 6. 11. 2014, odpověděttak startujem auto pri nizkych teplotach, odpojim cidlo...ale nechapem preco to RJ tak vyhodnocuje, nechce sa mi verit ze by bola odidena...
19.54, 6. 11. 2014, odpovědět