Caute, zaujímalo by ma kolko cca víde dovoz auta so vsetkým (papiere+znacky+cesta=ALL náklady). Z DE a ITA ( sever vs. juh). Malo by to byt do SR.. DAKUJEM borci . AR_crew
11.38, 23. 7. 2007, odpovědětAhoj,nedávno jsem si dovezl AR 156 1.8 z německa.Přihlášení ze vším všudy cca 4000 czk .Cena auta je rozdílná.Co se týče dovozu přes hranice,tak je to mizivá částka.Stačí takhle????
12.08, 23. 7. 2007, odpovědětAhoj ja jsem si taky dovezl alfu s nemecka a papiry s prihlasenim kolem tech 4000Kč a dovoz tak 10000Kč a jsem od Ostravy
13.46, 23. 7. 2007, odpovědětPřevozní značka s pojištením vychází na 130 EURO no a cesta tam a zpátky os.autem....tam jedním a zpátky dvěma :-))). Přes hranice to je bez čekání a u nás je dovozová technická a emise cca 2000 a dovoz-přihlašení na CZ SPZ taky 2000 litry :-)))
16.01, 23. 7. 2007, odpovědětdiky, neviete niekto kolko to vychádza z ITA ? THX
16.04, 23. 7. 2007, odpovědětEste otazka, oplati sa vozit aj z BE? NL ? A hlavne ma zaujima ITA kolko to vide...thx guys, AR_crew
20.26, 23. 7. 2007, odpovědětCestu jsem měl započítanou v ceně auto.98 rok mě přišel na 90 000,- kč plus ty 4000,- kč za přihlášení.Podle vašich reakcí jsem se moc nelišil. BE a NL je dost daleko,myslím že se ti to moc nevyplatí.Nejznámější na dovoz Alf je německo.Mají tam neskutečný výběr a v bazarech jich je opravdu hodně.Většinou to bývá tak,že přijede Ital s Alfou,dá ji jako protihodnotu za auto který se v bazaru vezme a zbytek doplatí.Nejlepší je samozřejmě brát Alfu z Itálie,přímo od Italů.Spojit to s příjemnou dovolenou a dovézt si Alfu.To by tě mělo přijít na nejmíň peněz
9.07, 24. 7. 2007, odpovědětJa si myslim ze lepsi je dovoz z nemecka sice alfy jsou tam o neco drazsi nez v It ale nemci se zas o to staraji a delaji pravidelny servis a neni to tak potlucene.
9.43, 24. 7. 2007, odpovědětRiso mas to jednoduche. Uz sme par aut doviezli. Urcite by som si vybral nemecko nez taliansko. Taliani maju auta ovela viac rozbite, male ulicky, hrboly na cestach, zle poklady ciest, auta odtial byvaju dobuchane, podvozky uplne vylagrovane a ani motory su neni na tom dobre. V taliansku je velka premavka, je tam casty rozbeh - brzda, rozbeh - brzda a takto dookola. Staci sa tam pozret. Mali sme odtial 2x Fiat a bola to hroza. A aj ked vidis ludi, tam sa tolko tie auta nevazia. Co sa tyka nemecka je to s tym solenim pravda. Podvozky skorej hrdzaveju, ale myslim ze to nie je ziadny dovod aby ta to odradilo. Pekne si zober srobovak, stare veci, lahni si pod auto a potlac , respektive postuchaj tam par krat zo srobovakom (pridaj aj trocha siy), ked sa tam plech prevali tak utekaj od toho auta co najdalej. Inac hlavne pozeraj kusok za prednymi kolesami, tj tie nemaju zastierky a tam spliecha najviac ta sol, tj tam to byva najkrutejsie. Ak tam mas iba malu dierku tak to povedz typkovi a zjednas cenu. Ja som si bral cca pred pol rokom ALFA 156 2.4 JTD s nemecka, vyslo ma cca 150 000SK komplet zo vsetkym, lenze vo full vybave, plisove sedadla, klima , drevo proste vsetko, po prvom majitelovi, servisna knizka setko a pravych 84 000KM. Cize super stav. A este jedna vec. Nemci maju super cesty, oproti slovakom , cechom ci talianom. Navyse musis rozmyslat aky motor beres. Ked beres diesel radim ty 2.4, poistka je sice drahsia ale spotreba je super. Nieco od 5.5 - do 6.5 Litra. Co je mozno o pol litra viac ako 1.9jtd. A navyse mas istotu ze ten silnejsi motor nebol tolko namahany ako ten 1.9. A to ze nemci jazdia rychlo, to mozes byt len rad, maju totiz na to cesty, a je dobre ked taky motor dobre prevetras raz za cas, je zivsy, pruznejsi proste v lepsej kondicii. A nezabudaj na to ze tie alfy su na sportovu jazdu stavane. :) U nemcov mas este jednu vyhodu, ked to predavaju sukromnici, tak nikdy pri takychto pre nich LACNYCH autach neklamu o kilometroch atd. Proste pre nich toto nie je ciastka na ktoru by museli salit. Co sa tyka toho solenia, ja som mal na mojej alfe, nahnitu iba jednu stranu, taky kusok cca 10 x 15CM. Dal som to na dvihak u jedneho majstra, vybrusil mi to, celu tu hrdzu vyhodil, navaril mi tam novy nerezovy plech a zatesnil, odvtedy nemam problem ( a kvoli tomu mi ten nemec spustil cca 8 litrov na nase, a mna oprava stala 600SK) Co sa tyka belgicka, su tam o nieco lacnejsie auta len dlhsia cesta. Tj je to na tebe. Mne staci to nemecko. A co sa tyka tych nakladov. No musis ratat cestu tam na jednom aute, cestu spet na dvoch, tj si vypocitaj cca spotrebu. Dalej ja som to robil tak ze ked som tam prisiel pozrel som si vela aut nez som si vybral, tj som pozeral cely den , vecer som tam prespal (noc v moteli cca 50 eur aj s vecerou) a na druhy den som si vybavil co potrebujem. Prevozove znacky s poistenim na 4 tyzdne stoja tusim 150 eur, na 2 tyzdne 120 / 130 Eur. Ak vybavujes v autobazare coc ty vybavia tam, ked nie tak tu ho musis vybavit. Tu na slovensku je to uz drahsi spas, tu ta vyjde ked dobre zozenies minimalne 5 litrov, inac tak 10. Najlepsie je si ho vybavit priamo tam (velke autobazary ty ho tam daju no problema), preklad stoji potom len nejaku dvojku. A potom samotne prihlasenie. Musis spravit STK, EMISNU to mas do litra a potom ides na samotny prepis, ten stoji v ramci prepisu z ineho statu 5000SK. Tj proste ak to urobis s bazara na normalnych autach (ne ze budu zrat 12 litrov na sto) tak to vyjde na nejakych 15 max 20 tisic. A radim ty dobre si natankuj este pred odchodom zo slovenksa, tj tesne pre hranicami nech mas plnu. Posledne rady na zaver. Takze ako som hovoril motor (radsej silnejsi ktory bol menej namahany a ma teda aj vetsiu zivotnost a len cca o pol litra vetsiu spotrebu), tie su najbeznejsie 100KW. takysto nech motor nevidava ziadne podozrive zvuky Dobre si pozri hnilobu na podvozku (ked tam bude bude len v podbehoch, tj rovno za tymi miestami kde davas hever) Pozri ci ty nedokrce palubovka (ak ano dotycny majitel na tom jazdil ako kokot) Zisti si aky tam davali olej, tj aky tam je teraz, najlepsie je ked tam bude plno synteticky (5w na 40) A ked uz to budes mat nahodou dovezene, tak prve co sprav vymen rozvodovy a klinovy remen, palivovy, olejovy a vzduchovy filter, brzdovu kapalinu a olej. Keby nieco napis sem poradim. Dufam ze som ty pomiohol
10.32, 24. 7. 2007, odpovědětA este jedna vec, ak tam pojdes zober si jedneho cloveka co vie dobre po nemecky, ak vidia ze to kupuje slovak co lame nemcinu, lubia cenu zvysovat respektive ponukat zle auta. Tj bacha na to. A pouzivaj stranku www.mobile.de Normalne pred odchodom zatelefonuj zo slovenska, normalne cisla sui tam a dohodni sa ci auto maju atd.
10.39, 24. 7. 2007, odpovědětto LUBKO: Velky dik za tvoje posty, cital som si ich a hadam mi pomozu. Ak mas mail, tak mi ho mozes napisat. Autami sa zivis ? dovozom ? ci len pre seba ?
11.07, 24. 7. 2007, odpovědětJá zas mám úplně jiné zkušenosti z itálie. Ńejlepší je kupovat od soukromníků(samozřejmě podmínka je se nějak domluvit). Přivezl jsem si sám Bravo a Alfu 146. Obě dvě auta jsou v perfektním stavu po italské revisone(jako u nás STK). Zespoda jak nová bez smítka koroze. Já bych volil itálii. Akorát bych řekl, že Alfy jsou v itálii dražší než v DE. S překupníkama nemám zkušenosti a ani nechci.
10.24, 25. 7. 2007, odpovědětNie autami sa celkom nezivim :) Dakedy som chodil s jednym mechanikom s tranvy do nemecka , talianska a raz aj do belgicka. Pre auta. Vzdy som isiel s nim, a to auto co si vybvral som ho odsoferoval za nim na slovensko. To bola tak weekendova brigada. Dal mi za to 2 - 3 litre podla auta. Teraz uz ma jeho syn vodicak tak ma uz nebrava. Ale od neho som toho dost pochytil. Ukazal mi jak mam rozoznat co bolo auto burane, kam mam pozerat, ako zistim ci bolo striekane, vysvetlil mi zvuky motora, co naznacuju, ako zistit ci je vylagrovany motor, atd atd atd. U nho som bol naposledy asi pred rokom na takejto brigade. Akurat som ho poprosil nech ide so mnou pred pol rokom lebo som si kupil spominanu alfu 156 2.4 JTD 1999. On mal predsalen viac znamosti ako ja tj my rychlejsie vybavil papiere, a vi perfektne po nemecky. Email tam mas, tak ak ches neco este vedet napis kludne.
10.07, 25. 7. 2007, odpovědětMluvím italsky takže italštinou. To co jsem napsal je nejlevnější varianta. V případě vyřízení dočasných čísel se náklady zvýší. Nevím ale o kolik, protože jsem je ještě nevyřizoval. Nebo odtah podvalem - nejdražší varianta pokud nemáš známého.
14.36, 25. 7. 2007, odpovědětto Jarous: fuuha, takze myslim ze auto z ITA nedoveziem. Neviem po taliansky, oni nevedia ani po ang, ani nem. A s tymi znackami si to fakt neviem predstavit. A ze by ti este aj oni nieco naspäť poslali, to je fakt nepredstavitelne...ak mas maila, mozes ho sem hodit. THX
15.33, 25. 7. 2007, odpovědětALL : PLS, neviete niekto ako je to s dovozom zo Svajcu ?? Od sukromnika, znacky a tak. THX
18.04, 25. 7. 2007, odpovědětRiso: tady je můj mail: tonij@seznam.cz
11.33, 26. 7. 2007, odpovědětZe švýcarska si navíc připočti clo, protože nejsou v EU. S dočasnýma číslama to mají nejlíp zvládnutý němci.
11.35, 26. 7. 2007, odpovědětCauko!Zaujímalo by ma, koľko približne stojí dovoz auta zo Švajčiarska na Slovensko, plus všetky náklady a poplatky okolo toho.
16.21, 10. 7. 2008, odpovědětto niesi sam koho to zaujima,neporadi nik?
20.20, 19. 7. 2008, odpovědětNo,dovoz z německa-cesta autem tam a zpátky což bylo cca 660km stála 1600kč + koupě 14 denní dálniční známky v ČR stálo 200kč.Cesta zpátky do ČR už koupenou alfou 330km stálo 950kč + koupě 14 denní dálniční známky stálo 200kč.Pojištění (povinný ručení) alfy na 5 dní při dovozu do ČR stálo 75 euro což bylo cca 1875kč.Vydání převozní SPZ v Německu stálo 10eur což bylo 250kč.Oficiální emise a dovozová technická kontrola v ČR stála 2900kč.Vydání CZ papírů a CZ SPZ mě přišlo na 3800kč (Tohle jsem dělal neofiko,jinak bych čekal měsíc na vydání CZ SPZ,tak mi to udělal známej do druhýho dne-kolik by to stálo oficiálně,to nevím).Takže celkem mě dovoz vyšel na nějakejch 1775kč.To do toho ještě nepočítám jednu noc v německu,strávenej čas ohledně lítání po úřadech,zjišťování co a jak-takže další projetej benzín,atd.Podle mě se to o moc stáhnout nedá.Když se to spočítá všechno,musí to vyjít minimálně okolo 10 tisíc CZK.
23.02, 19. 7. 2008, odpovědětTakže celkem mě dovoz vyšel na nějakejch 11775kč.Je tam překlep,vynechala klávesnice,mno)))
23.04, 19. 7. 2008, odpovědětNo zdravím ťa, vidím, že český priatelia to maju z dovozom jednoduchšie ako slovaci. Samozrejme čo sa týka nakladou na PHM je samozrejme odvíjané od vzdialenosti. Nerozlišuj auta z ktorého štatu su, kupil som vela aut aj z Tal, aj Nem,aj NL, Rakuska,či Luxemburska, 100ludi 100chutí, to znamená, že ked je človek prasa o auto sa nestara tak auto nebude v poriadku ani ked bude z tade či z tade. Bolo tu zopar dobrých rád, Talianske prepravky su strašne drahé, takže ked si nevybavíš talianské čisla majitela na požičanie ti to dovoz predraží. Taká orientačná cena z Nemecka je 30 až 35 tisíc./naklady na dopravu tam, naklady na dopravu naspäť, prevozky prípadné poistka, NEZABUDAT napr. na stravu, no a klasika u nas preklady,legislativa,kontroly,poistka atd.... Doniesol som pred dvoma týždnami komerčné náklady 29800SK.
11.06, 25. 7. 2008, odpovědět