Ahoj kolegové. Nyní, když je to nejméně třeba se mi vy... spínání vrtule chadiče na mé 1.8TS. Pojistky OK, motorek OK. Dá se nějak zjistit kde je chyba? Díky moc Bubla Vyškov
20.00, 18. 7. 2007, odpověděta co rélé?? to je taky v pohodě, je u baterie
20.01, 18. 7. 2007, odpovědětPresne to iste sa mi stalo tezaz ale troska inak . . Ked vypnem klimu tak mi potom prestane zapinat pri 95 a 110 neviete preco?
20.56, 18. 7. 2007, odpovědětBado už to máš spravené? co tomu bylo?????
13.29, 16. 8. 2007, odpovědětTo iste roby aj mne.Viete poradit?Ktore rele by to asi malo bit?Je ich tam viac.
7.37, 20. 8. 2007, odpovědětrele na chladic je hned prve z lava-pise sa ze je to rele druhej rychlosti.A hned vedla NEHO JE RELE PRVEJ RYCHLOSTI.tAK SOM TO NASIEL V MANUALI CO MAM.
10.52, 30. 8. 2007, odpovědětByl jsem s tím v servisu na Lipůvce. Diagnostikou se nic nezjistilo, všechny součástky jsou v pořádku. Prý to bude řídící jednotkou. Říkaly, že by možná pomohlo přehrání softwaru ale za ,,možná,, dát 2000,-Kč+práce se mi nechce tak asi budu muset jezdit se zaplou klimou :-(
14.33, 14. 4. 2008, odpovědětStalo se mi to samé.Vyndal jsem relátka ventilátoru, očistil kontakty a už to šlape.
19.29, 14. 4. 2008, odpovědětMuže to být i odporem, který je hned u ventilátoru..mě u první 156 šel pak ventilátor jen na druhou rachlost..ale to by na diagn. měli zjistit
21.15, 14. 4. 2008, odpovědětPři první rychlosti sepne asi okolo 90 st. a neběží na plné pecky, na druhou rychlost sepne asi okolo 95-100st a jede pořádně. Je to slyšet.
19.27, 15. 4. 2008, odpovědět